Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Minden jel arra utal, hogy kakukktojás került a turul fészkébe. Rendőrrugdosó Gárdista Nikiről kiderült, hogy számos pornófilmben vállalt szerepet, és a filmek címei bizony arról árulkodnak, hogy a művésznő nem volt válogatós a szerepek tekintetében... A választások közeledtével szép kis skandalum is kerekedett a történetből, és tüzes Nikki M más helyett most azt kapja az arcába ipari mennyiségben, hogy bort iszik és vizet prédikál. Mert hát mégiscsak bicskanyitogató áttitűd, hogy egyik nap egy szélsőséges és köztudottan homofób szervezet egyenruhájában masírozik a "magyar erkölcs" zászlaja alatt, másnap pedig méretes dildóval kényezteti partnernőjét a kamerák előtt, vagy éppen méretes urak bránerét nyeli el különböző testnyílásaiban. KI-MA-GYA-RÁZ-HA-TAT-LAN!

Kimagyarázhatatlan? Mert szerintem rohadtul arról van szó, hogy a radikális mozgalmak általában ott erősek, ahol egy társadalom gyenge. Ugyanígy a fiatal lányok közül se azok fordulnak az "ősi szakma" felé, vagy mennek el a pornóiparba szétkeféltetni magukat, akik mondjuk ügyvédcsaládba születtek, és hatéves korukban már franciául rendelik ki a homárt az étteremben. Nem kell túl sok puzzle darabból összerakni azt a képet, amely megmutatja nekünk, hogy van valaki, aki nem találja a helyét a társadalomban és csak sodródik ide-oda. Márpedig az "ide" nem a Győri Balett, ahogy az "oda" sem a Budai Katolikus Olvasókör.

Akik elítélik Nikki Millert azért, mert kinyalt pár puncit, aztán jelentkezett a Magyar Gárdába, és ezzel látszólag önellentmondásba keveredett, azok pont az a réteg, amelyik hitvallásává tette a szélsőséges jobboldali mozgalmak legelvakultabb hülyeségeit is, de a tényleges társadalmi problémákat képtelen meglátni. Persze ezeknek a nagy része ugyanúgy kicsapja otthon a leszbizésre, aztán letörli a spermafoltot az egyenruhájáról, és hivatali kötelességből elmegy hőbörögni a melegfelvonulásra. Ehhez gratulálunk!

BŰNÖSNEK ÍTÉLED-E A GÁRDISTA PORNÓSZTÁRT?

Fröcsögés és a büntetés helyett az ítéletünk szimplán FELMENTÉS!

"Én jól megbüntetném, mert rossz kislány volt és gárdázott :)" by Lord_Valdez
"A lényeg, hogy a legtöbben a szavazók közül sunáznák. :-)" by Doktor Kotász

 

Megosztás

A bejegyzés trackback címe:

https://bunti.blog.hu/api/trackback/id/tr71879015

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Gárdás Niki balladája 2010.03.30. 21:34:38

Ezúttal kimarad a hétvégi anyagból a "valami közepesen érdektelen film ócska kritikájának a kritikája" jellegű bejegyzés. Ezúttal balladázunk egyet a hányatott sorsú emberekről meg a hiánypótlásról. Amikor a jobbik kerül szóba, fasisztának v...

Trackback: Müller Niki 2010.03.30. 20:11:30

csapjunk bele, itt az aktuális mai napra szóló Jobbikos. Elnézést, gárdista. http://www.nikkimiller.org/ Már megint gecik vagyunk és megint nem hisszük el, h igazi hazafi válhat a fiatalon

Trackback: Nikolett, a gárdista 2010.03.30. 17:50:40

Úgy gondolom, a képen a bal oldali lányzót már nem nagyon kell senkinek bemutatni, hisz az arcát, nevét az is ismeri, aki amúgy nem akarta, meg az is, aki amúgy akarta volna, csak alapvetően egy hipokrita fasz. Karcsú, szőke, széparcú, vidám, mosolygós...

Trackback: Itt a Jobbik új himnusza! 2010.03.30. 16:06:08

Minden benne van, ami kell. Zene a Kárpátia: Magyar Gárda Induló. Képek: mindenki, aki számít.                          &n...

Trackback: Best of Jobbik 2010.03.30. 15:08:08

Kész... Ez már nekem is sok. Eddig nem akartam különösképpen baszogatni a Jobbikot, de most már egyre több furcsaság derül ki az "igaz" magyarokról. Gyurcsány Ferenc folyamatos mellébeszélését és gátlástalan hazudozását sem voltam képes szó n...

Trackback: A Jobbik az igazi „elempé” 2010.03.30. 14:07:36

A Jobbik politikai sikerének záloga: saját politikusai. A Jobbik ugyanis azért kap bizalmat szavazóitól, mert jobbnak és különbnek látják őket a többi politikusnál. (Fotó: Index) Az elmúlt hónapban a Jobbik számos politikusa kellemetlen helyzetbe ker...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.03.30. 12:06:39

Mivel mindenki elmondta már a magáét, én se maradhatok ki.

Az ember nem azért lesz általában "jobboldali konzervatív/radikális", mert templomba akar járni, erkölcsösen akar élni vagy esetleg utálja a buzikat.

Hanem azért inkább, mert nem szereti az általatok is megemlített ablakmosó meg önkéntes parkolóőr, lomtalanító söpredéket - rendet szeretne. A kereszténység meg max. csak egy jelzés a családi háttérre. A mise meg a böjt keveseket érdekel.

Ha csak egy párt áll ki határozottan a rendteremtés mellett, akkor ez van, nem lehet mást választani.

A csaj meg szerintem több szavazatot hozott a Jobbiknak, mint vitt :))) több ilyet!

Nazareus 2010.03.30. 14:05:30

Arról nem is beszélve, hogy tavaly szeptemberben ez a téma már porondon volt egyszer (mármint a volt pornós gárdistalány).

Most fel kellett melegiteni a választások miatt....

Olyan átlátszó :)))

strogg 2010.03.30. 14:13:38

Nagyon látszik, hogy az a jobbik, amelyik 2007-ben méltó volt a jó hírére, már koránt sem az a jobbik, amit ma ismerünk. Annó a gárda megalakulásakor, és az első évben sokkal kevesebb is elegendő volt ,hogy a belső ún: becsület bíróság kitegye a szűrét bárkinek. Aztán ebből politikai alapú "megtorlások" lettek, értsd: aki nem értett egyet, bizonyos indokkal zárták ki. Végül eljutottunk idáig, hogy ha egyetért, akkor anyagyilkos is lehet, de minimum pornós, már senkit nem zavar, amíg együtt üvölt a falkával.
Ez van! A kezdetben dícséretes volt, mostanra szégyen lett. (jobbik)

EMU 2010.03.30. 14:16:32

Az ítélet mellékes, attól még egy képmutató, álságos, mocskos csürhe az egész.

jpmjpm 2010.03.30. 14:18:24

Egy leszbi gárdának nagyobb sikere lenne. Kivonulnának a Kossuth térre és kinyalnák egymást 1500-an. Na azt megnézném.

Balance Of Power 2010.03.30. 14:25:24

@Modor Tibi: Ezt ki kellene fejteni "odaat" kulon posztban, ugyse volt meg a modoros kampanyrol szo.

Labancz 2010.03.30. 14:33:06

@Modor Tibi: "A mise meg a böjt keveseket érdekel." Ezt hívják szelektív kereszténységnek? Mega LOL! Amikor zsidózni, vagy cigányozni kell, akkor jó duma a keresztény gyerek vagyok. De amikor másnapos fejjel kellene felkelni vasárnap reggel, hogy odaérj a misére, vagy Jézus halálára böjttel emlékezni, akkor már nem olyan fontos a vallás?! Na igen, kereszténységed milyenségéből pontos jelzést kaptunk a családi hátteredre.
Öcsém, lehet, hogy magyar vagy, de max, szürke marha.

Mugli 2010.03.30. 14:42:09

Szerintem azt kéne kizárni a gárdából, aki valaha nézett pornót. Mert tulajdonképpen ezzel a kereslettel élénkítették a kínálatot. Bár ezt a piactagadóknak nehéz lehet elmagyarázni :)

Sobrijóska 2010.03.30. 14:45:02

Kicsit tudathasadásos írás, de van benne igazságtartalom. Például az, hogy ilyen radikális szervezetekbe tényleg olyanok mennek, akiknek valami nincs rendjén a háza körül. Vagy csóró és reménytelenül nem tud kitörni a kasztjából, vagy valamilyen frusztráltság az alapja.
Ez a csajszi egy teljesen átlagos pornós csaj, aki a testéből húzott anyagi hasznot, és valószínű, hogy utálja a helyzetét. Nem is neki kell elsősorban szégyenkeznie.

