Mit érdemel Nagy László?

Címkék: sport

2010.01.20. 14:30

- Halló tessék, Nagy László!
- Szervusz Lacikám, itt a Csoknyai. Azért csörgetlek, mert nem vágjuk, hogy este most akkor nálunk játszol vagy a spanyoloknál!? Foglaltunk Neked helyet az öltözőben a Puljeszevics meg az Eklemovics között. Van nemzetiszínű törölköző is odakészítve meg minden...
- Áááá, marha fasza csávók vagytok, de inkább itt maradtam spanyolban. Családi problémák. Gyerek folyamatosan bukik a sütőtök pürétől, anyóséknak elszállt a svájcifrank hitele, asszony fullideg. Tökömtele, nem megyek most!
- Gyanús vagy te Laci, baszott gyanús! Kicsit úgy érzem, hogy linkelsz apám. Múltkor is valami kurvaátlátszó sérülés miatt pattintottál.
- Hábazz, megrándult a jobb combhajlítóm, de a Barcelonában azért még tudtam játszani. Elég zsenge itt a színvonal, érted!
- Állampolgárságról valami hír?
- Nem vágom még. Itt melegebb van, jobb a foci, sok a haver. Kúrás az egész, nagy a csábítás, na!
- Honnanafaszomból szedek helyetted egy ilyen szép nagy balkezes culát, ha lelécelsz? Komolyan nem érzed, hogy a Himnusz ritmusára ver a szittya szíved?
- Mióta meglengették ezt a hatszázezer eurót a spanyolok, kicsit zizegek, azt' kevésbé érzem, de azért még van valami! Sajna ti csak annyit adtok egy meccsért, hogy sportszeletre se elég, így meg nehéz... Megaztán spanyol már az Árpi is, vele tökjól eldumálunk. Magyar sejt a spanyoloknál, mint nálatok a szerbek, vágod...
- Ne kapkodjál öcsém! Jól rágd meg a témát, ráérünk kurvára. Ha magyar maradsz, majd jól kinyaljuk a segged, és egyből kirakom a picsáját a csapatból annak, aki most a helyeden játszik.
- Jóhogy! Mivel kurvajó vagyok...
- Na bocs Lacikám, most le kell tennem! Iszonyatos hurrikán tört rám, asszem átosonok a hispán öltözőbe, azt' ityiribe odaszarok.

A legvérmesebb szurkolók szemében könnyen elveszti magyar állampolgárságát egy olyan sportoló, aki azon hezitál, hogy a világversenyeken a magyar helyett esetleg a spanyol himnuszt hallgassa, és magyar társai helyett az új spanyol barátaival törjön a csúcsra. Ma rendezik a kézi EB-n a magyar - spanyol meccset - Nagy László nélkül. Laci még nem meri vállalni az állampolgársággal kapcsolatos döntését; nem mer se egykori magyar társai, se az új(?) spanyol játszótársai szemébe nézni. Inkább beül semleges szakértőnek a spanyol stúdióba, és ezzel sportvezetőket, játékostársakat, szurkolókat tart továbbra is bizonytalanságban. Azokat a szurkolókat, akik mindeközben azt várnák, hogy egy sportoló számára a címeres mez megtiszteltetés és ne opció legyen!

 TE HOGYAN BÜNTETNÉD NAGY LÁSZLÓT, HA A SPANYOL VÁLOGATOTTAT VÁLASZTJA?

Ez most rendesen megosztotta a Bünti blog szerkesztőségét, de az ítélet FELMENTÉS. Nem követendő példa az állampolgárság-szédelgés, de ha évekig bizonyos Bojana Radulovics, illetve Carlos Perez tartotta a világ élvonalában a válogatottainkat, akkor viseljük méltósággal, hogy most a mi bránerünk tévedt a csalánosba!

Bünti népe meglehetősen megosztott. Mivel az üggyel kapcsolatban eléggé kusza információk állnak az átlagszurkoló rendelkezésére, ezért wirth6 elegáns és frappáns javaslatát fogadtuk el másodfokú ítéletként: "[...] szerintem azt érdemelné abban az esetben, ha a spanyol válogatottba menne, hogy mostantól minden világversenyen, amíg náluk játszik, kapjanak ki a magyar csapattól."

Bár nem szűk értelemben vett "konstruktív javaslat", de mindenképp ki akartuk emelni dudu20 hozzászólását: "[...] amikor Puskás a spanyoloknál játszott, vb-n megkérdezték tőle, az utolsó csoportmeccs előtt, h mire számít, a válasz az volt: ha legyőzzük, az xyz(nem tudom melyik csapat)-ot akkor továbbjuthatunk, mindenki meglepődött, mert Ő a magyar csapat ellenfelét mondta..."

badstuber89

Megosztás

A bejegyzés trackback címe:

https://bunti.blog.hu/api/trackback/id/tr641683151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marko56 2010.01.20. 16:56:25

@white_widow: A háton cipelést én is így értettem (az elmúlt 2 világversenyen), de amellett még elfeledett érdeme a spanyoloknak, hogy ők csináltak belőle profi kézilabdást.Nagyon megerősítették fizikailag és technikailag.Talán e miatt is tartanak rá igényt.

Nem mintha én elnéznék emellett nyugodtan, csak nagyon sok belső információm van a magyar szövetségről (egy évig edzettem volt női szövetségi kapitány mellett) és ezért kicsit árnyaltabb a kép számomra.

reader613 2010.01.20. 18:51:18

részemről felmentés.

a közönség nem tudja elfogadni, hogy még nem döntött. Ha egyszer nem döntött, akkor nem fog semmit mondani, hiába kérdezzük meg még csillió alkalommal, és persze a médiában nem az jön vissza, hogy még nem tudja, hanem hogy szándékosan bizonytalanságban tart mindenkit.

