Mit érdemel a mozicsürhe?

Címkék: szabadidő

2010.02.20. 07:40

A mozgóképszínházakat barbár hordaként lerohanó mozicsürhe elemi egysége a mozitahó.  Ők azok, akiktől a kifinomult, arisztokratikus, minden vonásukban nemesi, általában háromnevű urak nem élvezhetik kedvükre a filmművészetet. Íme egy klasszikus mozitahó bűnlajstroma:

  • Kora dacára nem tudja megkülönböztetni a bal és jobb oldalakat, ugyanakkor rendelkezik a királyok erényével, és időben érkezik, hogy még előtted leüljön a HELYEDRE. Ha esetleg már elfoglaltad a helyed, és a mozitahó rádtalál, elkezd értetlenkedni, jegyénél előbb veszi elő a jegyszedőt. Nincs szégyenérzete.
  • Az időzavarban szenvedő mozitahó utolsónak érkezik az adott sorba. Miközben oldalazva megpróbál eljutni a helyére, letapossa a lábad, a barátnőd földre helyezett táskáját felrúgja és rádszórja a popcornt.
  • Szinte üres moziteremben, amikor belorusz feliratos drámát nézel meg délután kettőkor, rosszallóan néz, hogy te is a hetedik sor hármas széket nézted ki magadnak. Leül kettővel melléd, majd hosszú pillanatokig nézi a kabátodat, mint a bepisilt kutyát, míg szimplán pszichológiai megfontolásból át nem rakod a másik oldaladra.
  • Ha előtte nem ül senki, felkúrja a háttámlára a lábát. Periférikusan látod a cipőjét.
  • Rosszul számolja ki, hogy melyik az ő pohártartója, vagy egyszerűen az olyan idióta mozikban, ahol mondjuk jobb kéz felől van, ő leül a jobb szélre és csak azért is balra teszi. A sor másik végén a szerencsétlennek fogalma nincs, miért nem tudja letenni a poharát, vagy ha szerencséje van, ül a sorban egy szarrágó randizó, aki csak magának vett inni és a csajának nem, és ezzel megtöri az átkot.
  • A hátad mögötti sorban ülve úgy helyezkedik, hogy kapálózásával permanens vesemasszázst biztosít számodra. A jelenség független a rendelkezésére álló helytől. Ha a széksorok között platós teherautók is elférnének, akkor is talál olyan pozitúrát, amelyben kedvére rugdoshatja a gerinced.
  • Kurva nagy mozitahóság, amikor MIKROFONFRIZURÁBAN vagy Johnny Bravo hajkoronáját majmolva ül be eléd (főleg ha kosaras vagy lakli lelenc gyerek). A nőnemű mozitahók ugyanezt a hatást konttyal vagy feltupírozott hajjal érik el.
  • A film 32. percében franciadrazsét, dunakavicsot, chipset oszt a sorban tőle balra és jobbra ülő 3-3 barátjának.
  • A nachos-hoz kapott salsa szósszal összegenyózza a mellette ülőt, mert a világ épp akkor pusztul el és nem bírja levenni a szemét a vászonról.
  • Még a "Kedves néptáncos gyerekek" című klasszikus szintjén sincs tisztában a "pisilünk, ha kell, ha nem" fogalommal, kicsit már kell neki, de még ráiszik egy literes kólát. Naná, hogy ordas hugyozhatnékja van a negyvenedik percben. Persze középen ül, mert trapéztorzításban nagyon jártas, ő nem fog a sor szélén tekeregni.

  • Mobiltelefon kikapcsolás? Vagy elég csak némára? Vagy berregősre is jó? Vagy "tárgyalás", olyanon még úgyse volt? Egyet sípolra állítsa vagy emelkedőre? Mindegy, a lényeg, hogy ha mégis telefonálgat a moziban, akkor a telefon kijelzőjének mérete megközelítse a vászonét. Mindenképpen azzal kell helykereséskor is világítani.
  • A mozitahó genetikailag képtelen halkan beszélni. A legtöbbjük hangfekvése határozottan öblös. A jobbik fajta a filmről értekezik hangosan, a rosszabbik valami teljesen másról.
  • Van egy fajta, akinek a film dialógusait író 40 tagú stábnál és Speier Dávidnál is jobb szövege van szerinte, ezért folyamatosan kis plusz poénokkal egészíti ki a filmet. Ezeknek mondjuk mentelmi jog jár, mert időnként tényleg jók. :)
  • Mielőtt valaki magára venné a fenti pontot és önjelölt stand-upolásba fogna a moziban: inget nyakkendő nélkül állig begomboló, mellényes, pláne bőrmellényes, farmeröltönyös, kardigánt viselő, nejlonzacskóval járó, és indokolatlan dioptriát használó ember 90%-os valószínűséggel nem mond az alkotónál jobb viccet. Ha bármelyik paraméter igaz rád, kussolj a film alatt!
  • Van az egyik féle filmhülye, aki képtelen megjegyezni a karakterek nevét, és rendszeresen annyit kérdez: "Ez ki?!". A 80. percben a főszereplőt még nem ismeri fel elsőre. Viszont simán beül hongkongi filmre, hátha ott majd ez jobban megy.
  • A másik féle filmhülye egyszerűen csak ostoba, és vagy a filmet nem érti, vagy kételkedik. Sci-finél folyamatosan hitetlenkedik és szóvá teszi, hogy "ez faszság, ilyen nincs is". Az ilyet két értelmező kéziszótár közé kéne zárni, az egyikkel ütni de nagyon fájdalmasan, az élével, a másikat pedig fellapozni neki a "fikció" kifejezésnél, és amikor már annyit ütötted, hogy kifolyt a szeme, akkor még egy 6-8 órán át segítőkészen felolvasni helyette a szócikket.
  • A feliratot folyamatosan olvassa a mellette ülő kölkének.
  • A szpojlerezés a sajátja: előre mondja, hogy mi fog történni, vagy csak annyit suttog, hogy "most figyelj!", "na, most megint figyelj, jó lesz!", "most jön a kedvenc részem". Tőle az ötödik percben megtudhatjuk, hogy Bruce Willis halott, és hogy Brad Pitt feleségét lefejezik. Hidegvérű poéngyilkos. A legelvetemületebb fajta az általa már többször látott film komplett szövegrészeinek előre bemondásával próbál imponáli.
  • A kanos mozitahó a film alatt végig csókolózik, szárazkúr a nőjével. Nem megy haza, szinte ott keféli meg a mátkáját melletted.
  • A film végén lévő credits résznél egyből feláll és nem képes még kussban ülni 1,5 percet. Ha valakit érdekelne 1-2 szereplő neve vagy a zeneszerző, az baszhatja. Ha a mozitahó ráébred, hogy a film végén még van "bakiparádé", akkor azt már állva nézi végig. Közben veszi a kabátját.
  • A mozitahó ülőhelyét a film után nachos törmelék, popcorn, szövetbe paszírozott rágó, salsa szósz és kiborított üdítő ékesíti.
  • Aki mindezt nem követi el, az könnyen mozitahóvá válhat még last minute. Először, amikor a takarító szájába szarva az egy szem zacskóját nem képes kivinni. Másodszor, amikor a mögötte jövő 1 embernek vagy párnak a kijárati ajtót megtartó vendég mellett huszadmagával elsétál, mint aki az angol királynőhöz jött, és nem bírja 2 kibaszott másodpercre megtartani. Úrigyerek!