StavrosMenace 2010.03.30. 14:46:10

ebből LUXx videó lesz

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2010.03.30. 14:47:31

Igazából nem számítottam másra ettől a senkiházi radikálbalett-től, minthogy ilyen hülyékből áll.
Rátesz egy lapáttal, hogy "nem gondolták, hogy kiderül"!
Az, hogy van gyomra a csajnak, az egy prostinál nem kérdés, de az tényleg elgondolkodtató, hogy melegpornót nyomatja ezerrel, és olyanok ruhájában díszeleg, akik az ilyen emberek módszeres megsemmisítését tartanák a legjobb megoldásnak.
Hülye picsa!

Nazareus 2010.03.30. 14:49:12

@Labancz: Pff... Én Jobbik párti vagyok, de nem vagyok vallásos, nem zsidózom és nem cigányozom.

Az, hogy ilyet irsz ("jelzést kaptunk a családi hátteredre"), pont ugyanolyan skatulyázás, mint a zsidózás vagy cigányozás.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2010.03.30. 14:50:34

Én jól megbüntetném, mert rossz kislány volt és gárdázott :)

Nazareus 2010.03.30. 14:51:49

@maxt: Ezt meg honnan szedted, hogy a gárdisták a melegek megsemmisitését tartaná a legjobb módszernek?? :DDDD

Бабаяга 2010.03.30. 14:53:12

@Modor Tibi: Ugye nem fogsz megsértődni, ha páros lábbal rúg ki a pap/lelkész, ha kereszteltetni akarsz, vagy templomban esküdni?

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2010.03.30. 14:54:32

@Nazareus:
Beszélgetések, nyilatkozatok, támadások, bekiabálások...

Merre jártál az elmúlt pár évben?

Roa 2010.03.30. 14:56:52

@Labancz: Bocs, de hülye vagy. A mise tele van álszent, semmirekellő emberekkel, akik a vallás "eljárásrendjét" betartják: vasárnap templom, böjt, gyónás és áldozás, meg mittudoménmi. Közben meg a hétköznapokon szemét alakok. Valakinek a "kereszténysége milyenségéből" semmire sem lehet következtetni. Jobb ember valaki, ha böjtöl? Pesze :). Hol élsz te?

Nazareus 2010.03.30. 15:00:08

@maxt: Itt jártam, de akkor se tudok ilyenröl, hogy meg akarnák semmisiteni a melegeket. Amiröl tudok, hogy a melegfelvonulást tiltanák be illetve nem engedélyeznék. Ennyi. De semmiféle megsemmisitésröl nem hallottam.

Flúgatlan 2010.03.30. 15:03:40

@Labancz: "Amikor zsidózni, vagy cigányozni kell, akkor jó duma a keresztény gyerek vagyok."

Miféle beszéd ez? A keresztények elöl járnának a cigányozásban és a zsidózásban? Nagyon félre vagy tájékozódva!

A II. vh. alatt a keresztények erősen dolgoztak a zsidók megmentésén. Számtalan bizonyíték van erre, csak a mai megélhetési zsidók (nem az összes zsidó, csak a becstelenje, aki a Holokausztból akar ma is megélni) próbálják összemosni a kereszténységet és a zsidóüldözést. Röhej, hogy a jobboldaliak agyatlan része is elhiszi ezt és a kereszténységet, mint a zsidósággal való szembeállást használja fel, miközben természetesen a kereszténység lényege nem elfogadható számára.

Amúgy a történet lényege tényleg érdekes: sok jel mutat arra, hogy a Jobbik tagok jelentős része csak a maga képzelte részeket fogadja el a kereszténységből, így ennek hangsúlyozása részükről tényleg csak duma. A pornós csaj is ennek szép példája.

tommygun 2010.03.30. 15:08:50

Úgy látom kedves posztoló, ez a próbálkozás nem jött be...

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2010.03.30. 15:10:52

@Flúgatlan:
"A II. vh. alatt a keresztények erősen dolgoztak a zsidók megmentésén."
Ez speciel nem igaz. Voltak olyanok is, de sokan mások épp a zsidók elleni harc csúcsát látták Hitlerben. Történelmileg egyáltalán nem alaptalan az összefüggés-keresés, mert az antiszemitizmus korai formája az antijudaizmus volt.
Ám, mindennek semmi köze ehhez a leányzóhoz, akit most el kell ítélni :)

Skeptic 2010.03.30. 15:15:21

Ezeket a szép lassan, fokozatosan kiderülő dolgokat olvasva/hallva már csak egy kérdés merül fel bennem: ezek után mitől tartja magát a jobbik olyan nagyon különbnek pl. a szadesztől? Vagy akár az összes többi párttól? Már most borítékolni merem, hogy ha bekerülnek a Házba, akkor ugyanolyan mocskos, korrupt politikusbűnözők lesznek, mint akik ellen most harcolnak.

Nazareus 2010.03.30. 15:18:16

@Skeptic: Lehet, de nem biztos. Két választás van alapvetöen:

1. A mostaniak, akikröl már _biztosan_ kiderült, hogy mocskos, korrupt politikusbűnözők.

2. A Jobbik, akik lehet, hogy azok lesznek.

arconfosom 2010.03.30. 15:18:27

@Skeptic: Igaz. De ugyanez igaz lehet az LMP-re is

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.03.30. 15:20:54

@Balance Of Power: volt már a Politikai elemző, az egyelőre elég :)

@Labancz: te szerencsétlen, nem magamról írtam. Én soha nem mondom, hogy keresztény vagyok, de nem fogom letagadni a családomat. Karácsonyt gondolom, mások is ünnepelnek.

@Бабаяга: nem én. Mert te vagy a pomázi pátriárka?

Skeptic 2010.03.30. 15:24:28

@Flúgatlan: "Miféle beszéd ez? A keresztények elöl járnának a cigányozásban és a zsidózásban? Nagyon félre vagy tájékozódva!"

Érdekes módon anno a miép (aminek a kebelén felnövekedett a "hős" Vona Gábor) hintette el a köztudatban, hogy a kereszténység az antibolsevizmus és antiszemitizmus szinonimája.
Érdekes módon a középkorban pont a r.kat. egyház, az annyira nagy keresztény "szent" inkvizícióval az élen elég intenzíven üldözte a zsidókat. Meg a másként gondolkodókat is. No ennyit a kereszténységről.

zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2010.03.30. 15:27:34

Profi post, szoktam olvasgatni, de most szeretnék egy kis kiegészítést írni. Szerintem nem csak és kizárólag mennek pornózni, akik szar családi háttérrel rendelkeznek ugyanis:

Léteznek olyanemberek, akik igen sanyarú körülmények közt nevelkedtek mégis kitörtek az alábbi varázsmódszerrel: keményen tanultak és letettek azért az asztalra, hogy ne a szüleik sorsát vigyék tovább. Szegény ember =/= hülye ember.
A pornózás ideális az olyan embereknek, akik basztak tanulni egész életükben mégis gyorsan sok pénzt akarnak keresni...

Skeptic 2010.03.30. 15:27:55

@arconfosom: Természetesen igaz lehet az lmp-re is.

LaMeRick 2010.03.30. 15:28:27

A homofóbok többsége férfi, ezen halmazon belül vannak sokan akik csak a ffi-ffi hancúrtól hánynak, de egy jobb "leszbi" jelenetre vagy akár egy DP-re már moccannak:) Azon lepődnék meg, ha férfi melegpornósuk is lenne...

Parmezanidész · http://bemorgo.blog.hu 2010.03.30. 15:28:37

A Jobbik támogatói körében jócskán akad az ilyen zavaros fejű, ostoba fiatalból. Fogalmuk nincs arról, hogy milyen gondolatokat támogatnak, és arról se, hogy miért. Ez a csaj a balhéra megy valsz, illetve a valahová tartozásra.

Nem is ő a sáros, hanem a képmutató barátai, akik csak névleg undorodnak a pornótól vagy a homiktól. Szerencsére testközelből más megítélni a dolgot, azért is nem tették ki a kiscsajt, ez jó. Csak lassan az ideológián is módosítani kéne...

Egyébként nem csak ez a lány nyel be mindent, hanem a többi gárdista csaj, feleség és anya is (majdnem mindent).

