Tipikus sarki, bolti, postai viselkedés, hogy odamegy egy öreg nő egy ugyanolyan kisgyerekhez, mint mindegyik másik, csak a babakocsiról ismeri fel, hogy egyáltalán kisgyerek, és teljesen érthetetlen gügyögésbe kezd, ahogy én soha nem fogok beszélni a gyerekemmel, mert félhülye lesz tőle. Eközben a gyerek pofiját csipegeti, meg fitymacsattogás hangot ad ki vele, és az aszott molyirtó szagú kezével széttaperolja a sapkáját, meg fű de aranyos (milyen lenne bazmeg?! kicsi, és nagy a szeme, persze, hogy aranyos!)

Ez addig jó, amíg újdonság a szülőnek, aztán már kifejezetten zavaró, és akkor mondhatnám ugyanezt az önjelölt kutyasimogatókra is, de kb. ugyanaz a réteg. Azok meg úgy érzik, óriásiak kutyasimogatásban, "ezt szereted, mi?", "igen?", "jjjjól van", miközben egyáltalán nincs jól, mert a kutya fejének háta közepéig történő simogatásával az orrát felhúzzák a szemgolyójáig nagyjából, mint az Ál/Arcban. Ha rászólsz, akkor meg te vagy a szívtelen, és mindjárt úgy csinál, mintha ő tenne szívességet és udvariasságból mondaná, hogy szép a gyerek, meg helyes a kutya, holott minden gyerek meg kutya gyári tulajdonsága, hogy szeretetre méltó, ki a faszt érdekel, hogy ő is ezt gondolja. Majd ha a Nicsak ki beszél? vagy a Beethoven IV. producere ajnározza a gyereket vagy a kutyát, akkor ki is csapom rá, hozza a csekkfüzetét, de addig erről szokjanak le!

Legyen már egy hely, ahová ezek az emberek összejárhatnak, és tapizhatják, ölelgethetik egymást, meg tarkóig simogathatják egymás homlokbőrét (addig is jól áll a csöcsük)! Jár nekik a testi kontaktus, az ölelés jó, de kapják meg attól, aki erre jelentkezik, ne attól, aki nem volt elég gyors, hogy átszaladjon a túloldalra!

MIT ÉRDEMEL A GÜGYÖGŐ, ÖNJELÖLT SIMOGATÓ?

Nőjön (még) szőre és növésiránnyal ellentétesen simogassák ronda, idegen, ruhásszekrény-szagú hatalmas kezek, miközben egyetlen értelmes emberi szót nem mondanak.

"azt amit a sajátját folyamatosan wiw és fézbuk üzenőfalakra tapétázó" by Alf

"a gügyitapizók kapjanak tourette-szindrómát (valahogy csak elő lehet idézni), attól majd elmegy a gügyöghetnékjük" by manókomment - aki esetleg nem mélyült még el a szindróma tanulmányozásában, az szánjon rá egy hétvégét, esetleg egy hónapot. Utána küldje el a kapcsolódó youtube linkeket, hátha valamit még nem láttam!

És tanultunk valami újat is a téma kapcsán 0123eviantól: "a gyerek és a kutya szerintem nem keverendő össze" -- Hív jobbágyitoknak felszentelt hóhéri! Jertek, s hogy sorsotok előre nézzétek, e kommentet sokszor ne feledjétek! Különösen szoptatáskor, valamint skótkockás kutyaruha-vásárlás előtti utolsó pillanatban.

Megosztás

A bejegyzés trackback címe:

https://bunti.blog.hu/api/trackback/id/tr861689059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wadallat · http://wadallat.blog.hu 2010.01.26. 10:54:05

Ahogy Fekete Laci mondaná: "Nem bántanám én, csak rátennék egy malomkövet!"

sas25 2010.01.26. 11:02:51

Simogassa őket egy ráspoly!

Kupa Troopa 2010.01.26. 11:46:08

A kutya hugyozza őket bokán!

punisment 2010.01.26. 13:28:47

Legalább nyálazza jól össze a gyerek/kutya a ruhájukat.

manókomment · http://kakofon.blog.hu/ 2010.01.26. 15:29:33

a gügyitapizók kapjanak tourette-szindrómát (valahogy csak elö lehet idézni), attól majd elmegy a gügyöghetnékjük.

Janiszta · http://www.ejatekok.com/ 2010.01.26. 15:32:32

Jobb mintha űrgyűrűfütyürűnek szólítanák:)

Asidotus 2010.01.26. 15:48:16

Szerintem egy kölyökkutya aranyosabb, mint egy baba.

JeffreyD 2010.01.26. 15:49:01

Hatalmas kisbabák jelenjenek meg (mint a Habcsók ember a Szellemirtókban) és az hátbőrüket rángatva próbáljanak meg fitymacsattogás hangot kiadni. Sőt, óriás gyermekarmada koncertezzen rajtuk. (A legjobb megoldás persze tényleg az lenne, ha simán csak leszoknának erről).

mbazs 2010.01.26. 15:59:11

Nekem se a kutya, se a kisgyerek nem jön be. Egyikkel se tudok mit kezdeni.

A macska, na az! Az aranyos, persze a nagymacska is. És azt lehet simizni.

georg 48 2010.01.26. 16:01:35

Na várjál! Van még cuncimókus, eszem a kis kukidat, meg tudnálak zabálni, tündibündi, beg a bánat tudja micsoda.
Szóval, nekem már unokáim vannak, de soha eszembe nem jutott ilyen. Mindíg eszembe jut, hogy anno. én is mennyire utáltam ezeket az öregeket.
A dumát is, de pláne, ha hozzányúl. Ne emgedd, jó nagyot rá kell baszni a kezére!!