Az vessen rá követ, aki mindig azonnal képes döntést hozni a saját életének vízválasztó döntéseiben.

Legtöbb sportunkban vannak honosított játékosok/versenyzők, akik Mo-nak szereztek dicsőséget, az említetteken kívül lásd pl Janics Natasa, a néhány olimpiai aranyával. Bizonyára ő(k) sem percek alatt döntött(ek).

Velük szemben sokkal kevesebben állnak, ugye Sterbik (?), Kindl Gabi, talán az egyik Valkay lány a vízilabdások közül? sokkal többet nem tudnék kapásból.

Sztem el kell fogadjuk.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.01.20. 18:56:31

Semmiféle honosítással nem értek egyet, még ha itt-ott mi is vagyunk az aktuális haszonélvezője.

A pénzzel meg hülyeség jönni, mert ha valakinek fontos Magyarország, akkor az inkább lemond a több pénzről és hazajön így is - bármilyen szakmáról legyen szó.

Ráadásul azért magyar válogatottnak lenni nem egy munka, hanem elismerés.

Kókuszmenyét 2010.01.20. 19:08:02

Az égvilágon semmivel nem büntetném. Jogában áll azt tenni amit akar.

dontals 2010.01.20. 19:08:42

Részemről BÜNTETÉST érdemel!
Nálunk is játszottak, játszanak honosított jáűtékosok, de az ő helyzetük más, mert rájuk nem számítottak saját hazájukban, vagy a körülmények (ugye Szerbiából sokan a háború miatt jöttek anno...)

Nagy Laci viszont - azért higgyünk benne - egy többé kevésbé normális ország válogatottjának CSAPATKAPITÁNYA volt 5-6 éve. Egy válogatott csapatkapitányaként az ember ilyet egész egyszerűen nem tehet, mint amit ő megtett.

Az a ködösítés, amit csinál pedig gusztustalan. Szégyenpadra vele!

Niterider · http://sportpalyafutas.blog.hu/ 2010.01.20. 19:09:00

a tegnapio meccs bizonyitotta, h. nincs ra szukseg: legyen spanyol ha azt akarja, de he nem akkor se jatszon tobbet a magyar valogatottban...!!!

Átvitel honvéd 2010.01.20. 19:17:27

Nem tudom.

Nagy Bandó jut eszembe, amit vagy húsz éve azokról mondott, akik '56-ban meg később leléceltek... valami ilyesmit, hogy "...állítom, nem a hazaszeretet hiányzott belőlük. Csupán hiányzott nekik a haza szeretete."

(...Nyilván nem a szurkolókra gondolok, amikor a "haza" szeretetéről beszélek. Le a kalappal a kézis szurkolók előtt. Más tényezőkre, amelyek mellett valahogy mégis csak előállt ez a helyzet... hogy "csak" pénz?... A fene tudja. Az ember azt gondolná, hogy aki annyit feccelt egy sportba, mint az élvonalbeli kézisek, azt már nem lehet egyszerűen "csak" pénzen megvenni. De lehet, hogy alapjaiban tévedek.)

Talán Nagy Lacit kellene megkérdezni arról, hogy pontosan miért is hezitál.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.01.20. 19:23:34

mindenki ott el ahol akar
legyen sportolo vagy nem sportolo
/amugy az emlitett kettos merce eppen keziben jelen van, a kulfoldit szeretettel elfogadjuk, ha valaki innen megy , az bunos/
butasag
sok sikert neki uj hazajaban!

juliusbond 2010.01.20. 19:25:44

Elég büntetés az neki, ha "spanyol" lesz. Fájni fog a szíve minden alkalommal, mikor a magyarok ellen jáccik. Meg amikor látja, hogy a magyarok valaki ellen jók.

Az egész élsport nem nemzetekről szól, hanem a pénzről, most miért vegyük el egy embertől a karriert? Főleg ha nem tudjuk/nem akarjuk megfizetni!

Mindenki gondolkozzon el, hogy milyen lenne ha egy blogon jól kitárgyalnák a karrierjét, és büntetéssel fenyegetnék, hogy ha másik céghez akar menni dolgozni.

Egyébként meg szerintem mindig magyar marad, max nem játszik a csapatunkban. De olyanok vagyunk még páran !

gpetersz 2010.01.20. 19:29:40

Az fel sem merül, hogy meg kellene fizetni normálisan a tehetséges sportolóinkat?

Amikor a gyerek xboxot kér, meg iphone-t akkor nehéz ám tibi csokival leszerelni.

Lawjer · http://bunti.blog.hu 2010.01.20. 19:36:49

@juliusbond: Érdekes egy "nemzetváltást" egy munkahelyváltáshoz hasonlítani, de valóban csak felfogás kérdése a dolog.

A nemzeti válogatottban játszani legyen megtiszteltetés és ne (zseb)pénz, sértődöttség vagy bármi más kérdése. Aki ezt nem így gondolja, legyen bármilyen jó is, menjen ahova akar.

Felmerül bennem a kérdés, hogy nem kellene-e ilyenkor "nevelési" díjat fizettetni a honosító állammal.

drumhead 2010.01.20. 19:37:17

Rúgják ki a válogatottból, azt mehet ahova akar....