Skeptic 2010.03.30. 15:30:31

@Nazareus: Nem lehet, biztos, hogy az lesz. Lásd pl. Balónét, aki 2003-ban még nem átallott a maszopnak dolgozni, jó pénzért. Politikai kalandorok gyűjtőhelye, csak úgy, mint az elempé.

mancaa 2010.03.30. 15:32:23

Ajjaj, politika az eddig oly' szívesen olvasott mentes blogon... Sírok. Mintha nem lenne elég hely ezen vitázni, mindent elönt.

bgp 2010.03.30. 15:32:38

@Nazareus: Ugyanaz, vagy van több is.

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.03.30. 15:34:31

Közben azért ne mossuk össze, a csaj gárdista, nem jobbikos, nem mintha nekem nem volna mindegy, de másnak nem az.

@tommygun: kifejtenéd, hogy a posztoló mivel próbálkozott, hogy eldönthessem, bejött-e neki?

Skeptic 2010.03.30. 15:38:32

@LaMeRick: "Azon lepődnék meg, ha férfi melegpornósuk is lenne..."

Ha már Kanadában fényképezkedett egyikük (asszem vmi szóvivőjük) az ottani melegfelvonuláson, már semmi sem olyan meglepő.

spinat 2010.03.30. 15:40:41

aztán a hegedüsék, azok se keresztények?

k.sz. 2010.03.30. 15:43:25

A "jobboldali, konzervatív, rendpárti" hozzászólók világosítsanak már fel, mert ezirányú ismereteim hiányosak:

Az ún. kulturált, tiszta nyugati országokban /ahol tegyük hozzá szintén vannak csövesek, koldusok, kisebbségek etc/ mind magát vérkomolyan vevő, egyenruhás csendőrséggel bohóckodó politikai erők teremtették meg és felügyelik a rendet?

Péntek reggel a csövesek vagy a budai aranyifjak hányását kell kerülgetnem a trendi belvárosi szórakozóhelyek környékén? A WC-re is autóval-motorral járó faszok is meg lesznek regulázva? A fél rendőrség továbbra is asszisztálni fog 300 seggfej szórakozásához, az UTE-Fradi típusú hírhedt focimeccsekhez?

Az "ablakmosó meg önkéntes parkolóőr, lomtalanító söpredék" kitakarítása tesz majd minket naggyá? És amúgy egy hogyan csinálják majd?

Doktor Kotász 2010.03.30. 15:46:20

A lényeg, hogy a legtöbben a szavazók közül sunáznák. :-)

Nazareus 2010.03.30. 15:51:08

@Skeptic: Biztosat csak utólag mondhatunk. Addig viszont csak lehetöség.

LaMeRick 2010.03.30. 15:52:47

@Skeptic: Igaz, hélóta Bandit el is felejtettem, bár Ő tudtommal nem gárdista, de ebből a szempontból lényegtelen. Rezeg a léc...

@Doktor Kotász: Ja, sok libsi olvasó, análfűrészt a némbernek! :)

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.03.30. 15:58:36

@k.sz.: Majd valami érintett megmondja. Én nem vagyok se gárdista, de jobbikos. Csak mintha kezdenének elsikkadni a BKV-s, lakásfelújítós témák.

De ha a fent említett zavaró tényezőket semlegesíteni tudnánk, jobb közérzetem lenne otthon, az biztos. Gondolom, főleg a budai ifjak teszik tönkre a várost :))

Alternatív 2010.03.30. 16:02:14

A "ablakmosó meg önkéntes parkolóőr, lomtalanító söpredék" a jobbik szavazóbázisa... Úgy tudom, a Hitler-Szálasi korszakot úgy emlegették Magyarországon, hogy a viceházmesterek rémuralma. Most is azok akarnak feljelenteni, megregulázni mindenkit, akik egész életükben irigykedtek a náluk sikeresebbekre. (Ja, hogy az illető egész életében tanult meg dolgozott? Az az ő baja...)

Evil One 2010.03.30. 16:15:51

A büntetését vállalom, ne fáradjatok vele.

Attilajukkaja 2010.03.30. 16:19:22

Az ilyen nokre szoktam mondani, hogy mast mond a nagy ajkaval es mast a kisajkaval. Dehat mit tegyunk, ha Nikinek egy egesz gardara van szukseglete?

vagyok59 2010.03.30. 16:27:43

Akkor most beszéljünk a kommunista erkölcsökről. És arról is, micsoda toszások mentek Lendvai idejében a pártállami és KISZ fejesek körében kis vidéki üdülőkben.

Aki komcsi volt akkor, így nyugodtan kiszállhat a vitából:))

Proli Depp · http://prolidepp.tumblr.com/ 2010.03.30. 16:28:01

A jobberekben ez az undorító képmutatás a legvisszataszítóbb. Nem csak a szélsőségesekben, hanem a fidesz tipusú (ál)jobbosokban is. Jönnek a mindenen felülemelkedő keresztény-konzervatív pátosszal, közben meg fű alatt ugyanolyan piás, drogos, félrebaszós, korrupt banda mint az ellenfeleik. Hányok tőlük, az ilyen jobbik féle bandától méginkáb, akik habzó szájjal nyomatják a dumát az erkölcsről meg az igazságról, politikusbűnözésről fröcsögnek, aztán a mentlmi jogra hivatkozva akrnak kibújni büntetés alól, vagy épp ezzel az eszközzel élve akarják kihozni a haverjukat a sittről. Szánalom.

Réminger 2010.03.30. 16:34:49

Ez a lányka szerintem egy dolog miatt érdemel büntit: olyan jól néz ki, hogy az már törvénybe ütközik, a teste közizgatásra alkalmas :)
De komolyan.. akit érdekel a munkássága, a legnagyobb felnőttfilm-megosztón találkozhat vele, keressen az "incredibly cute girl f.cked" vagy hasonló szavakra. Én azelőtt láttam, hogy tudtam volna, ki is a főszereplő.

A szakmája és a "közéleti szeerepvállalása" valóban konfliktusos kicsit, talán majd belátja ő is, és remélhetőleg a helyes döntést hozza meg: megszabadul attól az (egyen)ruhától! :)

F173 2010.03.30. 16:36:37

Megnézném a Niki és a gárdisták című filmet Kovi rendezésében :-) Nagy siker lenne :-)

Labancz 2010.03.30. 16:42:12

@Flúgatlan: "Röhej, hogy a jobboldaliak agyatlan része is elhiszi ezt és a kereszténységet, mint a zsidósággal való szembeállást használja fel, miközben természetesen a kereszténység lényege nem elfogadható számára."
Na, pont erről beszéltem.

Gestas 2010.03.30. 16:46:34

De szépen osztja az index a jobbikot már hetek óta!Nagyon tetszetős.
Szerencsétlen tengelyig magyarok, meg csak néznek hülyén.Nem nagyon vannak hozzászokva, ahhoz mikor rájuk öntik a szart tonnaszámra!

Labancz 2010.03.30. 16:49:10

@Modor Tibi: Na látod, ki is a szerencsétlen?

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.03.30. 16:50:07

@Proli Depp: pont ezt magyarázom, hogy nem. A párt talán ezt magyarázza, de ezt senki nem gondolja komolyan.

És igen, tudjuk, hogy az MSZP se szocialista, az SZDSZ pedig addig (volt) toleráns, amíg saját magukat kellett tolerálni.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.03.30. 16:51:19

@Labancz: aki a másikat leszürkemarházza? :)

ampierre 2010.03.30. 16:59:43

@Alternatív: tudod mit jelentenek ezek a kódszavak??
Nem házmestert..

- piroslámpánál-ha_akarod-ha nem lemossa az ablakod
- önkéntes parkolóőr (Ha fizet egy kevés pízt, akkor vigyázok nehogy valaki összekaristolja a kocsit vagy kiszúrja a gumit..
-lomtalanító, napokig kalapáccsal szétvert tévére, megnyúzott bőrfotelben ülve vigyázó

leesett már?? :)

Alikam 2010.03.30. 17:05:22

Ááááá, (ásít)...

Nem tudja valaki megmondani véletlenül milyen idő lesz holnap?

Alikam 2010.03.30. 17:08:49

Én már csak amúgy egyet nem értek, most akkor ha a Gárda annyira erkölcsös mondjuk ezen bünti blog szerint - bünti, mint valami buzi - akkor egyetért magával a Gárdával is?

Tehát akkor tisztázzuk, a Gárda önmagában erkölcsös, keresztény, jóakaró egyesület?

