Az iphone TOKOT használókat én azonosítom a bőrtokos nokiásokkal. Nem tudom mi az istenért kell mindenre állandóan vigyázni. Miért nem lehet HASZNÁLNI? Miért kell az életben a jó dolgokat használat és öröm helyett eladásra optimalizálni? Azért vigyázunk a dolgainkra, hogy aki tőlünk megveszi, jobban örüljön neki, mint mi?! Viszont rendesek vagyunk, mert az értékcsökkenést elbukjuk helyette! Terézanyai!
Aki tokban hordja az amúgy sem kis darab telefonját, olyanokat mond, hogy "mert úgy fog kinézni 1 év múlva, mintha a kutya szájából húzták volna ki". Miért, most hogy néz ki? Mint a dagadt ember pufidzsekiben. Meg "így jobban el lehet adni majd ha 5G-t veszek, amiben végre lehet bluetoothon küldeni". Az eredeti ár 25%-a helyett 30%-ért? És két évig égsz, és te is utálod?
Némelyik lipótmezei ápolt kinyitós kis bőrtokba teszi bazmeg! Tényleg komolyan mondom, mint a bicikli első csomagtartóval és két tükörrel. Én persze nem tudom, hogy az milyen praktikus! :) És akkor az autó üléshuzatot használóról nem is beszéltünk. Az is azért vesz autót, hogy 10 évig vigyázzon rá, hogy majd akinek eladja, elmorzsoljon egy könnycseppet? ELSŐ TULAJDONOSOK! Tessék leharcolni az értékcsökkenésért cserébe a cuccokat! Úgyis megy a szemétbe! Hülye lúzerek. A távirányítón és mobilkijelzőn fólia rajtahagyókat, és az öltöny ujján címkét rajtahagyókat innen üdvözlöm! Ahogy ők nem fognak megváltozni, úgy én sem, pont jó ez így, nekem is van min röhögni, de tény, hogy aki még a fóliájára is fóliát vesz, elindult egy úton, aminek a vége, hogy a luxusautójárn rajtahagyja a kis habszivacsokat, hogy részben MÁS autóját védje. Mától megfogadom, hogy ha meglátok egy fóliát valakinek a telefonján, letépem a gecibe. Legyen kétoldalú a játék, ha valaki látja az enyémet, tehet rá fóliát!
MIT ÉRDEMEL AZ ÉLVEZETI CIKKET ELADÁSRA OPTIMALIZÁLÓ?
Semmit ne élvezzen az életben. Soha ne jöjjön rá, milyen jó végigcsinálni dolgokat. Ne tudja kiinni az utolsó korty málnaszörpöt, mindig maradjon meg a legjobb falat húsa, amikor már elfogyott a krumpli, ha ajándék borítékot kap, csak az üdvözlőkártyát vegye észre, a tízezrest meg dobja ki a borítékkal véletlenül! És legyen 10 pontos csaja, de ne nyelje le!
Mint kiderült, az emberek 50%-a bőrtokos mobilos, fóliarajtahagyós, és nemhogy nem zavarja őket, hogy ronda, hanem szépnek találják. Úgyhogy ez a téma úgy tűnik, gusztus dolga, és én egyszerűen a másik 50%-ot képviselem. Az is kiderült, hogy sokan azért döntenek a tokozás mellett, mert számukra a telefon érték, noha az ember lehetőségeihez mérten nem kéne annak lennie, mert vannak az önjutalmazásnak hasznosabb módjai is. Sőt, még arra is rá kellett jönnöm, hogy nekem is van egy neoprén laptop tokom, tehát látens bőrtokos lehetek. Ennek ellenére BKVfigyelő.hu igen találóan feltette a kérdést:
Az vigyáz jobban a holmijára, aki bőrtokba teszi, hogy amikor leejti, ne legyen baja, vagy az, aki nem ejti le? És igaza van, mert az én telefonom ugyanolyan szép 3 évesen, mint másé, csak nem baszom oda mindenhová, és utána nem tartok kiselőadást arról, hogy mennyire vigyázok rá. Akinek még igaza van, az jelentéktelen alak ("soha nem tudott érdekelni, hogy mások miként tesznek azon eszközökkel, amiért ők adtak ki pénzt") és breQ ("En azt nem ertem, hogy ilyen apropobol minek megvetni vagy lenezni azt, aki mas?").
Büntetés javaslat: "Tegyen fel védőfólia-védő fóliát (védőhuzat-védő huzatot), majd keveredjen végtelen ciklusba!" by Vaandor, ami találó, ám a bőrtokosok nagy aránya miatt, népítélet és egyetértés hiányában bünti helyett itt: FELMENTÉS.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.03.14. 09:10:03
A felvetés tetszik, szeretem a kényszeres cselekvőket - én a mobilt nem hordom bőrtokban, de megoldom, hogy karc se legyen rajta + a kijelzőjét folyton csiszolgatom a ruhámon. Ez van. Legalább nem dohányzom 8))
spamdog · http://www.szorfdeszka.hu 2010.03.14. 10:09:35
Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.03.14. 10:40:30
magyar bucó 2010.03.14. 10:53:04
Ha nem akarja eladni, akkor is folyamatosan szép, jó állapotú, tiszta holmija van.
KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2010.03.14. 10:54:19
Az autós résszel is egyetértek :D
Épitkezünk, van egy melósom, aki kocsival jár, melóscuccban jön és megy. Hát bazzeg, ami piperézést levág a meló vége után, hogy még egy rohadt porszem se menjen az imádott kocsijába... szánalmas.
magyar bucó 2010.03.14. 10:54:24
Zuár 2010.03.14. 11:06:17
az igazi medwe · http://medwe.blog.hu 2010.03.14. 11:09:18
Ezt mint bőrtokos Nokiás mondom Neked nagy tisztelettel. A telefonom frontja plexi és minden karcolás meglátszik rajta.
Egy plexicsere többe kerül, mint a telefon cseréje.
Én szeretem, ha a telefonom plexije nincs összekarcolva.
Nem cserélek túl gyakran telefont, azt - megfigyeltem - a csórók csinálják rendszeresen, részletre.
Vettem ezért valami aprópénzért egy kis bőrtokot és ha karcolásnak van kitéve a Nokiám, akkor a tokban vágom zsebre.