A mozitahó létezésében kételkedők számára nosferato klasszikus sztorija billentheti el a mérleg nyelvét:

"Már a felújított Corvin mozi, hátsó néhány sor. Megérkezik a mellettünk ülő páros. Evés-ivás persze alap, de nem ám büféből, és nem is tüchtigül prezentált saját termoszos bögréből. ZÖRGŐS ZSÍRPAPÍRBA CSOMAGOLT KOMPLETT GRILLCSIRKE másfél literes visszaváltós kólával. (Hugyozás built-in ennél a szettnél, de egész csirkével simán benne van egy szarás is.) Én még emlékszem, melyik film volt, ők nem biztos. Az ételáldozati szeánsz ugyanis úgy nézett ki, hogy minden harapás előtt grillcsirke kicsomagolás szszzssszrcscs, harap, csámcsogást nem lehetett hallani a csirkevisszacsomagolástól. Majd minden falatra egy jó Big Cahuna kóla, csak hogy lemossa az ízét: üveg kinyit "psssszt", kupakletekeréshang, kortyi-kortyi, visszateker. Csirke kicsomagol, szszzssszrcscs, harap, becsomagol, kóla, psssszt, csirke ssszrcscs, kóla, psssszt. Apám ült közvetlenül Étkező Mozitahó Úr mellett, és amikor olyan 3 perce folyamatosan a film helyett felé fordulva rá nézett, akkor gondolta, hogy lehet valami összefüggés a nézés és a kaja között, úgyhogy tartott pár perc szünetet. Aztán szrcs, pszt, szrcs, pszt. A film végén a jók megmenekültek, a rosszak bűnhödtek, és a barlangban lakó mozilátogatók remélhetőleg hazataláltak."

TE HOGYAN NEVELNÉD JÓMODORRA A MOZITAHÓT?

Egy hétig nem videózhat. Azért egy hétig nem, mert addig tart leplasztikázni róla a ráégett celluloid tekercseket. Utána egy hónapig kell tartania a kijárati ajtót a filmekről kiözönlőknek, huszárjelmezben.

Legtöbben saját tapasztalataitokat osztottátok meg, ami hitelt ad a fent leírtaknak, tényleg sok a tahó. Pozitív, hogy sokunkat zavar is. Egyik kommentelőnk még így is büntiérzékeny üzemmódban tudott maradni, és ezt javasolta: "Alternatív megoldás: ÚTE b-középbe beültetni MTK színekben, úgy, hogy utoljára érkezzen, és mindenkin át kelljen mennie, miközben a telefonjából kihangosítva a "áliálióóóóóóóó f*sszopó újpest" c. örökzöld nóta szólna." by pszicho pete

 "Olyan mikor lesz, hogy kurvát is lehet venni a büfében, aki film alatt jól leszop?" by Jedlik_

Megosztás

A bejegyzés trackback címe:

https://bunti.blog.hu/api/trackback/id/tr181746945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.02.20. 10:07:57

Jó reggelt :)
Engem a felsoroltak közül igazából csak a mobilkijelzővel való világítás zavar, az viszont iszonyatosan, olyannyira, hogy az emberek 99%-val ellentétben szólok is érte. Általában elég egy 'megtennéd, hogy kikapcsolod? nagyon zavar'.
A csörgés, sustorgás, fészkelődés hozzátartozik a moziélményhez és néha kimondottan szeretem. Pl. amikor legelőször néztem Harry Pottert és a mozi tele volt gyerekekkel, elborzadtam, hogy nem lesz egy perc nyugtom. De olyan jó volt hallani a kis sikongatásokat, amikor valami izgalmas történt, meg a felszabadult kacagást a vicces jeleneteknél, teljesen hozzátett a mozélményhez :)

white_widow · http://bunti.blog.hu 2010.02.20. 10:38:08

n-2. A rágó másik fellelési helye a szék alváza
n+1. A jó poénokat nem érti, a rosszak alatt pótolja a lemaradást. Váratlan pillanatokban röhög fel, néha úgy, hogy az indokolatlanság miatt összefosod magad az ijedtségtől...
n+2. Üres terembe, késve érkezéskor is úgy érzi, hogy a.) meg kell találnia a saját helyét, b.) ez általában pont előtted/melletted van

sas25 2010.02.20. 10:50:25

@white_widow: Az megvan, hogy a moziban ugye csúsztatott sorok vannak. A mozitahó úgy érzi, hogy az ő rése nem megfelelő, ezért behajol a mögötte lévő látómezejébe. Innentől fogva, hátrafelé borul minden és láncreakcióként mozgatja mindenki a felsőtestét.

mbenedek 2010.02.20. 10:53:33

A "Ha már egyszer megesett" című csehszlovák filmdráma kötelező megtekintése napi 2 alkalommal 2x folyamatosan vetítve, régi fából készült székhez kötözve (a fej fixálása mellett), esetleg utasellátó márkájú üdítő és szendvics fogyasztása mellékbüntetésként.

ördög_ (törölt) 2010.02.20. 11:17:19

Eleve moziban zabálni...csámcsogás, szürcsölés, ropogtatás, zacskócsörgés, bűz (a popcornnak is erős az illata, ezekről a mártogatós trutymókról meg már ne is beszéljünk). Szellőztetés lehetetlen, beülsz a filmre és a beled is kifordul a szagtól, mert az előző turnus is ott táplálkozott. Nem lehet végignézni zabálás nélkül egy filmet?

white_widow · http://bunti.blog.hu 2010.02.20. 11:20:04

@sas25: Nem, nincs, de mesélj még róla...:)

Thresher 2010.02.20. 11:24:31

Én evoluciós kényszer hatására kifejlesztettem a módszeremet, premier filmre nem megyünk azonnal, vagy csak kora délután. Ilyenkor oda szoktam ülni ahová akarok, hiszen ha a 300 férőhelyes teremben vagyunk 10-en, akkor csak ne kelljen egymás mellett ülnünk. Ilyenkor nem is volt ebből baj, sztem ez a normális. ...De tömött teremben ezért én is ütnék.