Labancz 2010.03.30. 17:12:48

@Interstellar Overdrive: Mondjuk Nikiről, ahogy farkak helyett a parlagfüvet ráncigálja.

Obor Oborovics (törölt) 2010.03.30. 17:18:05

Ha más érdeme nem lesz a jobbiknak, legalább az, hogy honosítják a gang-bang terminusz-teknikusz magyar megfelelőjét: gárdázás.

tusuanzen 2010.03.30. 17:20:03

azé' az a 450 sunáznám szavazat mindent elárul:)

Amphiprion Ocellaris · http://bohochal.tumblr.com/ 2010.03.30. 17:25:28

@Alikam: Őszinte legyek? Fogalmam sincs.:) Van ugyebár valamiféle becsületkódexük, ami akár iránymutatás is lehetne, de ez önmagában semmit nem jelent, mert egy egyesület sosem lesz több, mint az egyesületi tagok összessége, bármilyen alapelveket is ír le a papírra. Márpedig a létszám növekedésével minden csoport elveszti a homogenitását.

A blog neve azért lett ez, mert a buntetes.blog.hu már foglalt volt, de azért szép, hogy ebből is ki tudtál hozni egy buzizást...

Amphiprion Ocellaris · http://bohochal.tumblr.com/ 2010.03.30. 17:28:37

@Labancz: A legszebbek azok a magyarok, akik rohadtul birtokolják az igazi magyarság titkát, de a magyar szöveget nem értik meg.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.03.30. 17:30:15

ugye jól értem, hogy ha valaki mondjuk homoszexuális (volt)SZDSZ-szavazó, akkor az egy köcsög, liberális fartúró zsidó, de
ha valaki más meg pornós (szerepeiben biszexuális) volt, de gárdista lett, akkor pont a köcsög, liberális fartúró zsidók miatt kellett ilyen nehéz pályára adnia a fejét, ahelyett, hogy általánosban mondjuk megtanult volna rendesen magyarul?

Amphiprion Ocellaris · http://bohochal.tumblr.com/ 2010.03.30. 17:34:09

@mancaa: Nyugalom. A politika továbbra is nagyon ritka vendég lesz nálunk.

Alikam 2010.03.30. 17:43:39

@Amphiprion Ocellaris: akkor én is őszinte leszek hozzád, unom az Index blogjait. Tudom, nem kell olvasni de hát mit csináljon az ember gyermeke ha egyszer felelősségteljes állampolgárként úgy gondolom azért csak csak reagálnom kéne a dolgokra a passzivitás helyett.

Most ez komolyan akkora téma, hogy napokig kell rajta csámcsogni?

Mondjuk a te írásod árnyaltabb, a buzizásért meg sorry...

De vannak ebben az országban sokkal de sokkal komolyabb témák mint egy lány szerepe a Gárdában.

Jamesboci 2010.03.30. 17:43:41

én is a csajokat szeretem, megértem. és még csak nem is Lendvai I. nyalta ki..

szita szita péntek 2010.03.30. 17:51:50

Egy párt egy csomag. Miért is lehetne elképzelhetetlen, hogy egy melegpornós számára is fontos kérdés mondjuk az ország szétlopása? A közbiztonság hiánya? Az élősködő lakosság nagy száma? Nem lehet, hogy ezek számára olyan fontosak, hogy ezért akár azt is bevállalja, hogy más területeken nem ért egyet?

A logikátok alapján ha nincs olyan párt, ami az élet minden területén pontosan azt ajánlaná, ami az én elvárásom, akkor nem is lenne szabad választanom. Ilyen alapon ebben az országban összesen 4-5 féle képen gondolkodnak az emberek 10 millió helyett... Szánnivaló, felületes gondolkodás...

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.03.30. 17:52:22

@Amphiprion Ocellaris: akkor azt jól értem-e, hogy önmagában a Gárda- (Jobbik-)tagság tkp. minden korábbi, a Gárda és a Jobbik (és esetleg mások) által erkölcsileg elítélendőnek tartott cselekedetet/viselkedésmódot ignorál, azaz a belépés ezen szervezetek valamelyikébe tkp. nem is szimpla csatlakozás hanem MEGTÉRÉS?

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.03.30. 18:00:00

@szita szita péntek: "Miért is lehetne elképzelhetetlen, hogy egy melegpornós számára is fontos kérdés mondjuk az ország szétlopása? A közbiztonság hiánya? Az élősködő lakosság nagy száma?"

ha elolvasod a "levelét" (mandiner.hu/cikk/a_magyar_nok_80_-a_kurva), akkor rájössz, hogy miért is elképzelhetetlen, hogy a f*szszopásnál és a puncinyalásnál bonyolultabb szellemi teljesítmény az ő esetében SZINTE teljesen kizárt.

szita szita péntek 2010.03.30. 18:04:52

@idelle: Nem megy a link.
Ezzel együtt is - buta ember is lehet elszánt! Én lennék az első, aki támogatná az értelmi cenzusos választójogot, de most ugye nem ez van. Igazából kicsinyesnek, kisstílűnek és stílustalannak találom azt, hogy egy politikai erőt így próbálnak meg ellehetetleníteni.
Hogy őszinte legyek a Jobbik valóban fontos politikai üzeneteit eddig még soha, senkitől nem hallottam megkérdőjelezni. Mindig a felszínen lovagol a jónép. Minek?

B.Zalan 2010.03.30. 18:08:45

Egy konyakkóla után simán bevállalnám. Jól áll neki a Loki sál.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.03.30. 18:10:59

@szita szita péntek: "Nem megy a link."

belevette a linkbe a hátsó zárójelet is... :-(

"a Jobbik valóban fontos politikai üzeneteit eddig még soha, senkitől nem hallottam megkérdőjelezni."

a Jobbik valóban fontos politikai üzeneteinek megvalósítási módját eddig még soha, senkitől nem hallottam. még magától a Jobbiktól sem.

gramercy 2010.03.30. 18:15:00

megegy kepmutato naci

amugy szurnam

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.03.30. 18:15:02

@szita szita péntek: "Igazából kicsinyesnek, kisstílűnek és stílustalannak találom azt, hogy egy politikai erőt így próbálnak meg ellehetetleníteni."

igazából ilyen a politika. gondolom, amikor a MaNem külön számot szentelt GyF azon fényképeinek, amelyeken keresztül próbálta bebizonyítani, hogy a f*szi elmekórtani eset, nem volt bajod a módszerekkel.
csakhogy nincsenek "igaz ügyek" és nincsenek olyan mocskos módszerek, amelyeket ha ezen állítólagos igaz ügyek érdekében használsz, akkor tisztákká válnak.

ez a lejáratósdi egyébként úgy kezdődött, hogy egy politikai formáció elkezdte hirdetni, hogy a szervezet és tagjai erkölcsi értelemben a többi felett állnak.

erről me itt van a saját kifejtett véleményem:
magyaridiot.blog.hu/2010/03/30/az_elso_ko

csatoimi 2010.03.30. 18:16:04

Niki, ne vedd fel a sok ostobát, irigyek mindig vannak és lesznek is. Éljen a Magyar Gárda, éljen Niki is! A lényeg, hogy legyünk minél többen!

Skeptic 2010.03.30. 18:23:03

@Nazareus: Ezekből az előzményekből, melyek rövid idő alatt pattantak ki, sajna könnyen lehet következtetni az "utólagra" is. Van 1 magyar mondás, miszerint kutyából nem lesz szalonna. Vagyis ha már most ilyen dolgok derülnek ki, mi lesz később?

www.fn.hu/valasztas2010/20100330/pornobotrany_sem_roppantja_meg/

lesek mint a vett malac 2010.03.30. 18:23:07

Kevés ez a botrányhoz.

A magyar lányok igen nagy része bevállal ma már mindent egy kis aprópénzért.
Az is szép, hogy a leszbi a húzószó a hirekben.

Inkább száz leszbi akciót nézek végig, mint egy homót:))

Egyébként meg szép lány.

gitáros 2010.03.30. 18:26:07

Mit érdemel? Semmit a világon. Ő is csak emberből van.

