Az iphone TOKOT használókat én azonosítom a bőrtokos nokiásokkal. Nem tudom mi az istenért kell mindenre állandóan vigyázni. Miért nem lehet HASZNÁLNI? Miért kell az életben a jó dolgokat használat és öröm helyett eladásra optimalizálni? Azért vigyázunk a dolgainkra, hogy aki tőlünk megveszi, jobban örüljön neki, mint mi?! Viszont rendesek vagyunk, mert az értékcsökkenést elbukjuk helyette! Terézanyai!

Aki tokban hordja az amúgy sem kis darab telefonját, olyanokat mond, hogy "mert úgy fog kinézni 1 év múlva, mintha a kutya szájából húzták volna ki". Miért, most hogy néz ki? Mint a dagadt ember pufidzsekiben. Meg "így jobban el lehet adni majd ha 5G-t veszek, amiben végre lehet bluetoothon küldeni". Az eredeti ár 25%-a helyett 30%-ért? És két évig égsz, és te is utálod?

Némelyik lipótmezei ápolt kinyitós kis bőrtokba teszi bazmeg! Tényleg komolyan mondom, mint a bicikli első csomagtartóval és két tükörrel. Én persze nem tudom, hogy az milyen praktikus! :) És akkor az autó üléshuzatot használóról nem is beszéltünk. Az is azért vesz autót, hogy 10 évig vigyázzon rá, hogy majd akinek eladja, elmorzsoljon egy könnycseppet? ELSŐ TULAJDONOSOK! Tessék leharcolni az értékcsökkenésért cserébe a cuccokat! Úgyis megy a szemétbe! Hülye lúzerek. A távirányítón és mobilkijelzőn fólia rajtahagyókat, és az öltöny ujján címkét rajtahagyókat innen üdvözlöm! Ahogy ők nem fognak megváltozni, úgy én sem, pont jó ez így, nekem is van min röhögni, de tény, hogy aki még a fóliájára is fóliát vesz, elindult egy úton, aminek a vége, hogy a luxusautójárn  rajtahagyja a kis habszivacsokat, hogy részben MÁS autóját védje. Mától megfogadom, hogy ha meglátok egy fóliát valakinek a telefonján, letépem a gecibe. Legyen kétoldalú a játék, ha valaki látja az enyémet, tehet rá fóliát!

MIT ÉRDEMEL AZ ÉLVEZETI CIKKET ELADÁSRA OPTIMALIZÁLÓ?

Semmit ne élvezzen az életben. Soha ne jöjjön rá, milyen jó végigcsinálni dolgokat. Ne tudja kiinni az utolsó korty málnaszörpöt, mindig maradjon meg a legjobb falat húsa, amikor már elfogyott a krumpli, ha ajándék borítékot kap, csak az üdvözlőkártyát vegye észre, a tízezrest meg dobja ki a borítékkal véletlenül! És legyen 10 pontos csaja, de ne nyelje le!

Mint kiderült, az emberek 50%-a bőrtokos mobilos, fóliarajtahagyós, és nemhogy nem zavarja őket, hogy ronda, hanem szépnek találják. Úgyhogy ez a téma úgy tűnik, gusztus dolga, és én egyszerűen a másik 50%-ot képviselem. Az is kiderült, hogy sokan azért döntenek a tokozás mellett, mert számukra a telefon érték, noha az ember lehetőségeihez mérten nem kéne annak lennie, mert vannak az önjutalmazásnak hasznosabb módjai is. Sőt, még arra is rá kellett jönnöm, hogy nekem is van egy neoprén laptop tokom, tehát látens bőrtokos lehetek. Ennek ellenére BKVfigyelő.hu igen találóan feltette a kérdést:

Az vigyáz jobban a holmijára, aki bőrtokba teszi, hogy amikor leejti, ne legyen baja, vagy az, aki nem ejti le? És igaza van, mert az én telefonom ugyanolyan szép 3 évesen, mint másé, csak nem baszom oda mindenhová, és utána nem tartok kiselőadást arról, hogy mennyire vigyázok rá. Akinek még igaza van, az jelentéktelen alak ("soha nem tudott érdekelni, hogy mások miként tesznek azon eszközökkel, amiért ők adtak ki pénzt") és breQ ("En azt nem ertem, hogy ilyen apropobol minek megvetni vagy lenezni azt, aki mas?").