Host 2010.01.20. 19:40:24

Most mindenki háborog, h esetleg elviszik. Akkor nem háborgott senki amikor mi honosítottunk kézist. Pedig hosszú a sor. Most is pattogtatja néhány a labdát ...

Amphiprion Ocellaris · http://bohochal.tumblr.com/ 2010.01.20. 19:41:08

@gpetersz: Veszélyes dolog lenne, ha elkezdődne egy licit a nemzeti válogatottak között. Aki többet fizet, annál játszik az adott játékos? És most nem Nagy Lacira gondolok, hanem úgy általában nem értek egyet azzal, hogy fizessünk a válogatottságért.

Amphiprion Ocellaris · http://bohochal.tumblr.com/ 2010.01.20. 19:43:57

@Host: Jogos észrevétel. Erre alapoztuk mi is a felmentést elsőfokon.

korlat 2010.01.20. 19:44:37

@juliusbond: a válogatott nem egy cég.
lacinak szégyengomb.

stüszi 2010.01.20. 19:53:37

Az rohadjon meg aki elvette sportolóktól a pénz, bezárta a sportminisztériumot,tönkre baszta a gazdaságot, hogy még támogató se legyen!De a maradék sikereknél meg ott vigyorog a dobogónál meg adogatja a díjakat, annak kellene fizetni !

orient 2010.01.20. 19:54:45

erre kéne legyen valami nemzetközi jog féle nem? Ha egyszer felvett egy válogatott mezt akkor onnantól kezdve ne gondhassa meg magát, hogy akkor most nem is magyar vagyok hanem inkább qatar-i, vagy ománi. Nem a pénz miatt persze, hanem mert most már oda tartozik. Szánalmas. Innentől kezdve semmi éertelme semilyen világversenynek, sem olimpiának. Akinek több pénze van az jobb csapatot vesz (azeri futsal válogatott pl.)

Shopping 2010.01.20. 19:56:45

SEHOGY!

Majd ha ugyanazokat a feltételeket biztosítják itt, mint kint, majd akkor reklamálhatunk.
Addig fogjuk be.

Egyébként szinte gyerekként, 19évesen ment ki, ott nőtt fel, él már 10 éve.

A Dzsuzsákot sem utálnánk, ha meghívnák a Spanyol válogatottba és elfogadná...

lógos 2010.01.20. 19:59:37

Szégyen! Egy magyar válogatott játékos azon hezitál,hogy lecserélje a címeres magyar mezt egy másik országéra elszomorító.Hogyan juthat el idáig valaki,hogy ez egyáltalán megfordul a fejében. Ha sérelem érte úgy érzi tegye félre,felnőtt ember.Vannak fontosabb dolgok is az önérzetünknél.

lápi lidérc 2010.01.20. 20:00:57

Krivokapiccsal kapcsolatban azért tegyük hozzá, hogy ő félig magyar.
Hogy Eklemovics honosítására mi szükség volt - mivel a válogatottban soha nem csinált még semmi érdemlegeset -, azt nem tudom, Puljezevics dettó, mivel kapusból meg jól állunk hazai téren is.

Messina 2010.01.20. 20:01:41

Sunnyog. Megbüntetni.

Shopping 2010.01.20. 20:02:45

Látszik, a negatív kommentelők életükben nem sportoltak semmit ( de kurva nagy magyarok).

lápi lidérc 2010.01.20. 20:11:12

Aki a pénzt emlegeti: nehogy már a válogatottnál kapott pénz számítson. Ha kap mondjuk 5000 eurót egy ilyen Eb vagy vb két hetére, akkor is nudli a klubjában kapotthoz képest.

A válogatott ne a pénzről, hanem a dicsőségről szóljon.

lápi lidérc 2010.01.20. 20:12:12

@Shopping :
Miért is?
Ha valaki sportol, az szerinted rögtön hülye is lesz?

KANADA 2010.01.20. 20:12:37

Nagy Laci a lóvé miatt akar elzúzni, ami faszság! Igaz, hogy hozzánk is jöttek szerbek, meg kubaiak, de biztos nem a lovetta miatt! Itt az ugyanis nincs:O Szóval, aki képes ezért magyarként a magyar címeres mezt feláldozni.... Azt kívánom, hogy 2012-ben Mo. az olimpián nyerjen érmet, Sp. pedig ne! Ja és, ha a magyarok mellett döntene, én már többet nem tudok, úgy tekinteni rá, mint régen! Inkább vonuljon vissza! HAJRÁ MAGYAROK!!!!

mrs. white 2010.01.20. 20:17:34

Lacival az a baj, hogy láttam 17 éves korában a csúcs Veszprémnek Élessel stb. tíz gól felett dobni. rögtön el is vitte a Barcelona. ezután csak a nagy reménység hogy majd a válogatottban. Nos éveken keresztül nem tudott sokat tenni hozzá. mondták majd ha idősebb lesz megérik és igazi vezéregyénisége lesz a csapatnak. Nos ez kb 2 éve tényleg így van. Szomorú hogy ekkor kell majd váltania amikor már értelme, hogy válogatott. Pénz biztos sokkal több mint a magyar válogatotban, de valszeg a klub fizetésből is van mit a tejbe aprítani nem megélhetési problémák miatt kell váltani. Jelen állás szerint pedig a magyar válogatott előrébb tart mint a spanyol legalábbis az utóbbi két év tekintetében.