Gremlin (törölt) 2010.02.20. 11:29:27

Ezek miatt a tahók miatt utálok moziba járni.
A sok paraszt csámcsogását,szürcsölését,zörgését,pofázását kell hallgatnom 1800-ért.
Az a felnőtt ember aki nem bír ki csendben és zabálás-szlopálás nálkúl végignézni egy filmet az maradjon otthon.

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2010.02.20. 11:32:36

Az a baj, hogy a mozitahók osztódással szaporodnak. Meg a létezésük négyzetesen arányos a kopaszsággal és a bevitt szteroidok mennyiségével.

Herlock Sholmes 2010.02.20. 11:42:17

Létezik egyáltalán olyan blog, kritika, akármi, amihez Hugyos Rékuc nem kommentel?
Tud ilyenről valaki?

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2010.02.20. 11:43:22

@Herlock Sholmes:
nálam még nem járt :D
(bár asszem az épitőipar nem elég nőies)

Hegyirablo 2010.02.20. 11:45:14

Szenzációs írás, el is kezdtem terjeszteni.

Hegyirablo 2010.02.20. 11:47:46

@Herlock Sholmes: Engem is idegesít, csak nem akartam torkon hányni, pedig lehet, hogy megérdemelte volna.

Egyébként miért hugyos?

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.02.20. 11:49:04

@ördög_:

"Nem lehet végignézni zabálás nélkül egy filmet?"

Nem, mert a büfés éhendöglik vaze?! :))

Én horkolni szoktam moziba. Az baj-e? :D

peca1000 2010.02.20. 11:51:06

Bizony elég elterjedt az, hogy a helyedre ülnek.
Én kirángattam volna a kis köcsögöt, de a barátnőm lehűtött, hogy üljünk máshová. Így viszont nem középről néztem a filmet, és az élmény sem volt az igazi.

Viszont legközelebb, nem törődve az asszonnyal, elzavarom onnan, ha kell, hívom a jegyszedőt is.

sannya 2010.02.20. 11:52:01

@Kőmíves Kelemen:

azert a "muveszmozik"kozonsege sem ma kezdte a szakmat...
ugyhogy szerintem ezt ne boncolgassuk...

Hegyirablo 2010.02.20. 11:52:35

@peca1000: Én mindig szoktam szaknyelven szólva "ültetést" csinálni. Tudod mi a legszebb? Hogy legtöbbször még ezek vannak megsértődve.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.02.20. 12:02:17

Azt meg nem szabad elfelejteni, hogy a mai mozik nem a filmekről szólnak, hanem a reklámbevételekről. :))

Bezzeg a régi fekete-fehér Híradó-s vetítések 2,50-es jegyárakkal (amiket senkinek sem jutott eszébe hologrammozni, meg hamisítani), faszékes kultúrházak vetítőtermeiben.. :))

nathanp · http://loscatrachos.blog.hu 2010.02.20. 12:08:48

Oszi, azt meséltem vagy csak akartam, hogy a Puskinban Soholov Emberi sorsot néztünk sulival és átkaroltam a Kerékgyártó Szilvit?
BEST SEX EVER általánosban!

qwertzu 2010.02.20. 12:10:05

Valaki magyarázza már el, hogy mi a faszért kötelező a popcorn/nachos + üditő? Nekem valahogy teljesen felesleges pénzkidobásnak tűnik, de ahogy a moziban elnézem, teljesen egyedül vagyok a véleményemmel.

Herlock Sholmes 2010.02.20. 12:10:23

@Hegyirablo: azt terjeszti magáról, hogy domináns inkontinenciája miatt kénytelen Svédországban élni, mert ott ingyenes a guuminadrág.

pittiman 2010.02.20. 12:12:26

ha a szerző lett volna egyszer indiai moziban, amit nekem megadott a Jóisten, akkor átértékelné amit írt. A multiplexbe a jegy annyiba kerül, mint nálunk, így csak a leggazdagabbak tudják kifizetni. De ez se gátol meg senkit abban, hogy a fél filmet átmobilozza, ordítva, úgy, hogy 20 mp-ig csörög, hogy mindenki hallja, milyen menő a vinnyogó énekesnős csengőhangod. Mindenki pofázik, hangosan, mindenről, mindemellett ha olyan zene van a filmben, amit ismernek, mindenki hangosan énekli a dallamot, ha pedig falami szép kép van, kiabálják bjutiful bjutiful, és ha nyer a főhős, akkor fütyülnek, tapsolnak, dzsi dzsi, yes yes kiáltásokkal díjazzásk. Böfögnek, és néha-néha azért köpnek is. ezt nem tudjuk überelni.

Hegyirablo 2010.02.20. 12:13:14

@Herlock Sholmes: Azt észrevettem már, hogy előszeretettel hivatkozik Svédországra. Azt senki nem mondta még neki, hogy unijó meg seggen óta csak az nem élhet külföldön, aki nem is akar???

Herlock Sholmes 2010.02.20. 12:24:23

@Hegyirablo: nagyon hosszú történet ez.
Volt egyszer egy pasija, annak meg volt egy cége felesben egy haverjával.
A pasija megbetegedett, a társa vitte a céget jó másfél évig.
Szerencsétlen aztán bele is halt a betegségbe, ezt követően okádta tele a netet Hugyos Rékuc, hogy neki jár a cég fele, kisemmizték, átgázoltak rajta.
Aztán valahogy kisunyizott Svédországba, ahol most a guminadrág-komment szakot nyomja.

schdl (törölt) 2010.02.20. 12:25:09

Én azt nem értem, mi a sz@rért KELL zabálni egy 1,5 órás film alatt? Mintha kötelező lenne a popcorn meg a kóla szürcsölés. Éhenhaltok, vagy mi a szar? Ez a halálom. Mi az összefüggés a kaja és a mozi között? SEMMI. Elötte vagy utána nem lehet enni? Otthon filmnézés közben is folyamatosan zabálnak?
Bocsesz, pár napja voltam moziban és még friss az élmény :D

travelnyuszi 2010.02.20. 12:25:29

Kedvenc: csöng a telefonja, természetesen valamilyen aktuális disco sláger, nem veszi fel, hogy ne legyen ciki. Mindenki nézi, de ő úgy csinál, mintha nem tudná miről van szó. A másik meg az aki felveszi, és azt hiszi hogy suttogva ordítja, hogy "moziban vagyok". És azért lebonyolítja a beszélgetést...