Az öltöny ujján címkerajtahagyókat meg ne vedd egy kalap alá a fóliásokkal. Ezek közül - megintcsak saját megfigyelés - sokan azért nem szedik le a zakó ujjáról hogy Pierre Cardin vagy Bäumler, mert azt akarják hogy más is lássa: nekik milyen finom és drága cuccra fussa.
Náluk pedig jóval többen azért, mert NEM TUDJÁK HOGY CIKI!
Boldogabb országokban már a boltban az eladó felajánlja ezügyben a segítségét és megkérdi: levegye a címkét?
Nehogy a kedves vevő megsértse a drága anyagot.
norbi2k 2010.03.14. 11:12:47
Védőfóliát vettem egyedül a telefonra, nem látszik rajta, és talán tényleg volt haszna, jópárszor leejtettem, megúszta. Elkezdett lekopni a folia, igy leszedtem, azóta se tettem rá újat és leejtettem már így is, szerencsére megúszta most is törés karcolás nélkül, nem fog kapni több fóliát :) egyébként egy iphone... tokba soha nem raknám, az egy nagy bénaság, semmi értelme...
Chupa (törölt) 2010.03.14. 11:16:26
agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.03.14. 11:22:02
kinney 2010.03.14. 11:23:26
az emberek többsége tényleg nem használati cikként tekint a tárgyaira, a telefontól a sílécen keresztül az autóig, hanem babusgatja és simogatja, mintha ő lenne a tárgyakért és nem fordítva :-))
a kedvencem még, amikor valaki vesz egy drága órát, majd nem hordja, mondván, hogy "vigyázni kell rá, nehogy megsérüljön". akkor meg mi a fenének vette?
theveryguest 2010.03.14. 11:23:46
.szali 2010.03.14. 11:33:54
vagyok, aki vagyok... 2010.03.14. 11:35:03
szmoker (Homo Trollicus) 2010.03.14. 11:39:16
Előző (műanyag) telefonom 4 évig bírta, a mostani acél 2 éves és nincs karcolódva (amit amúgy is leszarok).
Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.03.14. 11:40:30
@Vagyok, aki vagyok...: teljesen igazad van, egyik ember ilyen, másik olyan, és nem érti meg a másikat. Én sem értem meg ezt a tokos fóliásdit. Nem is akarom, röhögök rajta, még ha masszív réteget is érint, kezdve a kalapos ballonkabátos wartburgosokkal, és 2-3 övtáskát hordókkal. Könnyet csalnak a szemeimbe.
breQ 2010.03.14. 11:41:31
grizzancs 2010.03.14. 11:43:39
Tokban szexi, ha meg hasznalom ugyis kiveszem, akkor meg a telefon a szexi, ellenben megis hasznalom a tokot, mert nem kenyelmetlen hasznalni, ellenben a telefon kesobb is szexi marad.
Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.03.14. 11:44:14
raoul_duke 2010.03.14. 11:46:35
@Zuár: igen jó meglátás :). Ez a második büntetés, csomagolja az összes távirányítóját fóliába!
Wrex 2010.03.14. 11:50:24
hipokrita 2010.03.14. 11:51:46
Ugyanez igaz az autós ülésvédőre is. Ha elkopik, beteszel egy újat, szép. Az élvezeti értékét nem csökkenti az autónak (egy ülésvédő huzattól nem fog hirtelen megállni vagy három henger :) ), az esztétikai értékét megvédi.
Ennyire nem lehet senki konzumidióta, hogy nem vigyáz a cuccaira, "úgyis vesz másikat" - mi van, ha nem? Én kibírom 2 hónapnál tovább ugyanazzal a mobillal, ill. 2 évnél tovább ugyanazzal a kocsival.
LyukasBogrács 2010.03.14. 11:53:29
Most akkor javítsd is ki! Nem a tulaj ragasztgatja a szivacsot a kocsiajtóra, hanem a gyári munkás. A kulcsszó a rajtahagyás.
hipokrita 2010.03.14. 11:54:20
_zolesz 2010.03.14. 11:55:41
Ha megveszek valamit, az első dolgom, hogy lecibálom róla az összes címkét és matricát. Jó eséllyel azért is választottam az adott dolgot, mert pl az tetszett a legjobban. Nem fogom elcsúfítani vmi gagyi tokkal.
De ettől függetlenül lehet a dolgainkra vigyázni, a kettő nem zárja ki egymást.
Pszt! 2010.03.14. 12:03:55
Yo! Maaan! 2010.03.14. 12:05:40
mimindannyian · http://wmiki.blog.hu/ 2010.03.14. 12:07:21
A "megőrizni mindent eredeti formájában" ember fél a jövőtől. Igyekszik elkerülni az elkerülhetetlen változást. Az ilyen ember utálja a halált, nem is igazán hisz benne, hogy ő is fog olyat, hiszen mindenre vigyáz, semminek nem eshet baja. Így teremt maga körül hamis biztonságérzetet.
Kimondhatjuk tehát, hogy a távirányító csomagolók és a mobil bőrtokosok azért áldozzák fel a primer örömet, az érzést, hogy azt használják, amit megvettek, hogy az elmúlhatatlanság biztonságérzetét ápolják magukban.
Werwolf 2010.03.14. 12:08:45
Bajnok · http://bajnok.blog.hu 2010.03.14. 12:10:29
a folias reszt alairom :)
Tesveer 2010.03.14. 12:10:35
Ellenben attól én is a falra mászok, ha valaki kényszeresen rajta hagyja a fóliát a telefon kijelzőn. Főként ha le se cseréli amikor kezd elhasználódni, és már olyan ocsmányul néz ki a félig besárgult, levált fólia, ahogy karcolástól soha nem nézne.
Távirányító dettó, nem kell bele eperszörpöt önteni, és nem lesz semmi baja.
phranxinatra 2010.03.14. 12:11:20
Én egy percig nem gondolkoztam azon, hogy betokozom az iphone-t, pedig szeretem nagyon, és persze féltem is. De nem vagyok hajlandó feláldozni a dizájnt azért, hogy az alma ne legyen karcos a hátlapján.
Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.03.14. 12:14:31
A titkok otthona 2010.03.14. 12:16:25
Mert ha kifizettem érte 170e jó magyar forintot, akkor vigyázok rá....
sexhell.hu
anotherlife2time.qwqw.hu
sorica123 (törölt) 2010.03.14. 12:19:02
BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2010.03.14. 12:20:20
Egyszer csak elromlik a mobil, és ki kell dobni karcmentesen.
Vannak fóliás ismerőseitek? Nekünk a szomszédunk olyan, hogy mindenre frissentartó fóliát tesz, hogy ne koszolódjon. Otthoni telefon, távirányító stb. :)
Tepsifan · http://kephatas.blog.hu 2010.03.14. 12:21:36
Amikor egyik haverom közölte velem, hogy 30 ezerért csináltat(!) bőrtokot a 140 ezres Omniájára, hogy ne sérüljön, csak annyit kérdeztem vissza, hogy nagyon utálni fogsz amikor 2-3 év múlva lesz egy ilyenem tök ingyen? :D
raly 2010.03.14. 12:21:48
dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2010.03.14. 12:22:20
xlac 2010.03.14. 12:24:33
Ez persze ne azt jelenti, hogy dobálom csak használom arra amire való.
A telefonomhoz adtak gyári bőrtokot igaz nem értem minek egy rozsdamentes acél telefonnak tok használtam egy darabig amíg nem láttam, hogy lekoptatja a gombokról a számokat.
Eldobtam azóta sértetlen a telefon.
paranoid T.R. marcipan 2010.03.14. 12:26:22
de a távirányító becsomagolását meg kell védenem - legalábbis esetileg. nálunk amikor nagyon kicsi voltam, akkor csomagolta be apám. a harmadik bögre "véletlenülráömlöttdeneménvoltam" kakaó után:) ezt meg tudom érteni.
Rálf atya 2010.03.14. 12:27:26
Nem mi vagyunk a kurva telefonért, hanem a telefon van értünk. És bőrtok = plüsstok, szőrös macikás és hello kitty-s tok
Amúgy is ez a telefon téma annyi posztot elbírnam mint ahány tizest egy Nokiásdoboz.
norbi2k 2010.03.14. 12:31:00
J_H_Mallory (törölt) 2010.03.14. 12:31:06
R.M.E. 2010.03.14. 12:31:41
norbi2k 2010.03.14. 12:33:23
norbi2k 2010.03.14. 12:35:36
Liuska 2010.03.14. 12:38:11
én a magam részéről azt gondolom, hogy a posztírót a térdemre fektetném, és az aznapi cipőmmel/táskámmal harmonizáló színű csinos iphone bőrtokomat telefonostul a seggébe dugnám, hogy jusson neki nagyobb izgalom, mint egy ilyen szánalmas szart írni.
_Toto_ 2010.03.14. 12:40:45
Én szeretem, ha szépen néz ki és esztétikus egy használati tárgyam. És ezzel saját magammal szemben akarok igényes lenni, nem másoknak megfelelni.
Liuska 2010.03.14. 12:41:29
scsaba1 2010.03.14. 12:44:20
Neked sosem volt erős oldalad az irónia...:D
A mitokondriális DNS vizsgálatával kiderült, hogy teló-tok közeli rokona a hasitasinak meg az autós táskának.
puszi 2010.03.14. 12:50:05
Kiskori élményem volt, amikor táborból mentünk haza, gazdag apuci csinibaba lánya a válla felett átnyúlva a háta irányába a hátához szorítva vitte gazdag apuci által megvett drága bőröndjét, majd a buszmegállóba érve laza mozdulattal elengedte, a bőrönd akkorát puffant, mint ide Nagykáta (és az messze van hozzánk), el is repedt kissé, ő meg csak a vállát vonogatta, majd apuci vesz másikat. Én meg azt kívántam, legyen olyan férjed, aki majd fizeti ezt a sok mindent neked, én beleraknálak a bőröndbe és küldenélek Kamcsatkára.
DE! És itt jön a lényeg: mindenki azt csinál a saját tárgyaival, amit akar, és ami jólesik neki. Ha akar vigyáz rá, és nem kell kéthavonta újat vennie, ha akar, nem vigyáz rá. Jót röhögtem a műltkor, egy karcos kijelző miatt az ürge nem tudta megmondani, ki hívja, azt mondta, ott van a szám a karcok mögött, én meg azt mondtam magamban, ez a te életed, barátom, én mindig látom a kijelzőmet, mert az enyém TOKban van.
norbi2k 2010.03.14. 12:50:39
A fólia szerintem más kategória, teljesen normális, főleg a gyengébb minőségű telefonok kijelzőjét jó dolog megvédeni vele..
"Leona" 2010.03.14. 12:52:50
PiBá 2010.03.14. 12:57:01
Miért baj, ha nem karcolom össze rögtön az első héten?
Ha meg is vetsz,de az öreg autómat is fel szoktam polírozni rendszeresen és a kárpitot is kitísztitom. Mert úgy szebb. Te csak ülj bele a sok éves mocskodba ....
Amúgy .... állítólag a rózsaszínű bogyóktól meg szoktak nyugodni .... próbáltad már?
ocse1917 2010.03.14. 12:57:56
amúgy a bejegyzés alapján nem úgy tűnik mintha sokmindenért megdolgoztál volna eddig.
bonifac · http://vezetek.blog.hu 2010.03.14. 12:59:04
A fóliát addig hagyom rajta a kijelzőn, míg el nem kezd felválni. (Akkor leszedem , mert ronda lesz. És újat nem teszek rá.) A mostani mobilomon nincs tok, de övtokban van.
Távirányítót nem csomagolok, azon zavar bármilyen fólia. (Le is vannak kopva a számok a gombokról.) Viszont kb. kétévente szétszedem és kitakarítom a zsíros mocskot, ami belekerült. (Láttátok már belül a távirányítótokat? Meg lennétek lepve milyen retkes a kezetek. :-))
Én kérdezhetném, hogy mi érdemel az a számomra idióta, aki mindig a kezében szorongatja a mobilját? Néha a környezetét idegesítő zenehallgatással súlyosbítva? (Ez olyan, mint az öregek állandó Sokolrádiózása, ami bezzeg tök égő, mi?)