Büntetés javaslat: "Tegyen fel védőfólia-védő fóliát (védőhuzat-védő huzatot), majd keveredjen végtelen ciklusba!" by Vaandor, ami találó, ám a bőrtokosok nagy aránya miatt, népítélet és egyetértés hiányában bünti helyett itt: FELMENTÉS.

Megosztás

A bejegyzés trackback címe:

https://bunti.blog.hu/api/trackback/id/tr721827376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.03.14. 09:10:03

Mi van apám, bepipultál? :) Meg ez a blaszfémia, ejnye.

A felvetés tetszik, szeretem a kényszeres cselekvőket - én a mobilt nem hordom bőrtokban, de megoldom, hogy karc se legyen rajta + a kijelzőjét folyton csiszolgatom a ruhámon. Ez van. Legalább nem dohányzom 8))

spamdog · http://www.szorfdeszka.hu 2010.03.14. 10:09:35

Szerintem, ezzel most mellélőttél. Van egy 6 éves telefonom és máig is kifogástalan állapotban van mert tokban tartom. picasaweb.google.hu/disp.hu/Nokia#

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.03.14. 10:40:30

@spamdog: mondom, ronda. A 6 éve működés nem válasz arra, hogy valami ronda. Attól, hogy tovább működik, nem szépül meg. De örülök, hogy te elégedett vagy vele, nekem ez nagyon nagypapás, az összes tokozás, lógó, zacskó meg minden faszom.

magyar bucó 2010.03.14. 10:53:04

Miért baj az, ha valaki vigyáz a cuccára? Nem karcolja össze a kijelzőt, nem horpasztja be az autót, sőt, lemosatja róla a sós latyakot.
Ha nem akarja eladni, akkor is folyamatosan szép, jó állapotú, tiszta holmija van.

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2010.03.14. 10:54:19

nekem egy éves a telefonom, de egy karc sincs rajta. Annyi az egész, hogy első zsebben hordom, és abban a zsebben semmi sincs a telón kivül.
Az autós résszel is egyetértek :D
Épitkezünk, van egy melósom, aki kocsival jár, melóscuccban jön és megy. Hát bazzeg, ami piperézést levág a meló vége után, hogy még egy rohadt porszem se menjen az imádott kocsijába... szánalmas.

magyar bucó 2010.03.14. 10:54:24

@magyar bucó: Ja, és ha beleizzadtál, lefagyiztad, lehányta a gyerek, akkor az uléshuzatot kimoshatod. A kárpit tisztítása macerásabb és sokkal kevésbé hatékony.

Zuár 2010.03.14. 11:06:17

Szívemből szoltál kedves posztíró. Egyszer volt egy pasim, akinél döbbenten láttam, hogy a távirányítók be vannak fóliázva... nekem külön örömet jelent a védőfóliák eltávolítása, és bár eddig nem fogalmaztam meg magamban, de most szerencsére te megtetted. igen, ezek az emberek nem merik élvezni a dolgokat, a tárgyakat, az életet.

az igazi medwe · http://medwe.blog.hu 2010.03.14. 11:09:18

Először szerintem csihadj le, vagyis nyugodj meg, kis barátom, előbb utóbb az ilyen nagy kérdéseket nem hogy megérteni nem fogod akarni, de észre sem veszed, hogy mások mit csinálnak másképp.

Ezt mint bőrtokos Nokiás mondom Neked nagy tisztelettel. A telefonom frontja plexi és minden karcolás meglátszik rajta.
Egy plexicsere többe kerül, mint a telefon cseréje.
Én szeretem, ha a telefonom plexije nincs összekarcolva.
Nem cserélek túl gyakran telefont, azt - megfigyeltem - a csórók csinálják rendszeresen, részletre.
Vettem ezért valami aprópénzért egy kis bőrtokot és ha karcolásnak van kitéve a Nokiám, akkor a tokban vágom zsebre.