Hegyirablo 2010.02.20. 12:26:01

@Herlock Sholmes: Köszönöm a felhomályosítást. Ezt a történetet még nem ismertem róla, de már régebben felfigyeltem rasszista, antiszemita, erőszakos és kihaénnem hozzászólásaira.

Herlock Sholmes 2010.02.20. 12:28:00

@Hegyirablo: Utálják is mindenhol, mint a szart.

Hegyirablo 2010.02.20. 12:31:28

@Herlock Sholmes: Ráadásul még fotósnak is képzeli magát. Én félig-meddig szakma beli vagyok, szoktunk röhögni az ilyeneken, akik azt hiszik, hogy ha 1 milliós kamerájuk van, attól már rögtön profik is lesznek. :)

Énszóltam 2010.02.20. 12:31:36

Miután ketten megvertünk egy 5 tagból álló mozitahós társaságot a kijáratnál (bent még erősek és "anyádnakpisszegjél" stílusúak voltak nagyon), nem megyek ilyen helyekre. Éljen a 1080P projektor és a Blu-ray.

dukeekud 2010.02.20. 12:31:39

"Mit érdemel a mozicsürhe?"

Aki etelt,italt visz be egy moziterembe,azt a helyszinen fobe loni,a hullajat,pedig kidobni valamelyik szemettelepre.(termeszetesen hangtopitos fegyverrel,hogy a durranas ne zavarja a normalis mozizokat)

travelnyuszi 2010.02.20. 12:37:09

@Énszóltam: "anyádnakpisszegjél"-találó, és nem is értem, hogy mi a rákért ilyen rohadt magabiztosak és pofátlanok amikor -tényleg kedvesen- rájuk szólsz, hogy egy kicsit talán lejjebb kéne venni a hangerőt. Általában ezek iszonyat öntudattal rendelkező kamaszok, akik a Hősök terén aludtak és Népsporttal takaróztak...

dukeekud 2010.02.20. 12:38:07

Ha valaki pedig zorog,telefonal,beszel,nem akkor,es nem ugy reagal a filmre,ahogy az indokolt,annak szigorubb buntetest is eltudok kepzelni.

Hegyirablo 2010.02.20. 12:40:41

Egy ismerősöm javaslata szerint gumibottal és sokkolóval felszerelt őrökre lenne szükség, hogy a mozitahókat megneveljék. Na most képzeld el:

" - Elnézést uram, szíveskedjék csendben maradni, mert másokat zavar a folyamatos beszéde!"

" - Mi van? Mi van? Te köcsög...

zzzzzzzzzzzssssssssssssssrrrrrrrrrrrrrrr

Tovább fejlesztett változata, hogy eleve a székeket olyannak kellene készíteni, hogy ha valaki dumál a film aalatt, azt áramütés éri. Ebben a gondot csak a vígjátékok jelentenék.

Don Blasius 2010.02.20. 12:44:26

@Mityu:
Ja, emlékszem a megboldogult pesterzsébeti Tátra mozira, mindig volt híradó Kádár Jánosról 90%-ban, aztán meg adtak valami Amerikában már 8-10 éve bemutatott filmet. :)))

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.02.20. 12:59:08

@Don Blasius:

Régi szép idők a Május 1 mozi, Goldberger kultúrház, vagy a jó öreg Uránia filmszínház. :))

CApa (törölt) 2010.02.20. 13:05:41

Pont az ilyenek miatt vettem inkább kivetítőt otthonra. Már nem járok moziba.

Kiskoromban sokat jártam, akkoriban a jegyszedő kizavarta azt, aki zabálni, csörögni, dumálni merészelt odabent. Ja, hogy akkoriban még Kádár volt... a komcsik nem engedték enni a népet :))

Gremlin (törölt) 2010.02.20. 13:09:42

Én is ezért vettem hóm múvit,veszekedjen és idegeskedjen aki akar a sok barom miatt.
Éljen a házimozi rendszer!

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.02.20. 13:10:23

@CApa:

Tévedés! Engedték. Vagy nem komcsik voltak azok. Csak nem mindenhol. Emlékszem gyerekként Balatonföldváron a SZOT üdülőbe jártunk át a magánházból kajálni. Összepacsiztam a konyhafőnökkel és mindig volt repeta. Jah, akkor nem azon agyaltunk a 2 hét nyaralás alatt, hogy fizetjük ki a villanyszámlát... :))

Én még úgy voltam nevelve utcán sem illik zabálni! (Kivéve HotDogos, talponálló büfé) :))

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.02.20. 13:12:25

@Hegyirablo:

Az istennek nem érti meg, hogy a HDR-ezésnek a fényképezéshez semmi köze. Lehet azt még nem mondta neki senki, hogy nem laptoppal fotózunk, hanem fényképezőgéppel... :)))

Quadrille Lobster · http://oriblog.blog.hu/ 2010.02.20. 13:43:33

@qwertzu:
A popcorn különösen fontos része egy film élvezetének.
Bővebben itt:
oriblog.blog.hu/2010/01/04/a_popcorn_filozofiaja

Káposztap 2010.02.20. 14:11:25

Szerintem túl komolyan van véve a cikk. én általában hetente legalább 2x vagyok moziban.
a közönség nagyobb része teljesen normális, perze fel lehet állítani egy ilyen tengelyt aminek az egyik felén a tufa bunkó suttyók vannak (dominánsabbak Arénában) a másikén meg a cikk szerzőhöz hasonló kultursznobok (Művész mozi mosószappanos közönsége), akiknek lételeme, hogy embereket lenézzenek, mert ők annyival "kultúráltabbak"
más helyére ülés:
akinek nem egy évben egyszeri ünnepség a mozi, hanem rendszeresen jár az szerintem rájött, hogy alapszabály: ha teltházas mozi van , akkor a saját helyedre ülhetsz csak. ha meg ilyen harmad meg fél ház alatti , akkor meg ha a reklámokig(mi képes erre? a tea képes erre-csak ezt tudnám feledni) valaki nem foglalta el a helyéét akkor oda ülsz ahova akarsz, úgyis van még vagy 50 olyan minőségű szék.
kaja vagy nem kaja: ha egy moziban vagy büfé az egyértelmű, vastagbetüs jelzés: itt lehet enni és inni. Innentől kezdve csak az lehet a cikkíró kérdése, hogy akit ez zavar annak kell-e moziba menni, vagy van esetleg valami más alterbatíva (házi mozi, idegbeteg pecázás ahol meg zavarnak a játszadozó gyerekek meg a szemét melósok szemben)
mobiltelefon: ki kell kapcsolni vagy legalább némára (ebben az esetben nem felvenni ha hívnak, csak hogy tudjad, hogy ki keresett, vész esetben kimenni a folyosóra és ott felvenni)
wc re járás: hát szerintem ha kifizetsz 1500 ft ot egy jegyért , veszel 1200 ért minden szirszart (tudom ne vegyél, de akkor meg ne nézzed nagyban a filmet, abban sem halsz bele ugyanazon logika mentén) és pisilned kell, akkor ne már visszatrtsad és szenvedj szabadidődben egy kalap pénzért.
Csókolózás: saja ebből kinőtem, de azért aki nem bújt össze még a párjával egy filmen (na nem kell mondjuk keményen sexelni) az tényleg sokat hagyott ki.
összefoglalva: bár vannak túlkapások moziban de ami a tanulság, hogy a mozi egy olyan hely ahol alkalmazkodni kell, annak is aki zavar valakit, annak is akit zavarnak, és lebunkózni valakit csak azért mert egy idegbeteg ingerlékeny a kákán is csomót kereső megkeseredett ember vagyok akinek egyetlen öröme hogy kultusz-fároszként fényt visz a bunkók éjszakájába, az minden csak nem intellektus.