broáf 2010.01.20. 20:28:14

Gondolom Krivokapicsot, Eklemovicsot, Puljezevicset, Perezt, Ivo Diazt, Illyés Fecit, Bojana Radulovicsot, Kovacsics Mónikát, Zácsik Szandrát legalább annyira utáljátok, mint Nagy Lacit. Csak mert úgy lennétek következetesek.

drumhead 2010.01.20. 20:29:24

@Shopping : oda szerződik klubbcsapathoz ahová akar, szabadság, vagy mifene...
A válogatott az más tészta,
oda nem pénzért megy az ember....
UFF

orient 2010.01.20. 20:33:04

@broáf: nekem nem azzal van bajom ha valaki más nemzetiségü van a válogatottban. Csak ne cserélgesse a mezt. Ha 18 évesen spanyolként indul, hát ez van. De ne félúton gondolja meg magát hogy akkor most mi is vagyok?
Mellesleg nem tudom, hogy az adott személyek egyáltalán meg voltak-e hívva a saját válogatottjukba. Ha a sajátjukért leadták volna a magyar válogatottságot. Árva szavam nem lenne. Még helyeselném is.

szándokán 2010.01.20. 21:02:34

Kókuszmenyét megírta a lényeget. Senkinek semmi köze hozzá mit csinál. Szabad ember.

Menj oda es állj be helyette, ha ennyire elhivatott vagy.

ave 2010.01.20. 21:11:38

Kint el, nem? Miert lenne mar baj, ha oda mar jobban kotodik?

Nem is a penz miatt...

Kivlov 2010.01.20. 21:16:12

@broáf:
Apa. Ezek közül Ilyés erdélyi magyar, Zácsik asszem kárpátaljai magyar, Kovacsicz felvidéki magyar. Radulovics szabadkai, krivokapicsnak is vannak magyar ősei. Ennyi!!!
nagylaci meg (szigorúan kisbetűvel menjen akkor a tapaszevőkhöz bohócnak.
Találunk a helyére olyat, aki nem ilyen halvérű a 2 méterével...
HUNGÁRIA!!!

Mylady 2010.01.20. 21:23:53

Pénzt a klubban kell keresni, az ott végzett munkával.
A válogatottság egy elismerés. Megtiszteltetés. Jutalomjáték.

Mindemellett azt mondom, menjen, ha akar. Szíve joga. Csak ne legyen ez a hiszti körülötte.

gege0505 2010.01.20. 21:23:56

Szégyeljék magukat azok akik ijen hüjeséggel elömer hozakodni. Mindenki a pénzböl él.Elégvolt az emberek hüjétéséböl! Mindenki ottjátszo ahol jobban tud élni.

wirth6 2010.01.20. 21:37:02

@broáf: Mondjuk nem volt kedvem mindenkinek utánanézni, de Zácsik Szandra például felvidéki magyar, tehát csak állampolgárságot váltott, nem nemzetet, ez azért különbség. Miért is kéne haragudni magyarokra, mert a magyar válogatottban játszanak? Ha már mindenképp muszáj, haragudjanak rájuk abban az országban, ahonnan jöttek :)

Valaki említette, hogy az ő karrierje, és nem kéne akadályozni. És szerintem senkinek semmi baja nincs azzal, hogy külföldi klubcsapatban játszik. Mint mondjuk a spanyoloknál (igaz, hogy az más labda) a Gasol testvérek. Csak épp amikor válogatott mérkőzés van, akkor hazamennek, és nem az Egyesült Államok csapatában játszanak.

matkó 2010.01.20. 21:52:36

Mindenki tapsikál mikor illyés, eklemovics, fingpuljezevics, krivokapics, meg radulovics, kovacsicz, zácsiková állampolgárságot vált. Akkor mi a fasz baj van azzal, ha valakinek esze is van, és nem ehhez a balfasz országhoz akar tartozni, ilyen primitív, habzószójú turbómagyarokhoz? Magyarabb ő, mint sok balfasz ebben a honban, csak ő megteheti és esze is van hozzá, meg tehetsége is, hogy ne magyar állampolgár legyen. Minr Puskás és sokan mások.

Mitya Ivanov 2010.01.20. 22:00:21

nem érdemel semmit azért mert állampolgárságot és csapatot vált. Csak mondja meg nyíltan, hogy mi az ábra, és tényleg akar-e a főgyökér Sterbikkel egy csapatban játszani?

wirth6 2010.01.20. 22:09:25

@Pásztortáska: Lehet, hogy kicsit vissza kéne olvasni, és akkor megértenéd a különbséget. Nem véletlenül nemzeti válogatottnak hívják.

Egyébként, hogy a büntetéshez is hozzászóljak, szerintem azt érdemelné abban az esetben, ha a spanyol válogatottba menne, hogy mostantól minden világversenyen, amíg náluk játszik, kapjanak ki a magyar csapattól :)

_adri_ 2010.01.20. 22:09:53

@Pásztortáska:
itt csak annyi a gond, hogy nem áll ki konkrétan és mondja, hogy "spanyol válogatott leszek", inkább megy a ködösítés.
ez a fajta viselkedés a tipikusan magyar...