Szerintem sokkal nagyobb baj, hogy nem becsüljük meg a tárgyainkat, értékeinket, legyen az kisebb vagy nagyobb. Nem azt mondom, hogy mindenre úgy vigyázzunk, mint a hímestojásra, persze, hogy használunk egy mobilt. A mai elferdült értékrend jobb, amikor szarunk le mindent, majd veszünk másikat?! Szomorú.
A válasz a poszt címére: Dicséretet.
norbi2k 2010.03.14. 12:59:41
mégis milyen tv-d van amihez képtelenség beszerezni távirányítót normális áron? Univerzális távirányitók terén nézz körül a logitechnél, minden készüléket ismer, tizenegykétezer forinttól...
csillafuck (törölt) · http://csillafuck.blog.hu/ 2010.03.14. 13:00:18
petbecks 2010.03.14. 13:02:21
2, szerintem meg az a szánalmas, amikor valaki nem képes vigyázni a dolgaira. a "tönkremegy a kocsim, veszek másikat" mentalitás meg arról árulkodik, hogy kurva sok pénzed van, eszed annál kevesebb. nyilván nem orvos, és nem is tanár vagy. valami autónepper inkább..
Dr Kangörény 2010.03.14. 13:03:09
Bár valaki a 6 éves telefonját hozta fel példaként, de aki fóliázza és tokozza a telefonjait, az általában tényleg az eladás miatt tartja "karcmentes" állapotban. Én csak telefonálásra használom a készüléket és 2 évente cserélnem kell, mert bizony vagy tönkremegy a készülék, vagy az akku lesz használhatatlan. Ilyenkor kuka.
BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2010.03.14. 13:04:18
Soha, egyik telefonom se volt tokba, nem babusgattam, nem simogattam, egyszerűen figyeltem rá, figyeltem hova teszem.
Az előző telefonom még otthon megvan, hibátlan és szép. Egyedül a középső gomb kopott le. Az azelőttit amit majd' két évig használtam most az egyik haverom használja, és még mindig jó állapotban van.
Nem úgy kell vigyázni valamire, hogy fóliába teszed, hogy ha leesik ne sérüljön meg. Nem kell fólia és nem kell leejteni.
jelentéktelen alak 2010.03.14. 13:06:04
Bár nincsen tokban a mobilom, a biciklimen van egy diszkrét tükör és az autóimon is -bár nem feltűnő helyen- vad síp. Ha koszos ruhában kell bele üljek valamelyikbe, bizony elő kapom a csomagtartóból az üléshuzatot.
Mert ezeket praktikusnak találom. De valahogy soha nem tudott érdekelni, hogy mások miként tesznek azon eszközökkel, amiért ők adtak ki pénzt, amiért ők dolgoztak meg.
Úgy gondolom, amit megvettem, az az enyém. Azzal azt csinálok, amit akarok. Ha akarom a vitrinben tartom, a soha ki sem bontott dobozban, de akár a pénztár után ronggyá is tiporhatom. Mert az enyém és szabadon rendelkezem felette. De a más tulajdonához, semmi közöm.
UFFF, beszéltem :-)
norbi2k 2010.03.14. 13:06:05
Soha egyetlen telefonomhoz nem vettem tokot, és nem is volt gond a kijelzőikkel, nem voltak karcosak, kivéve az olcso szar nokiámat, na annak már nem lehet olvasni a kijelzőjét, de nem is ért többet mint 10ezer forint mikor megvettem, és persze hogy plexis :)
BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2010.03.14. 13:10:13
Értsd meg, velünk van a hiba. Egyesek szerint akkor vigyázol a telefonra ha tokba teszed, mert ha leesik, nem sérül meg, és mi hülyék vagyunk, mert nem tesszük tokba, hanem vigyázunk rá. (Nem úgy, hogy babusgatjuk, csak nem tesszük be a zsebünkbe a csiszolópapír mellé, ahogy más is mondta).
Nokiáknak meg csak a dobozuk jó.
Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.03.14. 13:12:43
zsoltix 2010.03.14. 13:13:05
scsaba1 2010.03.14. 13:13:49
Szerintem meg az a nyomorult idióta, aki úgy vesz egy vagy két havi nettó átlag keresetért mobilt részletre, hogy az anyjával él, mopeddel jár, meg macskája van, és így akar kemény lenni. Utána lefóliázza, bebőrözi, zoknit húz, meg még egy kotont is, mert mi van ha véletlenül vízbe ejti.
Volt ilyen kollégám. :) 3 hónapos sem volt a mobil, amikor az erkélyen könyökölve buzerálta, kicsúszott a kezéből, és a negyedikről leesve atomjaira hullott a járdán. Utána még sokáig fizette a részleteket egy low budget Samsungot használva.:D
Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.03.14. 13:14:47
_John_Doe_ 2010.03.14. 13:14:59
Megveszem, használom.
Aztán egy év múlva jön egy nagyobb tudású, akkor cserélek.
Csak a plebsz "vigyáz" a dolgaira.
cso zsi 2010.03.14. 13:18:33
Az utóbbi időben az egyre szebb készülékeket övtokban, vagy zsebszütyőben tartottam. Az érintőképernyőset egyszer vágtam hirtelen zsebre, naná, hogy a kulcscsomó összekarcolta.
Távirányítófóliázás?
Életforma kérdése is lehet.
Egy telefont viszonylag gyorsan szétszedek, és ki tudom takarítani, ha úgy látom szükségesnek.
Egy távirányító tönkremenetele egy másik eszköz használatát lehetetleníti el.
A huszonéves tv-távirányítómon még olvashatók a feliratok, anno még a műanyagot színezték, vagy ültették bele más színnel a karaktert.
Számítógépklaviatúrán is lekopik a felirat, vagy elmocskolódik a billentyűzet, párezer forintért cseréled.
A távirányítók gumigombjaira festett jelölés nem sokat bír.
És kivel nem fordult elő, hogy csirkecombos-fasírtos-tunkolós vacsora közben lehalkítsa az arcába üvöltő hüvelygombát?