Tulazon 2010.02.20. 14:19:13

ha
nem tudom hoigy csak nálam gond-e, de operával olvashatatlan a blogod

Kicsijoe 2010.02.20. 14:29:06

@dukeekud: Kedvenc mozitahó-büntim,falusi kismozi,nem emelt sorok : spiráldaueres magas szőke lány Spice Grils MEl B frizurával.Sírva könyörögtek neki valami kompromisszumért,szart rá.Két rapper srác megsajnálta a mögötte könyörgő csajokat,helyet cseréltek velük,majd egy csomag kék és egy csomag neonzöld hubababbubából gyúrmázott borsónyi darabkákkal köpködték-dobálták teli az impozáns hajkoronát (cca 50-100 galacsin).Hajvágás lett a mókavége.Megérdemelte.

foodlfg 2010.02.20. 14:34:59

Szépen össze van szedve riszpekt!

Én a türelmetlen idegbetegeken szoktam röhögni, amikor a film végén, a stáblista alatt fejvesztve rohannak kifelé. :D
Ennél már csak az rosszabb, ha aki veled jött, az ilyen. Fészkelődnek jobbra-balra, hogy már menni akarnak. Na, azokat ki szoktam küldeni, hogy várjanak meg. :D

Ezen kívül még a zabálás zacskócsörgéssel együtt és a romantikázó szerencsétlenek zavarnak, akik csak azért ültek be a moziba, mert ott sötét van. báz.

Káposztap 2010.02.20. 14:37:44

ergo a rapperek akik moziközben felálltak odamentek diskuráln a lányokkal majd rágógumit (2 csomag hubabuba kibontása illetve minden egyes kis rágó kicsomagolása kicsit hajaz a grillcsirkés zsírpapír storyre)köpdöstek (az eléggé kamugyanús hogy 50-100 galacsin alatt a nő nem vette észre-de hát a haverommeséltejóstoryk már csak ilyenek), illetve a láényok akik sírva könyörögtek azok nem mozitahók ? vagy így már az igazság bajnokai? ergo ha valaki bemegy egy 270 férőhelyes terembe és ott valaki már a helyén ül(helyes kifejezés: az illető késik, de van még 180 hely és ő képes a sorok között állva azon nyanyogni hogy ez az ő helye 8ehez elő kell venni egy mobiltelefont amivel megvilágítja a jegyét) az az áldozat ebben a szituban vagy csak egy aszociális majom?

vagyok59 2010.02.20. 14:43:15

A közönség úgy látszik ma sem változott. Egyébként az régen is úgy volt, hogy az ember tudta hová mehet filmet nézni, hová mehet aludni ha fáradt, melyik moziba mehet kúrni, hová nem szabad menni semmiképp mert rengeteg a helyi tahó. Ráadásul mindez kb. 3 km-es sugarú körben, mondjuk Oktogon középponttal.

Egyébként projektor+kisebb házimozi hangrendszer és rögtön le van a gond, én sem járok elég régóta már moziba.

sas25 2010.02.20. 14:45:13

@Káposztap: Téged is csak anyád tud szeretni...

Kicsijoe 2010.02.20. 14:45:17

@Káposztap: Ez egy falusi kultúrház 50 fős "moziterme" volt.NEm a multiplex.A két csaj az utolsó sorban ült,a nagyhajú eggyel előttük,a rapperek a szőke mellett a sor szélén.Bejött a szőke,rászóltak mögötte ötvenszer,hogy húzza le a fejét,mert semmit nem látnak,szart rá,a rapperek megunták a dumálást,mondták a csajoknak,hogy helyetcserélnek velük,majd telihajigálták a szőke fejét rágóval.Nem haver mesélte,láttam a kiscsajt az előadás végén bőgni.Verőcei "mozi" kb 8-10 évvel ezelőtt :)

Káposztap 2010.02.20. 14:49:41

@sas25: és ezután a mondat után te magadat nem a tahók közé sorolod?
vagy ez egy olyan oldal, ahol mindenkinek egyet kell értenie a cikkel, és azon tapsolni, hogy mekkora "cool" dolog más embereket letahózni?
áén nem mondom, hogy téged csak anyád tud szeretni 8egyrészt mert rém gyenge szöveg menősködni-gondolom ELTE), másrészt mert gőzöm nincs ki vagy. De ha szerinted, ha valaki nem tart valakit tahónak mert pop cornt eszik a moziban és azt csak az anyja tudja szeretni , akkor gratulálok a tiednek, Jó munkát végzett.

sas25 2010.02.20. 14:54:21

@Káposztap: Sajnálom, hogy kimaradt neked pár irodalom óra a suliban. Humorérzék hiányában legalább azon tudtak volna segíteni, hogy tudjál helyesen értelmezni mondatokat. Sebaj! Tudod mit? Rájöttem, hogy én is szeretlek.

Káposztap 2010.02.20. 14:58:31

ó a fölényeskedő übermanch. nézzed szerintem meg vabn ember aki a párjával összebújni jár a moziba, valaki meg hogy nachot vagy mi a szart egyen és köztben kólát igyon. Amúgy ha valakinek az Avatar olyan szinten magasművészet, hogy neki ezt zavartalan csendben kell ízlelgetnie annak tényleg ott a házi mozi , vagy hallgasson Ákost és fejtse meg a mögöttes tartalmát az ilyen örvény-törvény kecskerímeknek.
Amúgy ez a cikk nem humoros. vagy ha az akkor gyenge.