Mondjuk a jobbik meg a gárda nevű csürhék hangadói viszont elgondolkozhatnának a hitelesség kérdésén... Mármint nem a "hírbehozott" emberekén. Lejjebb kéne tenni a lécet egy kicsivel, és máris nem lenne annyi magas labda. Ehhez viszont eszük nincs, hálistennek.

jog-ász 2010.03.30. 18:32:16

kurvára azt csinál mindenki amit akar, csak ne pofázzon arrol hogy más mit csináljon. oszt jonapot.

tony zionist_9 2010.03.30. 18:33:37

BOTRÁNY!!!
a jobbikosok is isznak, esznek, basznak, szarnak, finganak

kedves fideszes és MSZP-s bohócok: a különbség nem itt van...

Simon Perverz 2010.03.30. 18:34:39

Egyértelműen meggyőztek arról, hogy nem szabad ilyen erkölcstelen pártra szavaznom, mint a Jobbik. Az mszp-re fogok szavazni, a nokiás-dobozozást erkölcsösebb dolognak és sokkal ártalmatlanabbnak tartom a társadalmunkra nézve, mint ezt a förtelem undorító pornózást. A 8 év kormányzása nem okozott számunkra ekkora kárt, mint ez a lány. Sikerült bebizonyítani ezzel a világszenzációnak minősülő hírrel, hogy a Jobbik mocskos, hazug, hiteltelen, ellentétben a talpig becsületes, nemi vágyaktól és azok kiélésétől teljesen mentes, szeplőtelen, csakis hazánk érdekeit a végsőkig figyelmbe vevő, nagyon erkölcsös és hiteles!!!! mszp-vel.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2010.03.30. 18:36:01

Nem lehet, hogy ő a csapatban a "Gizike segge"?
A meleg gárdisták általa buknak meg, mint Vak Vencel a nyomdában :-)

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.03.30. 19:08:24

@tony zionist_9: ezt az ivást, evést, baszást, szarást, fingást filmen is csinálják? Az első hármat már láttuk, akkor ezek szerint még a következő 2 hétben egy szarós és fingós videóra lehet számítani? Nagyon várom. 2-jobbikos-1-cup.wmv?

Én a sunáznám szavazatokat szívem szerint a NEM-hez adnám hozzá, és így (is) a csajszi magánszemélyként továbbra is kurva nagy FELMENTÉS.

tolsztoj 2010.03.30. 19:09:59

Bűnös-e a leszbipornós gárdista?
Igen, nem, sunáznám - tipikus példája a rossz, vagy elégtelen kérdésfeltevésnek - nekem például egyik válasz sem felelne meg. Ez ugyanolyan, mintha egy állatkáról kérdeznék hogy bűnös-e, hát már hogy lenne egy macska, kutya, egér, vagy liba bűnös? Legfeljebb az állatmesékben...
Ez a spermanyelő emberformájú agyatlan sejthalmaz - lásd a "művésznő" magyarázkodását - egyik válaszba sem fér bele - viszont az egész sztori jól mutatja hová süllyedt le az "anyahon", olvasván az agyficamos hozzászólásokat...Nos nem látom a fényt az alagútban, a viszonylag normálisabb, elviselhető Magyarország valahol a Monarchia környékén maradt.

balfék 2010.03.30. 19:11:56

Akkor már csak arra vagyok kiváncsi a Büszkeség Napján hol vonult, a ketrecen kivül, vagy belül. Csak nem dobálta meg azt a csajt , akit előző nap megkóstolt?

balfék 2010.03.30. 19:13:25

@tolsztoj: én még visszamennék egy-két ezer évet.

Antifaszok Réme 2010.03.30. 19:15:34

Miért nem örvendeztek libsik ?

A Gárda ezzel bebizonyította, hogy nem melegellenes szervezet, toleránsan befogadta a lányt.

Akkor most mit problémáztok ? Ha sapka van rajta, az a baj, ha nem, akkor az ?

mindegykivagyok 2010.03.30. 19:21:08

Lehet,hogy a Mària Terézia leszàrmazottja!

Gestas 2010.03.30. 19:26:39

@balfék:
Igen!Ahogy írod, szerencsétlen picsának elég nagy dilemma lehet a gay pride:)
A kint is vagyok bent is vagyok tipikus esete.

lesek mint a vett malac 2010.03.30. 19:26:58

A mai szemforgató mszp-s nagyasszonyok nem voltak véletlenül "kisz"lányok?
Hogy egy KISZ táborban mi folyt arról meg ne beszéljünk:)
Ragadt ott minden rendesen:))))

báró Leopold 2010.03.30. 19:28:08

Az eredeti témához képest off, de a cikkhez vmilyen szinten ON:

Alapvető tévedés, hogy a radikális szervezetekbe csak unintelligens, elsősorban alacsonyabb rétegekből származó emberek mennek és még akkor is fenntartom az állításom, ha Mo-n valóban pont ez a jellemző.

Nagyon jó példa az NSDAP (Hitler pártja - a kevésbé tájékozottaknak), amelynek vezetőségében nagyon sok eszméletlenül értelmes és egyébként nem is rossz szociális hátterű ember megfordult. Vegyük pl. Göringet, akit sokan leginkább gusztustalan féregnek mondanak, de az intelligenciája kimondottan magas volt és emellett gazdag jogászcsaládból származott és nem ő az egyetlen ilyen. A nürnbergi perekkor intelligencia-tesztet végeztek a vádlottakon és hihetetlenül magas eredmények születtek.

Félreértés ne essék, ezzel nem állást akarok foglalni akármelyik párt mellett, hanem csak azt az állítást cáfolom, hogy csak szegény / buta emberek radikalizálódnak. És hadd ismételjem meg, hogy a Mo-i radikálisokra kevésbé igazak állításaim, hiszen akár a Nyilaskeresztes Pártot, akár a Jobbikot nézzük nehezen találunk kiemelkedően értelmes embereket (a kommunista pártokat meg felesleges emlegetni, Mo-n azok vezetőségében hagyományosan a "zsenik" voltak többségben (khm...Rákosi...khm)

balfék 2010.03.30. 19:30:09

@lesek mint a vett malac: itt nem a pornózással van a gond, hanem szavak és tettek különbözőségéről. A bor és a víz esetéről.

Bangó Gazsi 2010.03.30. 19:31:41

Dikmá, de csumidáznám ezt a sukár gádzsit.

vlgymir 2010.03.30. 19:40:17

@tolsztoj: Valoban rossz kerdesfelteves.

A helyzet az, hogy en nem szavaztam, mert egyik sem jo valasz igazan.
Miert lenne bunos valaki, ha pornosztar? Van ilyen es kesz. Van mit eladnia a csajnak, es eladja. Megjegyzem nem is rosszul. Miert lenne bunos valaki, ha gardista egyenruhaban felvonul? A kepen nehany tetova fiatal latszik, akik kozul az egyikrol hirtelen megtudtuk, hogy pornos. Raadasul ugy nez ki, hogy a baratnojevel jott el, akivel nagyon joban van. Nem latok semmi rosszat benne.
Sunaznam, vagy nem? Na azt nem. Ha setalok az utcan barhol Magyarorszagon, kb. 100 meterenkent akadok ilyen csajokba, akiknek csak jelentektelen resze tette tonkre a testet.
En "Rem" kivancsi vagyok, hogy majd a csendorsegbe is beveszik-e, mert akkor biztos vidaman telik majd el a szolgalat.

eric · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.30. 19:43:09

szerintem az a képmutató aki a mai világban elitéli a pornót.
aki beáll a gárdába nem kell, hogy patyolat legyen, mert ki az?
bőven elég ha a ézeteik nagy részét osztja.
ez a lány attól még segit az embereknek és nem tett semmi rosszat...

balfék 2010.03.30. 19:44:39

@vlgymir: "Miert lenne bunos valaki, ha gardista egyenruhaban felvonul?", mert , ha jól tudom már törvény tiltja, például.

vlgymir 2010.03.30. 19:45:13

@Gestas: Ezzel nem ertek egyet. Ha nem viszi haza a munkat, akkor meg lehet kulonboztetni a munkat a szorakozastol. A melegfelvonulas ketrecen kivuli megszemlelese, es esetleg dobalas, kopkodes, meg ilyesmi a szorakozas, a leszbi show az meg a munka. Vili?

Editke vagyok · http://editkevagyok.blog.hu/ 2010.03.30. 19:45:52

Kezdenek egész emberi külsőt ölteni némely politikusok ebben a pártban. Ez a Niki egész helyes...:)

És ha már bünti, lehet akár szexbünti is: lásd nálam, hogy megy ;)

vlgymir 2010.03.30. 19:46:51

@balfék: Bocs. Nem tettem, hozza, hogy mikor nem bun a gardista egyenruhaban felvonulni. Most potolom: Akkor nem bun, ha ezt a torveny kulon nem tiltja. Ha jol tudom egy darabig szabad volt, aztan tiltottak be. A cikkbol nem derul, ki, hogy mi is volt a kronologia.