Az öltöny ujján címkerajtahagyókat meg ne vedd egy kalap alá a fóliásokkal. Ezek közül - megintcsak saját megfigyelés - sokan azért nem szedik le a zakó ujjáról hogy Pierre Cardin vagy Bäumler, mert azt akarják hogy más is lássa: nekik milyen finom és drága cuccra fussa.
Náluk pedig jóval többen azért, mert NEM TUDJÁK HOGY CIKI!
Boldogabb országokban már a boltban az eladó felajánlja ezügyben a segítségét és megkérdi: levegye a címkét?
Nehogy a kedves vevő megsértse a drága anyagot.

norbi2k 2010.03.14. 11:12:47

@magyar bucó: van egy olyan tiszta jo állapotu cuccod amit sose látsz mert tokban van, vagy este leveszed és nézegeted a telefont? :)

Védőfóliát vettem egyedül a telefonra, nem látszik rajta, és talán tényleg volt haszna, jópárszor leejtettem, megúszta. Elkezdett lekopni a folia, igy leszedtem, azóta se tettem rá újat és leejtettem már így is, szerencsére megúszta most is törés karcolás nélkül, nem fog kapni több fóliát :) egyébként egy iphone... tokba soha nem raknám, az egy nagy bénaság, semmi értelme...

Chupa (törölt) 2010.03.14. 11:16:26

Soha az iPhone előtt nem volt telefonom tokban, pont mert használom és nem nézegetem. De sajna ez szilikon tokban van. Azért bazzeg mert csúszik, és simán kimászik a zsebemből tok nélkül. És a málnaszörpből az utolsó kortyot mindig meghagyom mert gejl édes az alja.

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.03.14. 11:22:02

A málnaszörp alja csak akkor édes, ha nem kevered fel rendesen. :P

kinney 2010.03.14. 11:23:26

tetszik a cikk!
az emberek többsége tényleg nem használati cikként tekint a tárgyaira, a telefontól a sílécen keresztül az autóig, hanem babusgatja és simogatja, mintha ő lenne a tárgyakért és nem fordítva :-))
a kedvencem még, amikor valaki vesz egy drága órát, majd nem hordja, mondván, hogy "vigyázni kell rá, nehogy megsérüljön". akkor meg mi a fenének vette?

theveryguest 2010.03.14. 11:23:46

Én is utálom az olcsójánosokat. Azért vannak a dolgok, hogy használjuk őket. Ha megkarcolódik a kocsi felgyújtom, bezúzatom és veszek másikat. Nehogy már más tudja még használni. Lakást is így kell. Ha kosz van nem takarítassz az olyan kispolgári, felgyújtod és veszel másikat. Há nem? A készpénzből meg ha már nem fér el a padláson, akkor rakunk egy nagy tábortüzet. Nehogy már megpenészedjen a sok állásban.

.szali 2010.03.14. 11:33:54

Jól van, ne is tegyétek bőrszütyőbe az iphonet, legfeljebb kiesik a zsebetekből, és majd jól összetörik a kijelzője. Végül is csupán 150000 Ft-ba került.

vagyok, aki vagyok... 2010.03.14. 11:35:03

használat párti és tok nélküli vagyok én is. de ez annyira személyiségfüggő, amivel nem nagyon lehet mit kezdeni. ők nem értik, hogy hagyhatod, hogy karcos legyen, öszepiszkolódjon, stb, mi meg nem értjük, mi ez a tokkal bíbelődés, tisztogatás akármi. egyszerűen csak röhögni és kész. és persze magadon is, ha időnként kiderül, hogy jó lett volna amúgy :)

szmoker (Homo Trollicus) 2010.03.14. 11:39:16

Normális telefont kell venni, az rozsdamentes acélból van, és nem karcolódik.
Előző (műanyag) telefonom 4 évig bírta, a mostani acél 2 éves és nincs karcolódva (amit amúgy is leszarok).

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.03.14. 11:40:30

@magyar bucó: csodás, rólad írtam a posztot :) "folyamatosan szép" :))) Hát ha kiveszed a tokból megnézni, biztosan szép. És az üléshuzat... priceless.