PiBá 2010.03.14. 13:18:47
Küldök még szőrszálat ... hasogatni :)
Akkor legyen 1/2 év? 2 év? amostani kütyü 3 éves és ahhoz képest tűrhetően néz ki, pedig munkaeszköz is, mert olyasmit is tud ...
paranoid T.R. marcipan 2010.03.14. 13:20:29
J_H_Mallory (törölt) 2010.03.14. 13:26:07
zsoltix 2010.03.14. 13:27:01
Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.03.14. 13:29:23
Megvan a következő csatlakozó a fenti csoporthoz: aki nagyon sok mindent tesz a farmer farzsebébe! Kezdve a brifkóval, ezzel egyfajta brazilsegget kialakítva magának, akár féloldalasan. Fürdőgatya gumijába betűzött zsepi, Marlboro + mobil, vállon hordott övtáska... aranybánya.
phranxinatra 2010.03.14. 13:29:33
Chuck No Risk 2010.03.14. 13:31:10
babsz 2010.03.14. 13:36:25
abrak_a_dabra 2010.03.14. 13:36:32
mondjuk a távirányítót befóliázókat és is furcsának érzem, de egy telefont tokban tartani nem tudom miért gáz.
vagy csak irigy vagy az újnak kinéző telefonokra?
Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.03.14. 13:37:16
@bonifac: te is tévedsz :) A mobilját állandóan a kezében tartó + azon mások zenei ízlését befolyásolni próbáló idióta témát viszont köszi! :) 2 éve láttam először olyan gyereket, aki tök egyedül állt egy nyaralóhely főterén, és jóformán táncolt és diszkózott arra a zenére, amit kihangosított magának. EZ MIÉRT ALAKULT KI?
@jelentéktelen alak: neked pl. igazad van.
Még azt várom, hogy oda eljussunk, hogy hülye, akinek van zsebe.
scsaba1 2010.03.14. 13:39:30
A Marbisdobozt még úgy is lehet fokozni, hogy csak a doboz Marbi, benne a legolcsóbb, piacos ukrán Priluky van.
breQ 2010.03.14. 13:49:16
K-ree 2010.03.14. 13:50:17
Az enyémen van!!! Őszintén remélem, egyszer összefutunk a metrón és megpróbálod majd letépni róla..
Liuska 2010.03.14. 13:52:26
igen, az ilyen szerintem is nyomorult idióta.
viszont nekem édes mindegy, hogy mások mit csinálnak a saját pénzükből vett szarjaikkal.
és aki szerint én büntetést érdemlek, mert a saját telefonomra vagy távirányítómra vagy autómra bőrtokot/kotont/fóliát húzok, az egy a sok-sok ember közül, aki miatt olyan nehezen élhető ez az ország.
más kontinenseken ezek a dolgok egyszerűen nem számítanak. pontosan tudom, éltem ilyen helyen. többször, több ilyen helyen. és egyszer sem hiányzott az itthoni módi.
szerintem amíg a poszt írója szennyezheti a virtuális környezetét a lehúzó faszságaival és butaságaival, addig a fóliázóknak is van létjogosultságuk és az összes fentebb említett tipusnak....
mit érdemel az a bűnös aki szerint telefontok alapján ítélkezni elfogadható?
Max, a Birca · http://maxval.co.nr 2010.03.14. 13:54:26
Max, a Birca · http://maxval.co.nr 2010.03.14. 13:56:05
vagyok, aki vagyok... 2010.03.14. 13:57:39
CernaGeza 2010.03.14. 13:58:53
@_John_Doe_: Ha a telefon újszerű, jó kézbevenni. Ha a kaja nem büdös, jó a számba venni. ha a barátnőmnek van foga, jó ránézni. soroljam még?
az "évente nagyobb tudású mobilt vásárlók" jóvoltából születnek a palmtop méretű mobil-szörnyszülöttek, de ez egy külön kaszt már..
univerzális távirányító tizen-párezerért?? hát persze. Annyiért tévét lehet venni.
(ha valaki meg megvette a "lápostívít" 200-ért, annak külön had gratuláljak)
cso zsi 2010.03.14. 14:04:44
mama ottmarad 2010.03.14. 14:17:40
camparisoda 2010.03.14. 14:27:53
suo tempore 2010.03.14. 14:33:15
Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.03.14. 14:35:37
szilvacska 2010.03.14. 14:42:08
Kukori és Kotkoda 2010.03.14. 14:45:07
Engem pl. aki posztot ír arról, hogy a "használom" és "vigyázok rá" nem fér meg egymás mellett, az jobban röhögésre ingerel, mint az, aki tokban tartja az esetenként elég négyértékű telefonját.
Ha arról írtál volna, hogy megveszi, de nem használja, mert félti, az rendben lenne. De ez így szar.
A tok ebben az esetben nem megy a használhatóság rovására, viszont megóvja az esetleges olyan sérülésektől, amik befolyásolhatják a használhatóságot.
Kukori és Kotkoda 2010.03.14. 14:49:58
netracinghu 2010.03.14. 15:02:05
Higany 2010.03.14. 15:04:36
cirrmurr 2010.03.14. 15:06:00
mit hagytam ki ?
LyukasBogrács 2010.03.14. 15:29:33
Köszönöm a javítást!
Egyébként a napokban vettem fel a legnagyobb aukciós portálon az elmentett eladóim közé egy tok-boltot.
Már vettem tőlük mp3 / mpeg lejátszó bőrhuzatot, továbbá kinéztem egy neoprén laptop tokot. Jöhet a hideg-meleg.
@cirrmurr:
A kötött kutyakardigán.
Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.03.14. 15:42:53
C10H12O6 2010.03.14. 16:10:24
Zagg.com
itt vehetsz fóliát bőrtok árban
Na ez nem lesz karcos.
Tapasztalatból mondom.
Unommáazegészet 2010.03.14. 16:18:06
Unommáazegészet 2010.03.14. 16:20:49
misbelief · http://tevhit.blog.hu 2010.03.14. 16:20:50
Ellenben nem tudok szabadulni a gondolattól, hogy a mobiltelefon a világ egyik legkoszosabb cucca (pénzes, utcás stb. kézzel fogdossa az ember a nap 16 órájában), és ezért időnként alkoholos fertőtlenítővel "leápolom". :)
scsaba1 2010.03.14. 16:30:50
Ha nem akarsz alkohollal pepecselni: a mikrohullám is kitűnően fertőtlenít. bevágod a mikrosutőbe, 900W, 5 perc, garantáltan csíramentes lesz.
Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2010.03.14. 16:49:04
Zee 2010.03.14. 16:51:40
nem kellett beleölnöm másik 3 telóba,mert leesett,mert összekarcoltam,mert rászartam.:)
egy 2500 ft-os tétel volt 2 éve.
szerintem jó üzlet volt :)
Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.03.14. 17:04:30
Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2010.03.14. 17:23:23
Ez a téma is olyan, hogy valamiről írni kellett. Engem nem zavart a bőrtok eddig se bár nekem nincs. Akinek tetszik viselje.
Viszont van egy műbőr autós táskám. :D
feketebarany666 2010.03.14. 17:42:42
es akkor nem kell vigyazni ra...
Pennywise 2010.03.14. 17:45:07
Ez az egesz probelmafelvetes maga luzerizmus. Megveszem a legolcsobb telefont ami elem kerul, ha tonkremegy beledobom a kukaba es veszek egy ujat. Csakis a legolcsobbat, leggagyibbat. Mobiltelefon-kerdesrol ennyit. Nemhogy tokokkal foglalkozzon az ember...
Igaz Juhász 2010.03.14. 17:51:50
vagy
Himihumi ájfón 1 hónapos, vadiúj állapotban eladó. 1milla
Szerinted, melyiket veszem meg?
Egyiket sem, mert a posztolóval ellentétben nem vagyok bzui.
Pont.
SzekelyG 2010.03.14. 18:01:08
www.fonixtuning.hu/content//termekek/774-1.jpg
Egyébként én telefont azért veszek, hogy használjam, könnyedén.
És mivel tudom, hogy egy telefon egy eldobhatós fogyasztási cikk, nem veszek belőle drágát.
Van egy régi szar nokiám, addig használom, ameddig működik. Most lassan három év után kezdett elöregedni billentyűzet szilikonja, nem veszi be mindig a billentyűt, lassan veszek másikat majd, fillérekért. Az idők során szarrá karcolódott és kopott, de leszarom, mert ez a funkciót semmiben sem befolyásolja, és nem azért vettem, hogy nézegessem.
Tudom sajnálni azt, aki vesz egy ájfónt spórolt pénzecskéjén, és aztán babusgatni kénytelen, meg stresszel, hogy elejti, megkarcolódik elromlik.
Én ezzel szemben könnyedén szarhatok rá, hogy épp hogyan kokettál a kulcscsomóm a telcsim kijelzőjével a zsebemben, és ha leejtem és összetörik, akkor csak bemegyek az üzletbe, rábaszok az asztalra, hogy ide nekem egy telefont, lehetőleg nokijásat, mert azt szoktam meg, és tudok telefonálni megint. Nem tekintem értéknek. A babusgatós vágyaimat pedig kiélem más hobbiban, nem használati tárgyakat próbálok fetisizálni, hanem olyan dolgokat, amiket kifejezetten erre találtak ki.
Ezzel szemben akinek beszarik az ájfónja az meg mehet az almásszervízbe, ahol esetleg majd szopathatják a garival, aztánmeg kivszik két hétre a timbuktui szervizükbe. És ezért valaki kiad 150k-t, arról nem is szólva, hogy két év után ugyanúgy egy elavult ócska ciki szar lesz, mint a cigányvajda S mercije...
SzekelyG 2010.03.14. 18:03:02
Ha a szemüveg összekarcolódik, akkor nem látsz vele. Ellentétben egy telefonnal amivel akkoris tudsz telefonálni, ha műanyagig kopott le a festése, és lövészárkok húzódnak a kijelzőjén...
SzekelyG 2010.03.14. 18:05:48
bázd+, pont erről szól a poszt, hogy akinek nincs pénze, az ne akarjon már iphone-t venni, mert képtelen méltósággal használni.
Sierpe (törölt) 2010.03.14. 18:10:52
Előző telefonomhoz vettem olyan bőrtokot amit az övre lehetett csíptetni, de az mondjuk olyan tok volt, hogy a telefonáláshoz ki kellett belőle venni.
Jó volt, emiatt a mostanihoz is vettem ilyet de az jóval vastagabb volt így zavart hogy ott dudorodik oldalt vagy elől a derekamon, úgyhogy azóta inkább zsebben tartom
kbci 2010.03.14. 18:21:03
Chuck No Risk 2010.03.14. 19:35:41
phranxinatra 2010.03.14. 19:46:42
Húzzatok melegítőt az öltönyre, úgy biztos nem lesz pecsétes sehol!
petbecks 2010.03.14. 20:21:03
"bázd+, pont erről szól a poszt, hogy akinek nincs pénze, az ne akarjon már iphone-t venni, mert képtelen méltósággal használni."
méltósággal használni? mi a fasz köze van a telefonnak a méltósághoz? észnél vagy te ember? pont akkora seggfej vagy mint a tanulatlan barom posztíró. primitívségedben egyben sznob, az a fajta proli hülyegyerek, aki lélekben proli marad, azután is, hogy sok pénze lesz. sőt, akkor lesz csak igazán tenyérbemászó seggfej..
_John_Doe_ 2010.03.14. 20:36:27
Kedves CsóringerGéza,
bazd meg, nehogy már ételhez vagy nőhöz hasonlíts egy telefont!
Nyilván nem a te és a hozzád hasonlók miatt fejlesztik a telefonokat. Nektek jó az akciós mobil is, és ti nyilván még azt is nylonba csomagoljátok. Ez így is van rendjén.
A csúcstecnhnológiát nem a plebsnek fejlesztik.
Ti majd megkapjátok néhány év múlva. Bőrtokban.
_John_Doe_ 2010.03.14. 20:39:46
"akinek nincs pénze, az ne akarjon már iphone-t venni, mert képtelen méltósággal használni."
Mit?! Egy telefont?!
norbi2k 2010.03.14. 20:46:15
norbi2k 2010.03.14. 20:49:28
-MJ- 2010.03.14. 21:58:04
Én igazából alapvetően féltem a kijelzőt, mert egy 2,8" kijelző+érintő lap nem olcsó mulatság, konkrétan annyiba kerülne beszereltetéssel együtt, mint amennyiért vettem.