Simon Perverz 2010.03.30. 19:48:30

@báró Leopold: Kommunista zsenik hja:))
A legjobb példa talán Elena Ceauşescu, a Román Tudományos Akadémia elnöke, akit több nyugati egyetem díszdoktorrá avatott kémikusként a polimerkutatásokban elért sikereiért. Micsoda koponya! :))) Annyira keményen megdolgozott érte! Igazi zseni!

báró Leopold 2010.03.30. 19:52:50

@Simon Perverz: Azért a Sztálin és a tudományok c. könyvet is érdemes megemlíteni :-)

vlgymir 2010.03.30. 19:59:31

Igen! Sztalin es Nikki. Ez jo lenne a kovetkezo film cimenek. Majd javaslom a muvesznonek, ha talalkozunk.

Gestas 2010.03.30. 20:04:39

@vlgymir:
Olyan kár, hogy nem akarjátok megérteni a lényeget.
A probléma az, hogy óriási a szakadék a hölgy valódi élete és a pártja zászlajára tűzött életmodell között.
Így minden alapját elveszti a jobbik, hogy kérdőre vonja a jelenleg kormányzókat a hazugságaik miatt, hiszen ők maguk is is hazudnak.
Nem úgy élnek, ahogy mondják!

Dr. Tom 2010.03.30. 20:22:21

Embörök! Ez tavaly szeptember elején volt hír!

LOL

Antifaszok Réme 2010.03.30. 20:23:07

Gárdista lány, aki nigger... izé... afroamerikaival szeretkezik. Pénzért. Egy zülött nagyvárosban, talán lepusztult egzisztenciák között, stb. stb. Mint egy ócska magyar filmben.

Hát nem gyönyörű, libsik ?

Darkhorse 2010.03.30. 20:24:15

Idézet a posztból: "...de a tényleges társadalmi problémákat képtelen meglátni."
Tisztelt poszt író! A fent vázolt probléma aztán tényleg komoly társadalmi probléma. Egy pártszimpatizáns, egy 6846. senki lecuppantott pár brét és lefetyelt pár csatakos puncit...hát igen súlyos.
Foglalkozzál inkább a sok tolvaj szemétládával, a politika és a háttérbe álló pénzemberek összefonódásával.Ez egy kicsit már unalmas, (még nekem is aki egyébként nem igazán tartozik a fent említett csapat támogatói közé)hogy ilyen csip-csup ügyekkel terelitek el a figyelmet a sokkal keményebb húsba (pénztárcába) vágó problémáktól!

Antifaszok Réme 2010.03.30. 20:26:12

Bocsánatot kérek. Züllött. Kéi elel.

sed 2010.03.30. 20:35:21

@Darkhorse: cimbora...nyugi. már miért ne írhatna arról, amiről csak szeretne? ha nem tetszik / nem érdekel, akkor ne olvasd, de főleg ne kommentelj. hacsak nem lelsz kéjes örömöt a saját dühöd gerjesztésében, mert akkor hajrá.
ez csak egy blog. ismétlem: nyugi :)

Darkhorse 2010.03.30. 20:37:59

@Gestas: Minden tiszteletem a tiéd, de:
Be kell látni,(sajnos) hogy itt már nem egy 10-20 fős csoportról van szó. Fizikailag lehetetlen, hogy lecsekkoljanak 2-300 ezer ember elkerülendő a fenti és a napokban megjelent hasonló estet elkerülendő. (ok-ok a képviselő jelölt és a szóvivő úr esetében azért körültekintőbbek lehettek volna) Azonban, ha ezt megtették volna akkor az lenne a vád, hogy lám-lám már most kiépítették az új gestápót.

Darkhorse 2010.03.30. 20:40:57

@sed: nyugi már cimbora, miért ne írhatnák arról amiről szeretnék, és miért ne olvashatnék azt amit akarok? :)

Antifaszok Réme 2010.03.30. 20:42:06

Idézet a hunhir.hu-ról:

"A napok legnagyobb műbalhéja, hogy mivel foglalkozott egy gárdista lány, akinek pornóhonlapja ma is elérhető. A tolerenciabajnokok most szörnyülködnek, máskor ők szurkolnak a legjobban a celebbé váló gigakurváknak."

Na, ezt adjátok össze.

lekvároscsirke 2010.03.30. 21:09:02

szeretkezz, ne háborúzz!!!!
Hajrá Jobbik!!!

szita szita péntek 2010.03.30. 21:09:03

@Antifaszok Réme: Összeadtam. Nem j9tt ki semmi. Most mi van?

misbelief · http://tevhit.blog.hu 2010.03.30. 21:22:59

Sziasztok!

Én őszintén elmondhatom, hogy noha járok szavazni, soha életemben egyetlen poltikai erőbe, ideológiába sem voltam "beábrándulva", mivel alapvetően nem tőlük várom az életem megoldását. Egyetlen bizos pontom, hogy a szélsőségektől irtózom.

Nos ezek után hadd kérdezzem már meg:

Mi kell ahhoz, minek kéne napvilágra kerülnie ahhoz, hogy a kommentjüket "Hajrá Jobbik!"-kal befejezők kiábránduljanak hőn szeretett pártjukból? Most komolyan! A pornó vagy a füvezés nem, a kerékbilincses sztori nem, oké. Végül is ezek ártatlan dolgok.

Szóval mi az, amin kiakadnának?

ÁkiBáki (törölt) 2010.03.30. 21:34:11

Mi lesz egy gárda bevetésen, megfenyegeti Lakatos Máriót, hogy úgy lerántja, hogy három napig magához sem tér?
Vagy mi?

Yeto 2010.03.30. 21:39:15

@misbelief: Semmi. A kognitív disszonancia mindent elintéz.

maythebetter · http://www.szuperakcio.hu 2010.03.30. 21:39:56

Off:
A blog hibás, a beállítások miatt a szövegek simán szétcsúsznak, a tördelés nem működik.
On:
A KI-MA-MA-GYA-RÁ-ZHA-HAT-ATLAN című figyelemfelhívó jelzés annyit jelent, hogy a postoló /impotens/frigid/prűd/nyugger/barom ill. ezek kombinációja bármilyen szabadon választott összetételben. A barom konstans.

Antifaszok Réme 2010.03.30. 21:52:21

@szita szita péntek: Semmi. Erről beszéltem. Minek felfújni az egész ügyet ?

Antifaszok Réme 2010.03.30. 22:03:11

Mi van, ha a csajszi libsi-bibsi-kazár stb. stb. ÜGYNÖK ????

Pl. így lehetne kiugrasztani: "Jól van, maradj a Gárdában, csináld azt, amit eddig. Szóval néhány kemény srác át fog menni rajtad. Ingyen."

Vajon meddig maradna ?

(Persze lehet, hogy ÉLVEZI is a csaj, amit csinál, és így sem bukna le. Vigyázni kell ezekkel a nőkkel, nem könnyű....)

Melchi Zadok 2010.03.30. 22:06:22

@Modor Tibi: ezek a rendszeretők, akiről beszélsz tuti naponta ejakuláltak a kádár rendszerben. nincs is annál jobb igaz-e?

gorcsev54 2010.03.30. 22:17:34

@Alternatív: Az ablakmosó meg önkéntes parkolóőr ..... csürhéhez legfeljebb csak Te tartozhatsz de nem én és még nagyon sokan. És akinek másokról aki nem szopja ezt a jelenlegi szart ez a véleménye, az valószínű, hogy nem tartozik a sikeresek közé így nincs is mit irigyelni tőle,a jelentgetés meg pont a "komm..ták" tulajdonsága (legalább is az elmúlt 60 évben)A munkáról meg nincs mit mondani, ostoba az aki azt hiszi, hogy a Jobbikban csak fiatalok vannak vagy akik nem dolgoztak és nem vitték semmire.És az írás nem a Jobbikról hanem egy pornós gárdista lányról szólt(Fideszben is volt)eltávolították , remélem itt az lesz.

Bölcs Lázadó · http://bolcslazado.blogspot.com 2010.03.30. 22:28:36

A társadalom két legnagyobb seggnyílása a pornó és a szélsőjobb. A bélsár ezeken át folyik. Gyakorlatilag ugyanarról a szarról beszélünk, akármelyik lyuk menti szőrbe szárad bele.