Amphiprion Ocellaris · http://bohochal.tumblr.com/ 2010.01.20. 22:29:05

@Pásztortáska: Azért Puskással kicsit óvatosabb lennék. "Kicsit" más volt az a kor.

delpierro 2010.01.20. 22:29:45

Srácok,
Puskás Öcsi is elment volt spanyol válogatott. De igy nem hagyta volna el a hazát.
Pénze megvan a Lacinak. Szerintem a Barcában annyi lóvét keresett már, hogy soha a budos eletben gondja ne legyen. Akkor meg mit jatsza az agyat. Hogy csak 10 euro a napidij. Bazdmeg azert is megmutatom. Menjel Laci menjel minel messzebb. Ne kodosits menjel bakker a pi....ba.

delpierro 2010.01.20. 22:32:38

Gyerekek ne csinaljuk már itt a feszkot.
Aki nekunk dicsoseget hoz az a mi hazank fia, aki elmegy arulo. Errol szola dolog ne gyertek mar Diazzal meg Perezzel. Menjetek Kubaba elni mondjuk lehet boldogabbak lesztek ((((-:.

delpierro 2010.01.20. 22:42:28

Na mi van mindenki hazament.
Akkor ÁMMEN LACI ÁRULÓ. Annak a minősített esete hazaáruló ! És mi ennek a büntetése. Majd a JOBBIK megmondja !!!
Isten engem úgy segéljen.

johevi 2010.01.20. 22:48:06

Nagy Laci áruló? És Eklemovics? Vagy Krivokapics? Vagy csak az áruló, aki megy? Tessék hozzászokni: van aki balra el, van aki jobbról be. Ami parasztság volt NL részéről, az a módja. A halogatás, maszatolás, kertelés.

delpierro 2010.01.20. 22:51:03

Hat hogyne lenne arulo.
Te valamit nem ertesz. Nem vagy hazafi.
Aki hozzank jon az nem arulo. Aki innen lemegy az az.
Egyszeru nem ? Mit nem ertesz rajta ?
Ezek a magyarok !

delpierro 2010.01.20. 22:54:55

És Eklemovics? Vagy Krivokapics?
Hat szerbeknek es/vagy horvatoknak biztos de nekunk nem.
Life is so simple.
Ha rendes magyarok lennetek. De liberalisok vagytok es ez oly szornyu ))))-:

delpierro 2010.01.20. 22:58:13

Ti liberálisok oly ostobák vagytok.
Nekem Eklemovics nem hazaáruloó miért lenne az? Csak rátalált a régi Magyarországra mint jótevőjére.
Éljen Nagy Magyarország.

pink75 2010.01.20. 22:58:31

sok hülye
Zácsik, Ilyés magyarok
Eklemovicsot, Krivokapicsot, Puljezsevicset máshol mind leírták, nem volt rájuk szükség
Radulovicsot tönkrevágták a spanyoloknál, kérdéses volt, hogy egyáltalán tud-e még sportolni, csak itt bíztak abban, hogy igen, és itt is rakták össze
Perez, Diaz disszidáltak egy kommunista ótvarságból
Nagy László? őt is meg lehet érteni, hogy dülöngél, hiszen éhezik

delpierro 2010.01.20. 22:59:54

Pink75 király vagy.
Figyusz adjunk össze pénzt a Lacinak napidíjra ! Nyissak egy számlát ?

Doki1127 2010.01.20. 23:01:34

Pásztortáska, Öcsi bácsit azért hagyd ki de nagyon gyorsan ebből a kérdésből! Te 1956-ot akarod összehasonlítani 2010-zel?? Meg Nagy Laci családjának és Bözsi néniék akkori helyzetét??? Ember, nézz magadba, olvass utána, és majd visszatérhetünk a kérdésre.

delpierro 2010.01.20. 23:02:18

Tényleg az éhező Nagy Lacinak dobjunk össze egy kis lóvét. Nekem van egy kis pénzem, nekem megérne annyit, hogy szegény apósom örüljön ha győz a magyat nemzeti csapat kézi VB-n. Nagyon szereti az Öreg. Laci Te ezeket az embereket baszod át. De nagyon.

delpierro 2010.01.20. 23:03:58

Doki@Doki1127:
Király vagy.
Öcsi bácsi ragaszkodott a hazájához.
Az egyik legnagyobb magyar volt.
Lenygel taxisofor.
Koko meg Mihalcsevszki nag barat meg a
PUSZKASZ OCSI

pink75 2010.01.20. 23:05:29

delpierro:
nyiss
én szeretném, ha a magyar válogatottban játszana, mindezektől függetlenül

de akkor legyen már minden válogatottnak egy külön számlája, amire mindenki vérmérséklete és a mutatott játék szerint fizetszerint fizet

delpierro 2010.01.20. 23:07:31

@pink75:
Na megprobalok holnap.
Vagy csinalni kellene egy alapitvanyt,
Az ehezo Nagy Laszloert alapitvany.
Hogy ezek a gazdagok milyen ruhesen pofatlanok !

pink75 2010.01.20. 23:08:05

(maga megbolondult, maga megbolondult...)

pink75 2010.01.20. 23:09:10

(...hogy mindent kétszer mond, hogy mindent kétszer mond?)

pink75 2010.01.20. 23:10:07

(...hogy mindent kétszer mond, hogy mindent kétszer mond?)

delpierro 2010.01.20. 23:10:28

Mondjuk egy alapitvany kiraly lenne.
Kulfoldon jatszi legiosok magyar valogatottban valo jatekenak elosegiteseert. Azert kirlay lenne nem.

Kósza 2010.01.20. 23:10:56

Bünti!
Mivel úgy látom, nincs elég nagy pöcse ennek a gyereknek, hát kívánom, hogy nőjön neki minden nap egy centit! Az olimpiáig!

delpierro 2010.01.20. 23:11:32

Na jól van jó éjszakát.
Neked is Nagy László.