Amphiprion Ocellaris · http://bohochal.tumblr.com/ 2010.02.20. 14:58:40

@Káposztap: Teljesen igazad van. Ez egy olyan oldal, ahol a posztoló ellenében is lehet érvelni. Amennyiben több ilyen hozzászólás is érkezik, akkor a másodfokú ítélet felmentés lesz. Ha a többség egyetért a posztolóval, akkor marad a BÜNTI.
De ami fontos: semmit sem kell véresen komolyan venni! Hidd el, mi se tesszük!

Kerámia_53 2010.02.20. 14:58:56

Na ezért voltam én moziban utoljára kb. a 80-as évek elején... Bunkók akkor is voltak (bekiabálások, szotyolamag-köpdösés) de mivel kevesen voltak, észérvekkel lehetett hatni rájuk - mármint az ő szellemi szintjüknek megfelelő "észérvekkel) :-) Most viszont a többség ilyen - sajnos. Hál' istennek egyre több régi és új filmet adnak ki DVD-n, így olcsóbban, nyugodtabb körülmények közt nézem meg, amit akarok. (Ha a mozipremier után esetleg csak öt évvel, az nem zavar - a jó filmek kortalanok.)

Amphiprion Ocellaris · http://bohochal.tumblr.com/ 2010.02.20. 15:00:43

@Káposztap: Én is tolom a nachos-t. Valszeg néha csámcsogok is, úgyhogy van bennem is a mozitahó vérből.:)

paliczp 2010.02.20. 15:02:37

@Talamandas: Nyomd meg a Ctrl + F11 -et, és akkor jó lesz

sas25 2010.02.20. 15:03:09

@Káposztap: ÜBERMENSCH. Látom a német óra is kimaradt. Hol voltál te suli helyett? MOZIBAN?

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.02.20. 15:04:35

@Kerámia_53:

Azért, hogy ithon a mozi-fíling megmaradjon szétszórok a fotel köré hungarocelt (pattogatott kukoricát hívom így). Néha fingok is, szívószállal iszom a kannás bort és kárpitra csöpögtetek egy kis kecsöpöt a hot-dogról. Mé' nem így kell mozizni? ;))

dukeekud 2010.02.20. 15:06:29

"Tovább fejlesztett változata, hogy eleve a székeket olyannak kellene készíteni, hogy ha valaki dumál a film aalatt, azt áramütés éri. Ebben a gondot csak a vígjátékok jelentenék."

Igen ez jo otlet lenne,de attol felek az ilyen kis buzik,akik vegig pofaznak zabalnak,hanynak,finganak egy filmet,azok nem birnanak ki szo nelkul egy elektrosokot,es meg zajosabbak lenenek.
Inkabb azt kene,hogy a zajongot egy robotkarral kiemelni,es kint elektrosokkolni,a mozi elott.Ugy hogy sorban allok lassak,hogy milyen buntetesre szamithanak a primitiv tahok.
Illetve a mozit,moziplakatok helyett az primitiv tahok hullainak fenykepeivel kene korbe raknia.Par het utan rend lenne.

Kerámia_53 2010.02.20. 15:16:51

@Mityu: Kifelejtetted, hogy beinvitálod magad mellé/elé/mögé/köré a helyi fradi szurkolók kemény magját, a gyógypedagógiáról túl alacsony IQ miatt kimaradt tanulókat, a csatornatisztító brigádot (műszak után és fürdés előtt) valamint a bezárt elmegyógyintézetek szélnek eresztett közönségét is! Akkor már valóban teljes lesz a mozivarázs! :-)))

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.02.20. 15:26:09

@Kerámia_53:

Múltkor ezzel a bezárt elmegyógyintézetek szélnek eresztett tagjával vótam moziba:

www.photo4u.hu/photopost/showphoto.php?photo=27552&cat=513

Egy élmény vót. Tudod mit néztem meg vele? A Mohácsi vész-t!! Érted?

Jah és ne füttyögj! :)

nál 2010.02.20. 15:56:12

@Talamandas:
Operás megoldás: a státuszbár jobb oldalán van egy "fit to width" gomb, ha azt benyomod, akkor megszűnnek a kifutó sorok.

Tesveer 2010.02.20. 15:58:44

Húú, a rossz helyre ülést múltkor az Avatár alatt sikerült valaki(k)nek tökélyre fejlesztenie(ük). Természetesen majdnem a széksor legvégén követték el, így amikor mi leültünk, már vagy 15-en el voltak tolódva eggyel. Lehet egy társaság voltak, vagy véletlen épp ülési sorban érkeztek, mert szépen egymás mellett ültek mind.
Mi igencsak pont kezdésre értünk be, és 1 üres hely így is maradt, szóval gondoltam hagyjuk a francba, hátha nem kell átülnie az egész sornak. Hát nem jött be, az utolsó 2 helyre kezdés után 5 perccel futottak be, úgyhogy akkor kellett popcornostul, kabátostul 3D szemüvegestül mindenkinek átülnie, jó móka volt, gondolom a mögöttünk ülőknek is.:-)

A popcorn/nachos/üccsi meg hozzátartozik a mozizáshoz(nem tudom feltűnt-e, hogy mára mindegyiknél van büfé), így akinek ez nem tetszik, az sajnos kénytelen lesz nem járni oda.
Ettől persze még az elvárható, hogy a kajálók odafigyelnek arra, hogy a feltétlenül szükségesnél ne zörögjenek jobban, de aki tökéletes nézőtéri csendre vágyik, az menjen színházba, vagy házimozizzon otthon.

Jedlik_ 2010.02.20. 16:16:45

Olyan mikor lesz, hogy kurvát is lehet venni a büfében, aki film alatt jól leszop?

Tesveer 2010.02.20. 16:35:52

@Jedlik_: Majd ha több hely lesz a széksorok között, addig sajnos technikailag nem megvalósítható.

DreamWalker 2010.02.20. 17:16:24

@Káposztap: megbocsáss, de ha veszem a fáradtságot és megnézem előre, hogy hova szeretnék ülni, lefoglalom esetleg ki is fizetem, akkor ne nekem kelljen másik helyet keresnem, mert szerinted alapszabály, hogy félház alatt más helyén lehet ülni. Szerintem oda ülsz, ahová a jegyed szól. És ha tényleg ennyi ugyanolyan pozíció van, akkor biztos ilyenre vettél te is jegyet, tehát nem kéne a helyemen ülnöd.

kerikak 2010.02.20. 17:26:16

@Herlock Sholmes: nem mintha védeni akarnám, de van egy gyanúm hogy rosszul emlékszel, ezt a posztot nem Rékuc írta:
szaffy.blog.hu/2008/04/10/elegem_van_masodik_felvonas

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2010.02.20. 17:27:04

Rájöttem, hogy az entek mozitahók, mert nem lehet tőlük látni, ha eléd ülnek és náluk aztán már hiába dölöngélsz, ha kifogtad, megszoptad...