@Vagyok, aki vagyok...: teljesen igazad van, egyik ember ilyen, másik olyan, és nem érti meg a másikat. Én sem értem meg ezt a tokos fóliásdit. Nem is akarom, röhögök rajta, még ha masszív réteget is érint, kezdve a kalapos ballonkabátos wartburgosokkal, és 2-3 övtáskát hordókkal. Könnyet csalnak a szemeimbe.

breQ 2010.03.14. 11:41:31

Mi a gond azza, ha az ember vigyaz arra, ami az ove? Ertem en, hogy jo fikazni meg lesajnalni, de ezen tul is van valami benne? :)

grizzancs 2010.03.14. 11:43:39

Nekem is T-Mobile pulse van - adtak hozza tokot. Ez olyan, amibol ki kell szedni, ha hasznalni akarja az ember.

Tokban szexi, ha meg hasznalom ugyis kiveszem, akkor meg a telefon a szexi, ellenben megis hasznalom a tokot, mert nem kenyelmetlen hasznalni, ellenben a telefon kesobb is szexi marad.

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.03.14. 11:44:14

@LyukasBogrács: vááááá! Ezt már egyszer kihevertem. Nem köszönöm meg, hogy emlékeztettél rá, viszont beteszem a posztba.

raoul_duke 2010.03.14. 11:46:35

Romoljon meg a drága csoki a szekrényében!

@Zuár: igen jó meglátás :). Ez a második büntetés, csomagolja az összes távirányítóját fóliába!

Wrex 2010.03.14. 11:50:24

@nosferato: Az hogy neked nem tetszik != ronda. Ha valaki valamilyen holmiját azért vette mert hosszú ideig szeretné használni, akkor vigyáz rá. Persze az ún. fogyasztói "kultúra" szent nevében mindenre az vonatkozik hogy vedd meg, lakd le, dobd el, vegyél másikat. Amúgy meg én is indítanék egy szavazást: Mit érdemelnek az arrogáns, nagyképű, mindenki-hülye-csak-én-vagyok-okos megmondóseggfejek?

hipokrita 2010.03.14. 11:51:46

Ezzel egyszerűen nem értek egyet. A sérülések nem akkor keletkeznek legtöbbször, amikor ténylegesen használom, hanem amikor pl. zsebben lapul. Miért ne tegyem tokba a telefont, ha úgysincs szem előtt, viszont amikor előveszem, élvezhetem, hogy még mindig szép és újszerű?
Ugyanez igaz az autós ülésvédőre is. Ha elkopik, beteszel egy újat, szép. Az élvezeti értékét nem csökkenti az autónak (egy ülésvédő huzattól nem fog hirtelen megállni vagy három henger :) ), az esztétikai értékét megvédi.
Ennyire nem lehet senki konzumidióta, hogy nem vigyáz a cuccaira, "úgyis vesz másikat" - mi van, ha nem? Én kibírom 2 hónapnál tovább ugyanazzal a mobillal, ill. 2 évnél tovább ugyanazzal a kocsival.

LyukasBogrács 2010.03.14. 11:53:29

@nosferato:
Most akkor javítsd is ki! Nem a tulaj ragasztgatja a szivacsot a kocsiajtóra, hanem a gyári munkás. A kulcsszó a rajtahagyás.

hipokrita 2010.03.14. 11:54:20

@hipokrita: azért még annyit hozzáfűznék, hogy a gyári fóliát leszedni szerintem is alapvető dolog, mert az kifejezetten undorító.

_zolesz 2010.03.14. 11:55:41

foliendrauflasser-típusú emberek :D
Ha megveszek valamit, az első dolgom, hogy lecibálom róla az összes címkét és matricát. Jó eséllyel azért is választottam az adott dolgot, mert pl az tetszett a legjobban. Nem fogom elcsúfítani vmi gagyi tokkal.
De ettől függetlenül lehet a dolgainkra vigyázni, a kettő nem zárja ki egymást.

Pszt! 2010.03.14. 12:03:55

Olyan ember kirohanását olvashattuk a post-ban, akinek semmiért sem kellett megdolgoznia úgy igazán. Anyuci meg apuci elhalmozta mindennel, így nem tanulta meg, hogy vigyázni kell a dolgainkra, mert nem biztos hogy lesz helyette másik.