Morvai pedig elérte a célját: ma már egy fiatal pornós is lehet gárdista. Hát mi ez ha nem egyenjogúság, a nők megbecsülése, ha egy pornós kurva és tagja lehet rendfenntartó szervezetnek?

indapass90210 2010.03.30. 22:29:55

Ha sunázhatom, akkor talán elgondolkodom rajta, hogy a jobbikra szavazzak!

indapass90210 2010.03.30. 22:33:10

Egyébként mennyiben jobb egy olyan személy, aki csupán csak azért nem kúrál nyugodtan, mert fél egy feltehetőleg nem létező lény be nem következő büntetésétől? :)

Tulazon 2010.03.30. 22:33:27

@Antifaszok Réme: javíts ki ha tévednék, de jól tudom, hogy a libsi az, aki rádkényszeríti, hogy azt mondj amit akarsz?

Komcsinátor 2010.03.30. 22:38:53

Abszolut geciség amit ezzel a kiscsajjal művelnek. Teljesen rendben van hogy élet- és szexuális energiákkal telt fiatalok mozgalmárokká lesznek...sőt! Ez a lényeg.
Legalább nem lehet sulykolni azt a hülyeséget hogy csoffadt frusztrált fazonokkal van tele a gárda.
Egyébként meg egy nagybetűs fasz lett volna ha inkább gübbedt volna 70ezerért a gépsor mellett ahelyett hogy jó pénzt keresett a szexiparban. Aki most ugat sutyiba az is kiverte rá a farkát. Ez is egy munka, egy ipar ezt is csinálnia kell valakinek.
Szebb jövőt!

_Venom_ · http://venomblog.blog.hu 2010.03.30. 22:52:27

Amíg nem derült ki, a katolikus, ősmagyar (tyű, paradoxon) erkölcs megtestesítője a Jobbik, fujj nyílt szexualitás. Most meg "szegény lányt miért bántják erre is csak rákényszerült a pénzért" (mennyire celebduma már), meg beépített ember, meg biztos csak lejáratás, és el kell fogadni, hogy valaki meg ezt a hivatást választotta. Én vagyok a hülye, ha ezt orbitális faszságnak tartom?
Ennyire kapaszkodnak az emberek a Jobbikba, mert ha ebben is megrendül a hit, végképp nem lesz pszeudo-erkölcsi példakép? Vagy csak bele kéne törődni, hogy Ministráns Józsin kívül senki sem tartogatja a szüzességét a házasságik, basznak-isznak-buliznak az emberek az oly lenézett liberalizmus jegyében?

mokas_gizi 2010.03.30. 23:01:50

Inkább azzal foglalkozzál, hogy az elmúlt években lenullázta a mostani "politikai elit" az országot és még egy embert sem számoltattak el ezzel...

A másik igen fontos dolog, amivel az emberek többsége nincs tisztába, hogy azok a TV-ben szereplő 100 milliók, 1-10 milliárdok annyira a jéghegy csúcsa, hogy azt szerintem többségetek el sem tudja képzelni...
Valójában több 10 több 100 milliárdokat lopnak...

BKV most a diákok és nyugdíjasok kedvezménye miatt okoskázik 1,5 milliárd... na ők 10-100 milliárdodokat lopnak pl , nem 1-2 száz milliót...

Antifaszok Réme 2010.03.30. 23:03:05

@Talamandas: Igen, igen, hüpp. Szóval ma reggel a sarkon rámugrott 3 bibsi-libsi, és ők kényszerítettek arra, hogy ezeket leírjam... Brühühüh....

Önjáró Talajgyalu 2010.03.30. 23:05:26

A csaj az egyetlen értékelhető érv, hogy bárki is a Jobbikra szavazzon. :) (Az nem érv, hogy "a többi még szarabb".)

Thomas Rattler 2010.03.30. 23:05:51

A basznak-isznak-buliznak ideológia réges rég megelőzte a liberalizmust, a görögök és a rómaiak hétköznapjainak része volt a tivornya. Azt is a csökött semita morál nyomorította meg, aztán a csökött semita liberalizmus "szabadította" fel. Bullshit.
Új pogány imperializmusra van szükség emberek, kőkemény életszagú pogány imperializmusra!

mokas_gizi 2010.03.30. 23:07:07

@Komcsinátor:

Ebben is van igazság, nem szép dolog amit művelt, de nem bántott vele senkit...
Végül is meglehet érteni hogy nem akart havi 80.000Ft-ért gürcölni, mert nem az a szánalom amit a lány tett hanem az hogy ebben az országban ilyen bérek vannak...!!!

Mert ebből a pénzből megélni NEM lehet csak vegetálni...

Az embereket és a vállalkozókat szándékosan törvénytelen/erkölcstelen dolgokra kényszeríti az állam...
és ez mint fent is írtam már SZÁNDÉKOS az állam részéről...

Ma Magyarországon egy vállalkozó, ha mindent törvényesen csinál nem, hogy nem tud megélni még sok esetben neki kellene fizetnie...

A magyarországi büntetési tételek APEH és társai részééről meg szánalmasak, különösen hogy ezzel csak a kisembereket sújtják, miközben a politikai elit olyan szinten lopja szét az országot, hogy erről egy átlag embernek még csak fogalma sincsen...
Azok az emberek akik a TV-ben vannak és megbuktak valamivel azok a legkisebb halak és azok a legkisebb pénzek amiket lenyúlnak...

A másik óriás poén, hogy mit kapnak érte, 98% felfüggesztett börtönt...
100 milliókért milliárdokért azt én is bevállalnám...

Antifaszok Réme 2010.03.30. 23:08:12

Csak azért támadjátok ezt a csajszit, mert nem veletek d*gott. Csorog a nyálatok, és ezzel az álbalhéval kompenzáljátok kiéletlen frusztráltságotok.

Ezután a Csernus-i mélységeket verdeső diagnózis után, megadom nektek, hová nyomjátok nekem a vizitdíjat...

mokas_gizi 2010.03.30. 23:09:34

@mokas_gizi:

Ezenfelül meg a jobbik és a gárda lejáratása folyik, ezért vették ennyire elő szegény lányt nem másért...

Zsindex címlapján naponta 5-8 hasonló cikk van fent egy csöppet sem feltűnő a dolog...
Most ha hazudnak címoldalon akkor azt hiszik, hogy az emberek azt elfogják hinné, az embereket már nem igen tudják becsapni...elmúltak már azok az idők...
Az emberek kezdenek éhesek lenni onnantól meg felnyílik a szemük...

Amphiprion Ocellaris · http://bohochal.tumblr.com/ 2010.03.30. 23:15:11

@idelle: Egyáltalán nem értem, hogy ezeket a kérdéseket miért nekem teszed fel. Vagy nem olvastad a posztot, vagy olvastad, de nem érted.

Amphiprion Ocellaris · http://bohochal.tumblr.com/ 2010.03.30. 23:31:10

@maythebetter: Nem szoktam komolyan venni azokat a hozzászólásokat, amelyek érvek helyett azzal jönnek, hogy a posztoló és/vagy a másik kommentelő hülye, dilettáns, barom stb. Most kivételt teszek, hátha van értelme. Az első bekezdés a tényeket, ill. az általam érzékelt közhangulatot írja le, mely szerint a csaj bort iszik és vizet prédikál. A második bekezdés tükrözi a véleményem, mely szerint tökéletesen összeilleszthető a kép, hogy milyen út vezet a leszbipornótól a gárdáig. Remélem tudtam segíteni...

capor_ 2010.03.31. 00:17:35

Egyébként a gárdába való belépéskor a hölgy elmondta, hogy pornózott előtte. Sohasem titkolta senki előtt sem.

Mondjuk ez egy jó példa arra, milyen kép él a társadalomban a melegekről: amíg leányzó nyalja a puncit az pornó és ok, amint két fiú nyomul egymásban az rohadt buzi undorító :)

Mindenesetre a melegek elfogadottsága/utálata politikai pártoktól független.

mokas_gizi 2010.03.31. 00:26:49

@capor_:

Igen ebben is van igazság...
Melegekről annyi a véleményem, hogy senkinek semmi köze ahhoz hogy 2 ember a saját lakásában mit csinál...!!!

de ha felvonulgat és büszkélkedik vele stb az már nem tolerálom én sem, mint ahogy az értelmes melegek többsége sem ám...