:))

k.g. (törölt) 2010.02.20. 17:47:34

Megnyugtató látni, hogy még csak egyfajta mozitahó voltam, és még megnyugtatóbb, hogy ez a kanos :D

Gempacsöki Boborján · http://hot-spot.blog.hu/ 2010.02.20. 17:55:17

Nincsenek is mozitahók,csak szar fil.Egy kellően izgalmas filmnél senkit nem zavar a mozitahó,sőt aki mozitahóskodna,az is elfelejti tahóságait.)

doszy 2010.02.20. 18:12:50

Hehe... dolgoztam moziban, ismerősek ezek a típusok. Pl. rendszeresen fel kellett nyomni a villanyt a film elején, mert valaki helyére leültek, de kiderült, hogy ő azért ült más helyre, mert az ő helyére is leültek, és így tovább. Közben "minek ehhez villany, ültesse le egy üres helyre" beszólások - egy telt házas vetítésen.

Meg amikor a gyerek nem találta a kilincset (pedig csak a rudat kell kifele megnyomni), ezért inkább lehugyozta a kárpitozott falat.

Anyuka beteg gyerekkel érkezett, aki aztán a film közepén összehányta magát és a körülöttük ülőket.

Köszöni nem tudó tahók; lábat "csakazértis" feltevő, majd a 150 centis mozis lányt fojtogató kancigányok; bedrogozott, hisztériázó házaspár (gyerekkel érkeztek!), ahol a férjet végül le kellett ütni; szal minden földi jó. :)

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.02.20. 18:36:24

@kerikak: na jól van, hirtelen el nem tudtam képzelni, honnan származott az a mese :) köszi!
bár gondolom a blogtahók (vajon mekkora a közös halmaz a mozitahókkal?) kitalálják, hogy biztos ugyanaz a személy vagyunk szegény Szaffyval :)

@Hegyirablo: pedig nagyon szakmabeli lehet, ha azt hiszi, hogy egy belépő DSLR a milliós kategória :P de utáljon csak, cserébe én nem utálom őt sem meg úgy senkit, vajon melyikünknek lehet szarabb... :) node elnézést, abbafejezem az offolást.

egyébként pedig azzal értek egyet, aki az előadást és a mozit is megválogatja. Pl. péntek este kilencórás előadás a Westendben, teszemazt a Transformers II-re, garantálja a mozitahó közönséget, a Kossuthban azért kicsit jobb a hangulat. Aki pedig allergiás a majszolásra meg szörcsögésre, nézzen DVD-t otthon. De szüleim pl. azért nem járnak moziba, mert nekik túl nagy a hangerő, ezen is érdemes elgondolkozni, amikor majdnem lefújja a fejedről a hajadat a dts...

Gremlin (törölt) 2010.02.20. 19:05:49

"Aki pedig allergiás a majszolásra meg szörcsögésre, nézzen DVD-t otthon"
Szerintem meg aki zabálni és vedelni akar menjen kajáldába.

Netszamuráj 2010.02.20. 19:15:49

3 hete voltam utoljára moziban, és megint megértettem, hogy miért nem járok mostanság. A mellettem ülő csaj egyszerűen nem érzékelte a testének a határait, legalább 10X oldalba ütött a könyökével, nem csak vacsorázott, de meg is reggelizett és ebédelt, valamint kb. minden 5. percben értetlenkedett a filmen, és a haverjait kérdezgette, hogy most akkor mi történt.

Sajnos az a tapasztalatom, hogy manapság a fiatalok a moziban:
1. zabálnak
2. beszélnek
3. mobiloznak
4. rugdossák a székemet, ha mögöttem ülnek.
Nem értem, miért nem lehet kussban ülni, és a filmet nézni? Aztán meg ha csúnyán ránézek, vagy közlöm vele, hogy a film után megverem, akkor persze megszeppenve ül, vagy méltatlankodik. Eh, elbaszódás útján halad a világ.

Gremlin (törölt) 2010.02.20. 19:29:56

@Netszamuráj:
Idén kb.6x voltam moziban,több moziteremben.
Ugyan ezeket tapasztaltam és egyetértek a konklúzióddal is.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.02.20. 19:31:09

@Netszamuráj:

Én egyszerűen megoldottam. Vettem egy full extrás házimozit. 140 férőhelyes 3 jegyszedős.

Gyúrunk vaze?

:)))

ZON 2010.02.20. 19:42:45

Nyolcan vagyunk az egész teremben.Kishülye + haverja juszt a kettőnk helyére rakódott be, mire odaérünk telecsipszmorzsázza mindkét széket.Mikor félfinoman megkérem, hogy fáradjon máshová + seperje le a guanót maga után, elkezdi hangosan kommentelni ténykedésemet a cimbinek.Mikor rájön, hogy nehezebb vegyok, mint ők ketten, akkor eldugul.
Most moziba is gumibottal, gázsprével menjek?

Sierpe (törölt) 2010.02.20. 19:51:20

én múltkor néztem az Avatart. Semmit nem vettünk, amit később megbántam, mert a végére már vattát köptem annyira szomjas voltam. Utána rögtön kerestem egy üdítős automatát :)
A nassolás filmnézés közben elég gyakori jelenség szerintem még otthon is. A pattogatott kukoricát meg az üdítőt meg lehet úgy is inni, hogy nem csapsz vele nagy zajt. Szóval én nem lőnék le senkit aki ilyet visz be a moziba. Én viszont már lehet csak inni vinnék be mert a kajától csak még szomjasabb leszek
A grillcsirkés sztori nem semmi :)

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.02.20. 19:55:37

Ki kéne próbálni, kezdés előtt pizzát rendelni.... :DD

Sierpe (törölt) 2010.02.20. 19:57:28

lehetne egy hasonló koncertes poszt is :)
egy javaslatom már van a koncerttahóra:
fényképezőgépével vagy telefonjával a koncert nagy része alatt szinte végig magasba emelt kézzel filmez, ezzel akadályozva téged a rendes kilátásban. Az élvezhetetlen, homályos-remegős-recsegős videót már másnap tölti fel a youtube-ra, hogy dicsekedhessen, hogy ő ott volt

Netszamuráj 2010.02.20. 22:16:53

@Mityu: Nyilván nem fogok senkivel sem összeverekedni emiatt, csak néha felszalad az agyvizem.