A karcoktól nem féltem, már eleve elég karcosan vettem. Majd lepolíroztatom. Na AKKOR fogok rá fóliát tenni! Ezt a telefont még szándékozom használni jópár évig, és igencsak kellemetlen, ha a stylus egy már jól bejáratott vájatban fut. Vagy az X gomb helyén bemattul a képernyő. Vagy akármi.
Jónapot.
Vaandor 2010.03.14. 22:00:03
Én is ezen az oldalon állok. De attól még sok cuucomra kényesen ügyelek.
Bünti:
Tegyen fel védőfólia-védő fóliát (védőhuzat-védő huzatot), majd keveredjen végtelen ciklusba!
norbi2k 2010.03.14. 22:48:46
k.bates 2010.03.15. 01:33:14
volt egyszer egy pasim: kölcsönkértem a fényképezőgépét (középkategóriás) és véletlenül összekarcoltam (1 kbszott lehelletnyi karc) a gép alján lévő elemtartó fedelét. kiborult, hisztizett, h én nem tudok vigyázni semmire. és vett 4e ft-ért egy új elemtartó fedelet...
notórius telefonkijelző fóliázó volt.
szerintem ezek simán válóoknak számítanak.
meg az új étkészletet nem használók, az új ruhát hétköznapra nem felvevők...
k.bates 2010.03.15. 01:35:18
ó, h pudvásodjanak oda ...
Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.03.15. 11:10:26
CernaGeza 2010.03.15. 22:15:46
kedves John Doe..
- Látom a személyeskedés a te asztalod, itt érzed igazán otthon magad:) A telefon karcolgatós, pózolj-pénzzel fotós srác!
Hát akkor beszélgessünk így.
- Tudod, az emberek egy részének - mert a világ még mindig nem a "minden eladó" zsúrfiúk kiváltsága - a telefon is egy műszaki csemege, amit nem feltétlenül az ára hanem a benne rejlő használhatóság jellemez helyesen.
- Az ilyen dolgokra az ember vigyáz, már csak az önmaga felé hajló igényesség okán is: retkes, lehánytforma tárgyakat nem szeretek a kezembe fogni. (ezt a mondatot nyugodtan ugord át..)
A "csúcstechnológiát" pedig ugyanazok használják ebben az értelemben, akik kis méretük révén nagy autóba akarnak ülni, ha érted mire gondolok.
de nem hiszem hogy érted..
Adam Brody 2010.03.16. 15:08:20
És mit érdemel az az utolsó ge@y aki lenyeleti a barátnőjével?
("És legyen 10 pontos csaja, de ne nyelje le!")
Szerintem fóliát a fejére.
Kmg42 2010.03.16. 15:12:12
Amúgy engem úgy neveltek hogy vigyázzak az értékeimre. Egy 180 ezres készülék meg asszem bele esik ebbe a kategóriába.
Vagy manapság az a menő aki az E Mercijébe cementes meg krumplis zsákot dobál? Úgy tudtam hogy ez nem olyan régen a "nem menő" kategóriába tartozott és a kivakarózott parasztokra volt jellemző :-/
Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.03.16. 15:34:12
Adam Brody 2010.03.16. 16:12:58
A hideg kiráz tőled. Amúgy elgondolkodtatók az írásaid, mindig is érdekelt az emberiség ezen (remélem kisebbségben lévő) szarabbik fele.
Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.03.16. 16:22:26
Adam Brody 2010.03.16. 17:15:34
@nosferato: : (
kívánok jó egészséget és gusztust a barátnődnek ahhoz a 2 mililiternyi nosferatohoz.
Komoly büntetés lehet, mikor nem nyelheti le : (
k.bates 2010.03.16. 23:35:52
mint úrinő ebben ragaszkodnék a szalvétához :DD
sztem ha olyan használati tárgyat veszel amit félsz használni, akkor hülye vagy.
persze itt nem arra gondolok, h csapkodjuk a mobilt a földhöz, a kocsit meg a padkához, de kövezzetek meg: én morzsázok a kocsiban, nem kapok szívrohamot ha megkarcolódik a mobilom, és a hajamat pedig megmosom, ha koszos lesz. pedig hordhatnék gumisapkát egész nap. bondage rlz :D
PathosVerdesIII · http://www.rongo.hu 2010.03.18. 14:23:17
Dirk Diggler 2010.03.18. 16:20:11
Dirk Diggler 2010.03.18. 16:27:57
trolkotze 2010.03.18. 18:11:31
: ))))))))))))))))))))))
Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.03.18. 20:03:00
Nem kerültem közelebb az orálfóbia megértéséhez.
modoros.blog.hu/2009/11/26/manir_a_fasz_mindket_vegen
Adam Brody 2010.03.19. 13:36:22
Elolvastam. A gyermekded lélek valóban találó rátok, ilyen témának nagyközönség előtti kitárgyalásával utoljára 12 éves koromban találkoztam.
Szánalom - a fasz mindkét végén.
Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.03.19. 14:13:46
Adam Brody 2010.03.19. 15:32:22
Igen, így tényleg sohasem lesz vége, hogy az utolsó szó jogáért harcolunk.
Nem akarok én itt semmiféle következtetést levonni meg kiosztani a holnapi észt is, csak szar látni, hogy mi szivárgott itt bele a köztudatba.
Amúgy lennél szerelmes egy olyan nőbe, aki nem nyeli le????
Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.03.19. 17:46:28
Adam Brody 2010.03.20. 10:30:23
Érdekes témákról írsz és sok helyen osztom a véleményed, de amikor a legvégén egy ilyen - számomra alantas - fordulattal zársz valamit... Ez kicsit kiábrándító.
Nem neheztelek, mert nem te személy szerint tehetsz a kialakult helyzetről.
Arról a helyzetről, hogy nem merem majd elengedni a gyönyörű lányomat szórakozni, esetleg a barátjánál ottaludni, mert az fog járni a fejemben, hogy az a srác vajon milyen értékek mentén nőtt fel.