Mitya Ivanov 2010.01.20. 23:18:48

amikor volt a Sterbik ügy, akkor még nem volt ez a blog. Sterbik hosszabítani akart (ezt mondta) a veszprémmel, +megkapta a magyar állmopolgárságot, és még azon a nyáron aláírt 3 évre a Ciudad Real nevű csapatba, mert ott már nem számított EU-kivülinek magyar állampolgárként. Lemondott a szerb válogatottságáról és kijelentette, hogy a spannyolba akar játszani 3 év mulva.

leone007 2010.01.20. 23:28:24

Tudomásul kell venni, hogy az élsportban ezek megtörténnek. Azt gondolom NL elvi ügyet csinál belőle (helyesen). 10 Eurós napidíjért játszani világversenyen, válogatottként, szerintem nagyon megalázó lehet. Hogy ti. ennyire becsüli őt a saját hazája, aztán ha valamiért, mondjuk a fenti okból történt frusztráció miatt nem megy a játék akkor mindenki leveszi róla a keresztvizet. Megértem, hogy elege van belőle, és azt is, hogy mindezek ellenére szeretne maradni, és ezért az utolsó pillanatig halogatja a döntést, hátha meg tud egyezni a magyar szakvezetéssel. Részemről FELMENTVE.

pink75 2010.01.20. 23:40:58

@leone007: én ingyen is játszanék, pedig nem keresek annyit, mint ő

Nymus 2010.01.20. 23:42:43

Menjen akkor a picsaba, de ide vissza ne jojjon! Nem szeretnem meglatni az orszagban!

ladislaus 2010.01.20. 23:47:28

@Pásztortáska: azért ez és az a kor más volt, ahogy itt irta valaki, és azért ez egy takonypóc, és Puskás tuti hogy Magyarországnak szorítana egy magyar-spanyolon!
Jah, az a név hogy (Tóthné-)Szabó Melinda, anno VASAS kedvenc? És lett francia állampolgár és tolta ellenünk a 90es évek közepén VBn, EBn? - vélemény?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.01.20. 23:47:44

a sok nagy hazafi holnap elmenne egy evi /az nem sok/100 ezer dollaros allasert Floridaba
muhhaha

ladislaus 2010.01.20. 23:58:18

de sok hülye van itt aki összekeveri a válogattbeli szereplést a klubválasztással...

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2010.01.21. 00:56:43

Miért ne szabadna hezitálni? Azért, mert nem kellően taktikus? Ez igaz, viszont lehet, hogy nem ez a legfontosabb szempontja.

Tíz éve kinn él, ezalatt megszerethette azt az országot, kötödhet oda is, ez talán érthető. A karrierje szempontjából valszeg jobb a spanyol csapat, több eséllyel nyerhet velük aranyat (vagy akár más érmet) mint velünk. A pénzt nem tudom, mennyit számíthat neki, szerintem van neki elég már most is, nem gondolnám, hogy ez nagyon nyomós ok lenne.

Ezzel szemben áll a haza, amihez nyilván szintén kötődik, ezt én nem vonnám kétségbe.

Szerintem érthető, hogy hezitál. Szerintem nem is lehet igazán jól dönteni.

dudu20 2010.01.21. 00:57:43

Jó estét!

emlékszem, a sport1-en valaki mesélte, hogy anno, amikor Puskás a spanyoloknál játszott, vb-n megkérdezték tőle, az utolsó csoportmeccs előtt, h mire számít, a válasz az volt: ha legyőzzük, a xyz(nem tudom melyik csapat)-ot akkor továbbjuthatunk, mindenki meglepődött, mert Ő a magyar csapat ellenfelét mondta, mert azt hitte arról kérdezik.... akkor mindenki gondolkodjon el...

persze h bünti, és nem csak azért, mert ilyet nem tehet, hanem mert nem meri felvállalni, a pénz hagyjuk, abből van neki elég... Mo-n sehol nem kapnak pénz csak a válogatottságért( de eredményekért igen, pl u20-rémlik)

nem mondom, h nagy bünti legyen, mondjuk egy: "Nesze, soha többé nem vagy magyar kézilabdázó, és kész magyar még vagy, csak már nem teljesen"

szerintem,
Hajrá MAGYARORSZÁG!!!

Mr. Acid 2010.01.21. 01:23:08

Nagy Laci bűnös.
Ha még arról lenne szó, hogy válogatott mezt akar viselni, és csak azért vált, mert itthon nem fér be..., de nem.

Ja, és a sok 10 eurózónak felhívnám a figyelmét, hogy ő kapja mellé a klubfizut is. Szerintem így is ő a legjobban fizetett "magyar" kézis.

nannov 2010.01.21. 01:24:54

@Shopping: Dzsudzsák csak azért nem jó példa, mert a fociban megszüntették ezeket a honosítgatásokat, ő pedig már volt magyar válogatott. Tehát soha többé nem léphet pályára más válogatottban (labdarúgásban). Hál'Istennek.
Ami Nagy Lászlót illeti, szerintem sem kell büntetni, mi is kaptunk újdonsült magyar állampolgárokat az élettől, ott játszanak most is a válogatottban. Viszont semmibe sem kerülne neki kiállni a nyilvánosság elé, és közölni a döntését. Nekem egyedül ez a ködösítés nem tetszik.

pistola 2010.01.21. 01:40:00

lehetne szalonképesebben is intéznie. amúgy nem érdekelne.

flimo13 2010.01.21. 02:57:25

Érdemel "büntetést", kitiltani a magyar válogatottból, bárhogy is döntsön. Lehet bármilyen kurva fasza, de csak bontaná a csapategységet.