Házimozim nekem is van - bár nem olyan nagy, mint Neked :) -, de például egy Avatart 3D-ben otthon hogy nézzek meg?

Mindegy, én is maradok annál a szokásomnál, hogy csak akkor megyek moziba, amikor már hetek óta játsszák a filmet, és várhatóan 20-an leszünk a teremben. Akkor el tudok úgy helyezkedni, hogy a feleségemen kívül senki se legyen mellettem.

Sierpe: Igen, azt megértem, ha valaki vesz piát, és iszik. Néha amilyen kurva meleg van, nagyon megszomjazik az ember. De nekem senki se mondja, hogy nem bír ki 2 órát evés nélkül...

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.02.21. 00:05:14

@Netszamuráj:

Ugyan mitől lenne különb a moziba járó tirpák réteg mondjuk a mindennapi közlekedésben fellelhetőektől? Vagy az áruházban a bevásárlókocsit rajtad áttoló butaplázapicsa szindrómában szenvedőtől? :)

Nem a meleg miatt száradsz ki, hanem a elbsztt szellőző-klíma rendszer miatt. Páratartalomra már nem jutott a méregdrága mérnöki tevékenységből. :))

migueldiez 2010.02.21. 12:26:48

En is a koncertes poszt-javaslathoz csatlakoznek:

Az megvan, mikor a közeledben ul valami muertö, aki , jelezve hozaerteset vagy ritmuserzeket, a labaval veri a ritmust - ez a fabol acsolt nezötereken jo - esetleg kezevel a karfat - ezzel elvezhetetlenne teve a koncertet.
Olyat is lattam mar, aki a ritmusra elöttem rangatozott, de tenyleg valami idegbeteg modon.
Szoval, ök lehetnenek?

Hegyirablo 2010.02.21. 14:52:26

@Hugyos Rékuc:

Nem konkrétan rád gondoltam az 1 milliós kamerával, te román! Te csak simán azt hiszed, hogy fotós vagy, csak mert véletlenül egyszer kamerát vettél a kezedbe. Kb. az a kategória, aki újságíróként mutatkozik be, csak mert van egy blogja, közben meg áruló egy szupermarketben.

Te rosszabb vagy az 1 milliós kamerás profinak képzelőseknél, mert azoknak legalább 1 millás kamerájuk van, még ha tehetségük nincs is. Érted?

Neked se tehetséged, se 1 milliós kamerád nincs! Pont.

pszicho pete · http://elitklub.blog.hu/ 2010.02.21. 15:55:18

Na pont ezek miatt nem járok moziba. Egy rakás ember bezárva több órára, Budapesten, statisztikailag is elkerülhetetlen a moziprolik megúszása.
Bünti: minden szék jól felszerelt rendszerrel lenne ellátva. Minden egyes zavaró hangeffektnél (harapás, zörgés, szisszenés, csámcsogás, böfögés, stb.) film leáll, piros riadó-sziréna a feje beindul, iszonyat reklektorral a pofájába világítani, miközben a hangszórókból dolby surroundban (vagy tököm tudja, melyik manapság a legdurvább hangtechnológia) kiabálná, hogy TAHÓRIADÓ, TAHÓRIADÓ... kb. 2 percen keresztül. 3 sziréna 1 piros lappal egyenértékes, ezek után az ország összes mozijából ki lenne tiltva 1 hónapra.
Alternatív megoldás: ÚTE b-középbe beültetni MTK színekben, úgy, hogy utoljára érkezzen, és mindenkin át kelljen mennie, miközben a telefonjából kihangosítva a "áliálióóóóóóóó f*sszopó újpest" c. örökzöld nóta szólna.

pszicho pete · http://elitklub.blog.hu/ 2010.02.21. 16:03:45

Az ilyet lehetne úgy büntetni, hogy amikor megszólal, a helyi kocka-egyletbe meztelenül belökni (kocka-egylet: sok sztereotip számítógép-bubus, 1 ember vagy 130 vagy 40 kiló, pattanás, szódás-szemüveg, büdös száj, kóla-csipsz-pizza háromszög, és életében nem látott nőt élőben).

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.02.21. 20:34:41

@Hegyirablo: értem, nagyon köszönöm, hogy felvilágosítottál és helyemre tettél :)

Csutkaa · http://flickr.com/photos/csutka/ 2010.02.21. 20:44:10

@Hegyirablo engem is tessék szidni, alföldi paraszt vagyok, szaros párszázezres elavult géppel és fotósnak képzelem magam! www.flickr.com/photos/csutka

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.02.21. 23:27:38

@Csutkaa: án nem képzelem fotósnak magam, csak @Hegyirablo: jutott erre a következtetésre Isten tudja, honnan :) de a blogtahók szíves és utólagos engedelmével továbbra is fogok fotózni, sőt, kommentelni is. Aki ezen ennyire felhúzza magát, hogy képes személyeskedve fröcsögni, az így járt :)

Női Hiszti_ 2010.02.22. 10:26:44

Kicsit átment a kommentelés Rékuc gyalázásába, ráadásul elég primitív módon.

Semmi közöm a bloghoz, sem Rékuchoz, de ez jobban felforgatja a gyomrom, mint a mozitahó, aki a lábát felrakja az előtte lévő szék támlájára.

Ja, és Hegyirabló-mielőtt válaszolnál-nem érdekel a véleményed, sem a fröcsögésed. Tartsd tiszteletben.

Amphiprion Ocellaris · http://bohochal.tumblr.com/ 2010.02.22. 11:00:25

@Herlock Sholmes: @Hegyirablo:
Uraim! Nem tisztem igazságot tenni. Csak annyit tudok, hogy a Bünti blogon eddig tapasztalt megnyilvánulásai miatt Rékuc egyáltalán nem szolgált rá a teljesen OFF gyalázkodásra. Nem nagyon moderálunk, de ez addig működik, amíg a kommentelők nem élnek vissza vele...

nyílméregbéka 2010.02.23. 12:28:39

Heti min. 1x biztosan elmegyek egy moziba. Engem csak a hangos (folyamatos) pofázás, illetve a székem háttámlájának folyamatos (kérésre sem hagyja abba) rugdosása zavar.
Utóbbit ki tudom védeni úgy, hogy többnyire utolsó sorba ülök; előbbit pedig úgy, hogy pl. a Puskin moziba járok (kivéve Avatar vagy más popcornfilmek) - ott a törzsközönség nyugdíjas nénikékből áll, nem valami bulis társaság, de ők legalább képesek befogni a pofájukat, és nem spoilereznek a cimbiknek hangosan.
süti beállítások módosítása