Meleg felvonuláson a balhét a melegek és egy szűk réteg szándékosan provokálta...
Kifejezetten furcsa dolog, hogy Izrael óbégatott a legjobban, hogy a "gaz nácik" miket műveltek...csak éppen az nem jelent meg a sajtóban, hogy Izraelben is volt ilyen felvonulás ott a zsidók melegeket ültek és vertek meg...!!!

Ez a világ sajtóból valahogy kimaradt ám...

TetraB 2010.03.31. 01:31:39

szegény csaj. még egyszer felvonul az életben a gárdával, az őket néző netező-újságolvasó férfiaknak rögtön vigyázzba áll.

Thomas Rattler 2010.03.31. 01:36:30

Egykoron mondták:
"MSZP-s csak kihal,Fideszes csak születik"
De rábasztak. Mer' Jobbikos született! :-)

bandigyerek 2010.03.31. 06:20:07

sunázná a franc. nincs is sunája, az valami cápaharapás ottan...

Csore60 2010.03.31. 06:56:20

@szita szita péntek:

Mert a fontos politikai üzenetet azok az emberek fogják megtestesíteni, akik a pártot képviselik. A Jobbikban én is láttam politikai lehetőségeket, míg meg nem tudtam, ki lesz a helyi képviselőjelöltjük. Eleinte azzal vigasztaltam magam, hogy ez csak helyi jelenség, Aztán jöttek a nem túl szívderítő infok más képviselőjelöltekről is....
Ez persze nem jelenti azt, hogy mindenki gáz a jobbikban. De egy redikális változásokat akaró párt engedheti meg magának legkevésbé, hogy a politikusai vizet prédikáljanak, és bort igyanak. A leszbipornós kislányról nincs mit mondani. Nem ő a nagy gáz a Jobbik táján. Odacsapódott a gárdához.
Nagyobb baj, hogy kik kerültek a Jobbik által kiválasztott képviselők közé.

hááááát 2010.03.31. 07:47:41

Celeb születtik müsorát látják.Jövő héten vacsoracsata.:)

Kelly és a szexi dög 2010.03.31. 08:04:44

Ne legyünk álszentek, éljenek a ribancok!

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.03.31. 08:46:27

@Amphiprion Ocellaris: "Egyáltalán nem értem, hogy ezeket a kérdéseket miért nekem teszed fel. Vagy nem olvastad a posztot, vagy olvastad, de nem érted."

azt például értem, hogy írtál egy scriptet, amelyik bármilyen kínos kérdés esetén válaszol, hogy "Vagy nem olvastad a posztot, vagy olvastad, de nem érted."

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.03.31. 08:49:57

@Amphiprion Ocellaris: "tökéletesen összeilleszthető a kép, hogy milyen út vezet a leszbipornótól a gárdáig. "

ezt is értem: mindkettő aberráció... ;-)

Doubledeceker 2010.03.31. 08:59:00

Hagyjátok már a faszba, minden pártban vannak balfaszok, egy-egy lökött ember csak nem rántja magával az egész pártot.

Ja ront a hiteeségén az szent igaz, na de ez a csaj csak egy senki a gárdában, ahogy az életben is csak egy ribanc.

Nem szép dolog ribancnak lenni naés?

A gárda és a jobbik nem ettől szar.

Amphiprion Ocellaris · http://bohochal.tumblr.com/ 2010.03.31. 09:59:14

@idelle: "akkor azt jól értem-e, hogy önmagában a Gárda- (Jobbik-)tagság tkp. minden korábbi, a Gárda és a Jobbik (és esetleg mások) által erkölcsileg elítélendőnek tartott cselekedetet/viselkedésmódot ignorál"
Nem, nem jól érted. ÉN nem is írtam ilyet...

chydorus 2010.03.31. 10:04:24

Milyen érdekes, hogy a nagy ellenségek, hogy összeborultak és összefogtak a JOBBIK ellen. A nagy demokraták, akik csak annyit tudnak mondani: elhatárolódnak. Ócska piacon egy beszélő játékbaba többre képes és talán még emberibb, hitelesebb is. És ilyen jellemtelen, felelősséget nem vállaló, gerinctelen emberek - akik mögött ténylegesen 20-30-40 éves semmittevés, lopás, hazudozás, kizsigerelés volt, van - mondják meg ki a demokrata, ki a hazafi. Látszik, hogy a sok hülyére alapoznak, mert tényleg hülyének nézik az embereket, de már azon is túlmentek: arcon köpik az embereket. Teszik ezt egy országgal, egy nemzettel.
Ők azt hitték "rendszert váltanak" és utána mindegy kinyeri a választást, vígan elvannak, ellesznek, hisz ez egy nagy család, együtt a kis titkaikkal, ügyeikkel összefonódtak. Igen ám, csak ez nagyon nem elég. Tenni is kellett volna valamit. Sőt, sokat kellett volna tenni. És ha valaki eljátssza a bizalmat, visszaszerezni, visszacsinálni már nem lehet.

Igaza volt Vona Gábornak abban, hogy ugye a parlamenti pártok minden titkosszolgálati eszközzel rendelkeznek, NBH-val, médiával (külön stábokat hoztak létre erre) felvértezve a Jobbikon keresik a fogást. És csak egy részegen őrjöngő tinédzsert, meg egy pornós gárdistát találtak a több ezer tag közül, szerintem ez egy nagy nulla. Ez olyan minta Draskovics-féle robbantásos felvétel.
Láthatjuk is - a közszolgálati és kereskedelmi TV-k hetek óta a Jobbikról beszélnek, másról nem is, de lényegében pitiáner ügyeket boncolgatnak.
Rátérve a gárdista pornósra. Nem helyes és kínos, rendezniük kell valahogy az ügyet.
Sok politikusról, rendőrről, orvosról, pedagógusról kiderül - nem való a szakmájába. Van ilyen és lesz ilyen.
Ahol sok ember van, ott az esély is megvan.
Mindenki mellé nem lehet mentort állítani. Ennyi.
De ez a lány nem közpénzeket lopott, 1 hét múlva (főleg a választások után), senki nem fog rá emlékezni és beszélni róla, de annak súlyos nyomai maradnak, hogy mások, akik mutogatnak, 20 éve szórják ki az ablakon a közpénzt és hitelből hitelbe verik az országot, erről kellene beszélni, mert ezt még az unokáim unokái is érezni fogják, dehogy a Niki kit szopott - azt kurvára nem.

mepew 2010.03.31. 11:55:50

vöröscsillagot a segge lyukába!

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.03.31. 13:18:04

@melchi zadok: nem tudom tesó, engem akkor még a medzsók meg a BMX jobban izgattak :)

Melchi Zadok 2010.03.31. 17:21:12

@Modor Tibi: rögtön gondoltam. különben nem írnál ilyeneket...

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.04.02. 17:59:56

@melchi zadok: biztosan nem. Csak annak van joga rendről meg Kádár-rendszerről beszélni, aki akkoriban már nagykorú volt.

scsaba1 2010.04.02. 18:12:47

Hőjjj, én dobtam rá az 1259-ik sunáznám szavazatot!

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.04.02. 18:23:46

@Modor Tibi: viszont akkor még sokkal jobban lehetett legózni!! Ezt tudom, baszki, senki ne próbáljon ellentmondani!

@scsaba1: na ha eddig nem pornózott volna, most kéne. Megnyugtató, hogy meg lehet nézni jó csajokat százával, amint szénné basszák őket, mert mindenkinek van az életében 10-20, akit meg pont nem nézhet meg hasonló körülmények között. Meg még pármillió, de az nem fáj annyira. A kettő metszetében nem vagyok biztos (egyetemi meg nem kapott szerelmed pornóinak előkerülése pl., vagy bárki másé!:)) Én belépnék ebbe a gárdába, de geci szarul jönne ki, ha kiderülne, hogy liberális vagyok, meg nem jól zsidózok. Azért majd gyakorolok.

Melchi Zadok 2010.04.03. 17:37:58

@Modor Tibi: dehogy. természetesen minden jogod megvan arra, hogy olyanról mond véleményt, amiről fogalmad sincs.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.04.04. 00:47:08

@melchi zadok: ja, pont olyan korban születtem, hogy éltem benne jó tíz évet, másfelől már én is bűnpártoló vagyok, hiszen az a rendszer nevelt fel. Tehát egyrészt fogalmam se lehet róla, másfelől érintett is vagyok. Részese voltam az orwelli gépezetnek.

Öröm viszont, hogy kis hazánkban még jó sokan tényleg TUDJÁK, hogy milyen volt. És fogalmuk is van róla.
süti beállítások módosítása