Viszont nehogy már hazai viszonyok számítsanak, ha egy kinn élő, kurva jól megfizetett sportoló pár hetes válogatott szerepléséről van szó. Ennek nem a pénzen kell múlnia.

A nick már létezik 2010.01.21. 03:05:41

@Kivlov:
Pontosítsunk.
Krivokapics félig magyar, Zácsik és Kovacsicz (akik egyébként unokatestvérek) egy magyar többségű faluban felnőtt szlovákok (Szandra jól beszél magyarul, Mónika erősen töri), Radulovics 100% szerb (ettől még nagyon szeretjük, sőt, imádjuk, bárcsak minden magyar sportoló olyan mentalitású lenne, mint ő vagy Janics...).
Ilyés valóban magyar (pontosabban székely).

@Pásztortáska:
Ha nincs 1956, Puskás az életben nem hagyja el Magyarországot, és nem lesz más ország válogatottja. A szívében odakint is mindig magyar volt. Jobban, mint sokan idehaza.
Szóval róla le lehet szállni.
Véletlenül se hasonlítsuk Nagy Lacihoz, aki csak pénzért tenné.

Egyébként be kéne vezetni minden sportban azt, ami a fociban van már vagy 25 éve: mindenki csak 1 válogatottban játszhat életében. Pont.

A nick már létezik 2010.01.21. 03:32:30

@Shopping :
Édes hülye gyerekem, Dzsudzsák már nem játszhat más válogatottban, csak a magyarban. A fociban ugyanis épp az ilyen Nagy Laci-félék ellen hoztak egy szabályt, miszerint egy ember életében csak 1 felnőtt válogatottnak lehet tagja.
Akkor is, ha nevezetesen Dzsudzsáknak hívják.

@ladislaus:
Szabó Melinda oda ment férjhez (akkor már nem Tóthné volt), az azért egy kicsit más.

@hagyma:
Kicsit rossz a felfogóképességed.
Nem azzal van baj, hogy hol dolgozik (klubcsapat). Azzal, hogy a válogatott csapatkapitányaként - érted: nem egyszerű tagként, CSAPATKAPITÁNYként - cserben hagyja a saját csapatát egy (a saját keresetéhez képest nem túl nagy) összegért. Messze nem 100 ezer dollárról van szó.
Mellesleg évi 100 ezer dollár az USA-ban is kurva sok, egy repülőmérnök a Boeingnál nem keres ennyit egy évben.

@promontor:
A karrierje szempontjából?
A spanyol válogatottban 2012 júniusában játszhat először. Kb. az utolsó nagy nemzetközi meccse lesz az az olimpia (31 éves lesz akkor).
Milyen karrierről beszélsz?
Szerintem egyáltalán nem érthető, hogy hezitál.

Ami engem illet, én már nem raknám be ezek után a magyar válogatottba.
Soha.
És közben erősen remélném, hogy a spanyolba sem férne be az olimpiára.

A magyar válogatottba kerülő külföldiekről meg annyit, hogy:
1. én pl. nem örültem neki, hogy honosították őket (kivéve, aki eleve magyar, mint pl. Ilyés)
2. a kubaiakat és Radulovicsot kivéve egyik sem szerepelt eredeti hazája válogatottjában, és többségükre nem is tartottak igényt; Nagy Lacinál nem ez a helyzet

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.01.21. 04:01:52

@A nick már létezik:
ah haggyuk
azt akartam mondani
kizart, hogy a penzet csinalja
a klubjaban megkeresi amit meg kell
a valogatottban nem jellemzoen tobb mint otthon

szamolj

csapatkapitany
na es?
spanyolorszagban akar elni, ott erzi jol magat
ki is most a magyar csk?
hihi
senkit nem hagyott cserben, mashol akar elni

en is mashol akartam, es most amerikai vagyok es ez qrwara nem erdekel senkit mert nem vagyok sportolo
de sose mennek haza
O meg ott akar elni, ahol 10 eve el
naoszt

a sportolo is ember
amugy is mast sem ovasok, csak hazaarulo, meg nem is kene
akkor meg haggyatok beken

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.01.21. 04:04:21

@A nick már létezik:
ah haggyuk
azt akartam mondani
kizart, hogy a penzet csinalja
a klubjaban megkeresi amit meg kell
a valogatottban nem jellemzoen tobb mint otthon

szamolj

csapatkapitany
na es?
spanyolorszagban akar elni, ott erzi jol magat
ki is most a magyar csk?
hihi
senkit nem hagyott cserben, mashol akar elni

en is mashol akartam, es most amerikai vagyok es ez qrwara nem erdekel senkit mert nem vagyok sportolo
de sose mennek haza
O meg ott akar elni, ahol 10 eve el
naoszt

a sportolo is ember
amugy is mast sem ovasok, csak hazaarulo, meg nem is kene
akkor meg haggyatok beken

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.01.21. 04:24:11

sorry a duplaert
en nem bantanam es kesz

felnott ember hagy dontontson az eleterol ahogy akar

Judfin 2010.01.21. 07:25:45

Háát, a közértben nem adnak Magyar Himmnuszért egy kiflicsücsköt sem.
5-6 év múlva bukja a kenyérkeresetét, azt amihez ért. Nyilván "tanuljon stbstb" érvek megállják a helyüket,de bármihez is kezdjen, kevés az esély,hogy abban is NAGYLACI legyen.
Ha orvosok, pizzafutárok , bébiszittyók hazát cserélhetnek, egy sportoló miért nem?És valóban, Vasile Miriuta meg Sowounmi meg Perez jöhet mert itt jobb,mint "ott", de engedjük meg,hogy máshol is legyen jobb mint itt.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2010.01.21. 07:27:49

@A nick már létezik: Klubszinten már mindenféle trófeája van, spanyol bajnokság, BL. Válogatott szinten semmilyen érme nincs. Ha most kihagy három évet, akkor veszít három helyezést valahol az 5-14. helyek környékén. 2012-ben meg esélye lehet egy olimpiai éremre. Az sincs megírva, hogy 31 évesen vissza kell vonulnia és utána még nem játszhat néhány világversenyen, szintén éremesélyért.