Yo! Maaan! 2010.03.14. 12:05:40

Tök igaza van az írónak! Szerintem is gusztustalan a lefóliázott távirányító, meg a gyári imitt-amott fóliás notebook. :) Én is alapból tépem le az összes csiricsáré szirszart a kütyükről, amit megveszek.

mimindannyian · http://wmiki.blog.hu/ 2010.03.14. 12:07:21

Ez egy lélektani jelenség. Hasonlatos az örök spórolóhoz, aki, ha a lottót megnyeri, akkor is elmegy a messzebb boltba, ahol 1Ft-tal olcsóbb a kifli.

A "megőrizni mindent eredeti formájában" ember fél a jövőtől. Igyekszik elkerülni az elkerülhetetlen változást. Az ilyen ember utálja a halált, nem is igazán hisz benne, hogy ő is fog olyat, hiszen mindenre vigyáz, semminek nem eshet baja. Így teremt maga körül hamis biztonságérzetet.

Kimondhatjuk tehát, hogy a távirányító csomagolók és a mobil bőrtokosok azért áldozzák fel a primer örömet, az érzést, hogy azt használják, amit megvettek, hogy az elmúlhatatlanság biztonságérzetét ápolják magukban.

Werwolf 2010.03.14. 12:08:45

szivemböl szolsz! :)))

Bajnok · http://bajnok.blog.hu 2010.03.14. 12:10:29

Ez a poszt nem lett annyira jo. Ertem, hogy mi a fo vonal, csak sokfele csapokodsz. A telefont nem azert vedjuk a karctol hogy jobb penzert lehessen eladni, hanem a tapi kijelzo miatt. a sok karc ront a hasznalhatosagan.

a folias reszt alairom :)

Tesveer 2010.03.14. 12:10:35

Ez a bőrtokos dolog szerintem axság, nem minden bőrtok ronda(meg amúgy is ízlés kérdése), annak még van értelme.
Ellenben attól én is a falra mászok, ha valaki kényszeresen rajta hagyja a fóliát a telefon kijelzőn. Főként ha le se cseréli amikor kezd elhasználódni, és már olyan ocsmányul néz ki a félig besárgult, levált fólia, ahogy karcolástól soha nem nézne.
Távirányító dettó, nem kell bele eperszörpöt önteni, és nem lesz semmi baja.

phranxinatra 2010.03.14. 12:11:20

Látom, sokan nem fogják, miről szól a poszt. Nem vigyázni gáz a telóra, hanem túlaggódva vigyázni rá, hogy jajezmostpihevagykarc. Milyen jó lehet spamdognak, hogy van egy 6(!) éves karcmentes Nokiája, de a 6 év alatt végig ebben a nagypapától örökölt, szuperízléses tokban hordta és használta a telót. (Gondolom, a színben és anyagában hozzá passzoló autóstáska is ott virít mindig a hón alatt.)
Én egy percig nem gondolkoztam azon, hogy betokozom az iphone-t, pedig szeretem nagyon, és persze féltem is. De nem vagyok hajlandó feláldozni a dizájnt azért, hogy az alma ne legyen karcos a hátlapján.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.03.14. 12:14:31

Hű, talán nem is láttam még ilyen össznépi felháborodást a Büntin, ez az :)) tetszik.

A titkok otthona 2010.03.14. 12:16:25

...miért nem lehet egyszerűen használni?...

Mert ha kifizettem érte 170e jó magyar forintot, akkor vigyázok rá....

sexhell.hu
anotherlife2time.qwqw.hu

sorica123 (törölt) 2010.03.14. 12:19:02

Újat mondok: mert kurva gusztustalan az összevissza karcolt kijelző. Kaptunk mi úgy céges telefont, hogy nem tudtuk eldönteni, az előző tulaj focizott-e vele, vagy mi lelte. Na ezért. És nem értem, ezen ugyan mi fáj a tisztel közvéleménynek. Ez senkit nem bánt, nem elvesség, nem hangos, nem büdös.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2010.03.14. 12:20:20

Kedvencem, mikor valaki megvesz egy szép telefont, és rátesz egy undorító tokot. Akkor mit ér a szép telefon, ha nem is látszik? Ennyi erővel olcsót és rondát is vehetne.

Egyszer csak elromlik a mobil, és ki kell dobni karcmentesen.