Mert ha ebben a pornós fordulatoktól csöpögő közegben szocializálódott, és számára azzal teljesedik ki egy kapcsolat, hogy a "választottja" benyakalja az ő végtermékét... esetleg még jól rá is szarjon egyet... vagy nemtom most mi a divat...
És most el lehet kezdeni szittyázni meg turbókeresztényezni, de erről szó sincs. Egyszerűen csak szar érzés belegondolni, hogy mitől lett ilyen a világ és hogy mi jön még ezek után.
Értem én, hogy fejlődünk meg liberalizmus, de én nem tudom elhinni, hogy azért, hogy nekem jó legyen és ne kelljen két minijoul energiát belefektetnem és egy kibaszott zsebkendőért nyúlnom, ha már leszopatom magam egy nővel.
Tényleg kimerítettem a témát.
Kurvajót röhögtem amúgy ennek a fasznyaló dirk diggler felvetésén a makogva elélvezéstől, gondolom személyes tapasztalatokból jött az ihlet : )
Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.03.20. 11:15:03
A rómaiaknál tabu volt a szopás, viszont rommá nyalták a nőket (ez egy jó hely, kérem), közben szándékosan fel-felhánytak egy tálca szőlőt és sertéssültet (mégse olyan jó hely). A görögöknél a családon kívüli- és belüli kisfiúkúrások korra és nemre való tekintet nélkül részei a történelmüknek és az irodalomnak, bár gondolhatták volna cikinek is.
Az egyiptomiakba egyáltalán bele sem merek gondolni, érzelmes verseket írtak egymásnak és trubadúrkodtak, de azért a biztonság kedvéért felskicceltek az amfóráikra pár baszást, amin legalább az egyik fél állatnak van öltözve. Ott szerintem patakokban folyt a vér, és még a temetések közben is nyolcasával "kamaráztak", az ünnepélyességet emelendő.
Vagy gondolj az István a királyban Koppány szeretőire, akik egyszerre hárman énekelnek hozzá - és ez még amúgy igen diszkréten vajon mit szimbolizál, ha nem azt, hogy halomra kefélte őket, és nem egyesével. Statisztikailag a háromból minimum 1, maximum 2 lenyelte.
xteszt.szerver2.org/stat.php?p=1&k=21
A makogva élvezést Bill Murray állítja az egyéjszakás Nancyről az Idétlen időkig című filmben. De ő nő.
Mindenki maga dönti el, mi tetszik neki, és ha olyannal akad össze, aki nála betegebb, akkor valószínűleg sose derül ki, hogy a másik még miket forgatott a fejében. Senkit nem kell félteni, hogy olyat csinál, ami neki nem jó, az meg tök mindegy, hogy vki olyat csinál, ami neki jó, NEKED viszont nem volna jó, ha ott se vagy. Utóbbiról szólhat nagyjából Madonna élete, illete David Carradine-é. :)
Adam Brody 2010.03.21. 12:32:39
Szia! Köszi a kimerítő választ, fogadkoztam, hogy nem válaszolok, de annyira meggyőzőnek hatnak az érveid, hogy arra nem lehet nem reflektálni.
A két referenciádat illetően:
az ókorban valóban keményen űzték az ipart, a középkori népek sem szerénykedhetnek, az újkori történelemben már mindenki mindenkivel, és ennek a szép nagy történelmi dugáskatarzisnak eredményeképp ma már 8 évesen fel kell világosítani a gyerekeket.
És nem arról, hogy hogy lesz a kisbaba, hanem hogy hogy lesz az AIDS meg a herpesz.
És igen, az egyiptomiak hánytatták magukat, a görögök kisfiúkat is kényeztettek, a csótányok megeszik a halott egyedeket, a fekete özvegy pedig a férjét az aktus után. ?????akkor most ezzel mit bizonygatsz????
B. jelű bizonyíték:
xteszt.szerver2.org/stat.php?p=1&k=21
idézek:
"Nyaltál már ki csajt menstruáció alatt?"
"Dugtál már menstruáció alatt?"
Egy ilyen deviáns kérdéshalmot bedobni hivatkozási alapul...
Ez kb olyan, mintha a demokráciáról vitatkoznánk és az egyikünk bedobná hogy "de ott a májdkámpf"
Még egy és utána már tényleg lezártnak tekintem ezt az eszmecserét:
"Senkit nem kell félteni, hogy olyat csinál, ami neki nem jó, az meg tök mindegy, hogy vki olyat csinál, ami neki jó, NEKED viszont nem volna jó, ha ott se vagy."
Szerinted egy 14 éves GYEREK tudja, hogy mi milyen következményekkel jár?
Ha egy kretén barom rábeszéli hogy "koton nékűl se lesz gond" és abban a pár percben/órában tényleg úgy érzi, hogy megérte, az akkor JÓ?
Nagyon remélem, ha lesznek gyerekeid, kicsit meg fog változni az értékrended.
k.bates 2010.03.21. 13:35:11
ha magamból, illetve megboldogult lánykoromból indulnék ki, akkor a még nem létező lánygyerekemet a pincében tartanám a radiátorhoz bilincselve. de szerencsére a szüleim se tettek így.
de az biztos, h ha olyan sráccal jönne haza akinek a mobilján rajta van a fólia és azt bőrtokban hordja, akkor az a fiú sok jóra nem számíthat :)
Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.03.21. 19:17:06
Stefanie · http://blog.hu 2010.03.27. 00:17:19
Az is jobb érzéssel tölt el ha látom, hogy szép állapotban van - adott esetben a telefon - és nem úgy lógnak ki belőle dolgok vagy csörög recsegve és miután felveszem, alig hallom a másik felet.
Az hogy vigyázunk a dolgainkra, az csak az igényesség jele. Gondolom Te magad sem jársz szakadt, sör foltos ruhában, mert vigyázol a ruhádra és van egy minimum igényed.
Nem, nem hordom a mobilom bőrtokban, de 1,5 év után is nagyon szép állapotban van és örülök neki.
ludyko 2010.03.27. 12:33:36
spamdog · http://www.szorfdeszka.hu 2010.04.28. 21:14:49
tz1 2010.05.01. 18:59:07
tz1 2010.05.05. 13:52:05
trolkotze 2010.05.08. 02:02:15
(utánanéztem az iróniának és már használom is : )