Ami a beválogatást illeti, ez a "sérelmi politika" sehova se vezet. Ha netán mégis mellettünk döntene (bár ebben egyre kevésbé hiszek), akkor én beválogatnám. Mások is hagytak ki világversenyeket egyéni indokok miatt (Radulovics, Pálinger, Hornyák) és szerintem nem csak nálunk.

vakhangya 2010.01.21. 07:53:04

valaki segitsen mar, mitol van joga arra akar a posztironak akkor a kommenteloknek, hogy beleszoljanak egy masik ember eletebe? Nemhogy "itelkezzenek" felettuk... senkinek semmi koze hozza, olvasgatom a kulonfele elborult, nagymagyar-kreten kommenteket es gondolkozom mit szolnanak hozza ha roluk "dontene" par hasonlo kvalitasu emberke...az ember esze megall. raadasul meg ki is kaptunk tegnap.

Rozsdaboglya 2010.01.21. 08:05:05

Hajrá Laci! Ne foglalkozz a sok bunkó megélhetési magyarral!

miskolc 2010.01.21. 08:17:44

Köszönjük a magyar válogatottban történt játékát, sok sikert a spanyol válogatottban!

Grundolf 2010.01.21. 08:40:17

Hát a tegnapi meccset elnézve nem nagyon hiányzik ő a spanyol válogatottból.
A minekből nagyon hiányzott.

clemens (törölt) 2010.01.21. 08:55:44

felőlem nagy laci mehet ahova akar. De akkor álljon ki és mondja el, hogy nem akar többet a válogatottban játszani. Faszért kell itt titkolózni, meg susmusolni...

blitzkrieg 2010.01.21. 09:11:13

A legjobb bunti az lenne ha nem menne már egy éve ez a qrva nagy sajtóhype a gyerek körül. Így most azt hiszi hogy fontos ember. Amugy Senki nem ér meg ennyi címoldalt meg blogot meg tv musort...

Lasombra 2010.01.21. 09:14:29

Lacitól, Eklemovicstól, akárkitől függetlenük én - a focihoz hasonlóan - nem engedném, hogy bárki a nemzeti válogatottját váltogassa. akármilyen jófej v rendes ember.

az ilyesmire ott vannak a klubcsapatok. ott sem véletlenül szigorítanak egyébként.

budapester 2010.01.21. 09:34:03

Laci! A blogén kívül lesz egy ítélet, amit a hazai szurkolóid fognak kimondani és ha egy kicsit is kötődtél a magyar csapathoz fájni fog, de nagyon.
Amit eddig kaptál tőlünk pénzben nem kifejezhető: óriási szeretetet, azt hogy egy emberként skandáltuk a nevedet, mikor meccseltél és együtt örültünk veled, ha bármi jó ért a nagyvilágban (a kézipályán kívül is) vagy együtt szomorkodtunk, ha valami nem úgy sikerült. Ez az amit a spanyoloknál soha nem fogsz megkapni (abban az országban, ahol a meccs vége előtt 10 perccel felállnak és otthagynak titeket, mert kezdődik a harmadosztályú foci…). Nekünk kellenél és meg is becsülnénk, ezt mindenki jól tudja, még te is. Bármi is lesz az ítélete ennek a posztnak, a szurkolók kimondják majd rád az ítéletet –mint a nő akit megcsaltak– azért hogy elgyatad őket és eldobtad magadtól a szeretetüket. Soha többet nem fognak szeretni és egy idő után az érzett szeretet dühbe, majd utálatba fog átfordulni (amely folyamat már el is kezdődött).
Természetesen JOGOD van elhagyni a magyar csapatot. A szurkolóidnak pedig joga lesz utálni ezért és nem azért, mert gonosz és irigy emberek, hanem azért mert elfordultál tőlük. Ha pedig mégis maradsz elillan ez a néhány hónap hezitálás által okozott düh és sírva fogunk együtt örülni, hogy mégis úgy szeretsz minket, ahogy mi téged.

Amphiprion Ocellaris · http://bohochal.tumblr.com/ 2010.01.21. 10:43:50

@r123: Elég meredek ez a videó. Ha a spanyol válogatott mellett dönt, ezt kelljen megnéznie minden lefekvés előtt!:)

badstuber89 2010.01.21. 10:55:52

@budapester: Húú, de nagyon egyetértek veled. Talán csak az utolsó mondatoddal nem. :)

orient 2010.01.21. 23:15:13

@r123: kemény...két álma volt. AZ egyik hogy magyar válogatott lehessen. Ma már leszarja a nagy álmát. Szomorú! Egyértelmű hogy spanyol válogatot lesz, miért reménykedik itt még valaki?

@budapester: le is írtad a a maradékot amit akartam....

t.o.d. 2010.01.22. 09:34:54

Ha elmegy, egy szar senki.
süti beállítások módosítása