MatseQ 2010.01.26. 16:02:58

Én csak annyit mondtam a kutyámnak amikor meguntam, hogy nem hagyják már élni a kamuszeretettel:

- Borisz! Fog!

...volt meglepetés :)
Emberünknek mondjuk kellett egy bő perc mire ráébredt, hogy nem bántani akarja az eb és ha nem rángatja a kezét akkor a szorítás se olyan erős.

darkmirjam 2010.01.26. 16:22:18

Hát ez azért nem annyira egyszerű kérdés. Ott van pl. a csajozós kutyám.
Lefegyverzően aranyos mindenkivel.
Az elég diszkriminatív lenne, ha csak szép lányoknak engedném megsimogatni.
Mivel alapvetően igazságszerető ember vagyok, ezért aztán kénytelen vagyok még a nénik telefonszámát is elkérni.

Hhhh...nagy teher ennyire korrektenk lenni.

Ленина · http://szanalmas.hu 2010.01.26. 16:26:20

Amikor nől majd a gyerek egy kicsit, akkor is megmaradnak a rémes műfogsort viselő gügyögők, csak most már a "-Jaj de édes kisfiú/kislány!!" felkiáltással nyalják össze a gyerek arcát. Mindig utáltam őket, mert hiába figyeli az ember, mindig váratlanul bukkannak fel..

hitomi 2010.01.26. 16:33:55

az ilyet max. kapanyéllel lehet gyógyítani, szerintem.

mokaficek 2010.01.26. 16:36:33

Hát nem tudom, engem nem zavar, ha más is szereti a kutyámat. Ő is boldog a plusz szeretgetéstől, meg az öregasszonyok is elájulnak tőle. Mondjuk a gyerek az más kérdés. Szimplán rá kell dörrenni, hogy a sajátját fogdossa, oszt kész.

0123evian (törölt) 2010.01.26. 16:43:27

a gyerek és a kutya szerintem nem keverendő össze. az én gyerekemet ne fogdossa senki, de nem tudom a posztoló mi a francot félti a kutyáját és simogatástól. a kutya tökéletesen tudja, hogy kire kell rámorogni, vagy megharapni.
szerintem aki ennyire utálja az embereket, az vonuljon kolostorba.
amúgy egy nagymamának is lehet mondani normálisan, hogy ne fogdossa a gyereket.
szerintem egyszerűen csak utálsz mindenkit...

Mocoria 2010.01.26. 16:43:37

A kedvencem: a strandon egy öreg néni üngyüribüngyürizett, hogy milyen tündibündi a gyerkőc, és megkérdezte, hogy fiú-e vagy lány. Mindezt kérdezte egy MEZTELEN gyerek anyukájától. Biztos már nem emlékezett, mit kell nézni ahhoz, hogy ezt a bonyolult kérdést egyedül eldönthesse.

De legalább nem volt pedofil... :))

nehülyéskedj 2010.01.26. 16:47:29

Ez az a nagy baj, amit ilyen nehéz elviselni?

bean 2010.01.26. 16:55:32

Leüvöltöm simán a haját hogy még a süket fejébe is behatol ha ilyen H1N1-es időben hozzá akar érni a picihez a mocskos mancsával legyen az öreg, fiatal, férfi vagy nő.

Mylady 2010.01.26. 17:15:25

Nyár, 4-6os villamos, anyuka felszáll egy másfél-kétéves forma kislánnyal és leül egy ülésre, szemben egy idősebb fazon, olyan félig-meddig hajléktalan kinézetű. Elkezd gügyögni a gyerekhez. Anyuka rászól, hogy ne érjen a gyerekhez. Ürge nem tágít, megkérdezi, hogy hívják. Anyuka: Boróka.
Ürge: ja, azt hittem, kislány :DDD
Anyuka kiakad.
Ürge gügyög tovább, mindenféle hülyeséget. Gyerek tátott szájjal bámulja. A csúcs az ürgétől: "és pelusba kakilsz még?? én nem szoktam kakilni. illetve szoktam, de én nem a nadrágomba.
Itt leszálltam, nem tudom, mi lett a történet évge, de anyuka helyében én simán leszálltam volna és megvárom a következőt.

Alf (törölt) 2010.01.26. 17:39:40

azt amit a sajátját folyamatosan wiw és fézbuk üzenőfalakra tapétázó.

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.01.26. 17:40:08

Hát, aki öngyörömböngyörömözik túl sok jót nem érdemel. És biztos, hogy a pokolban fog égni :)

@darkmirjam: Ennyire még az sem ilyen aki a liberalizmust feltalálta :P

dukeekud 2010.01.26. 18:03:18

Egy kiszolgaltatott kis gyerek szamara az ilyen kenyszer simogatasok,puszilgatasok,kb olyan mint ha mondjuk egy felnot nonek szo nelkul kene turnie,hogy letapizzak az utcan.Meg kell figyelni ha a gyereken laszik hogy jo viseli akkor persze meglehet simogatni.

védőanygyal 2010.02.02. 20:51:39

@Mocoria: Igen, legalább nem volt pedofil, nem ugy mint valamelyik kórház orvosa. 36 évesen 12 éves kislányt megb......! Igen és még büszke is a " hóditására" Az egész világ undoritó!!!!
Annyira ünnepli mindenki 1848-as forradalmat!
Lehet, hogy kellene már egy megtisztitó forradalmi változás most is!!!!
süti beállítások módosítása