Vannak fóliás ismerőseitek? Nekünk a szomszédunk olyan, hogy mindenre frissentartó fóliát tesz, hogy ne koszolódjon. Otthoni telefon, távirányító stb. :)

Tepsifan · http://kephatas.blog.hu 2010.03.14. 12:21:36

Az elmúlt 10 évben már a harmadik mobilomat koptatom. Pénzt egyszer sem adtam értük! Az elsőt az előfizetéshez adták ingyen, a többit meg a hűségnyilatkozat meghosszabbításáért! Ennek egyetlen hátránya, hogy nyilván a már eladhatatlan kifutó szériáról beszélünk (de nem a szarokról, esetemben 3210, Samsung X640, E210) mindegyikkel tökéletesen meg voltam elégedve.
Amikor egyik haverom közölte velem, hogy 30 ezerért csináltat(!) bőrtokot a 140 ezres Omniájára, hogy ne sérüljön, csak annyit kérdeztem vissza, hogy nagyon utálni fogsz amikor 2-3 év múlva lesz egy ilyenem tök ingyen? :D

raly 2010.03.14. 12:21:48

há hüjék vagytok, dehogy húzom le a laptop képernyőjéről a originált fóliát! jól látom így is

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2010.03.14. 12:22:20

Én egy modoros iphone-tokos vagyok. Tényleg ormótlanul néz ki, de én például hetente kb. 600 alkalommal ejtem el a telefont, sajnos ilyen béna vagyok. Ha nem lenne egy olyan tok, amely tompítaná ezeket a leejtéseket, már nem működne.

xlac 2010.03.14. 12:24:33

Azt az elvet vallom a használati tárgy van értem nem pedig én érte.
Ez persze ne azt jelenti, hogy dobálom csak használom arra amire való.
A telefonomhoz adtak gyári bőrtokot igaz nem értem minek egy rozsdamentes acél telefonnak tok használtam egy darabig amíg nem láttam, hogy lekoptatja a gombokról a számokat.
Eldobtam azóta sértetlen a telefon.

paranoid T.R. marcipan 2010.03.14. 12:26:22

jól felhúztad magad, pedig csak akkor idegesítőek nagyon, ha kiselőadást tartanak, h mennyire igénytelen vagy, mert nézd meg h néz ki a telefonod. simán csak viccesek.
de a távirányító becsomagolását meg kell védenem - legalábbis esetileg. nálunk amikor nagyon kicsi voltam, akkor csomagolta be apám. a harmadik bögre "véletlenülráömlöttdeneménvoltam" kakaó után:) ezt meg tudom érteni.

Rálf atya 2010.03.14. 12:27:26

Osztom véleményed.

Nem mi vagyunk a kurva telefonért, hanem a telefon van értünk. És bőrtok = plüsstok, szőrös macikás és hello kitty-s tok

Amúgy is ez a telefon téma annyi posztot elbírnam mint ahány tizest egy Nokiásdoboz.

norbi2k 2010.03.14. 12:31:00

Mondjuk aki olyat telefont vesz aminek már egy nap használt után karcos lesz a kijelzője azt talán még meg is értem hogy tokot vesz hozzá... na az iphone pont nem ilyen, kulcs és aprópénz között is el van..

J_H_Mallory (törölt) 2010.03.14. 12:31:06

Aki iphonet használ az úgyis menthetetlenül idióta, a tok nem oszt, nem szoroz.

R.M.E. 2010.03.14. 12:31:41

szerintem most nincs igazad szerintem nincs semmi gond a bőrtokkal vagy ha igen, akkor nem érdekel a másé. nem kell nézni, ennyi

norbi2k 2010.03.14. 12:33:23

@sorica123: mert szar a telefon, plexi kijelző :) Az ipodom 3 éves, tiszta karc az aluminium hátlapja, a képernyőnek semmi baja, sose volt tokban...egyebet nem tudok mondani :)

norbi2k 2010.03.14. 12:35:36

@J_H_Mallory: ismered az összeset? :) jaj de buta vagy...

Liuska 2010.03.14. 12:38:11

van aki szerint a fóliázó egy nyomorult idióta. van aki szerint a bőrtokos a nyomorult idióta.

én a magam részéről azt gondolom, hogy a posztírót a térdemre fektetném, és az aznapi cipőmmel/táskámmal harmonizáló színű csinos iphone bőrtokomat telefonostul a seggébe dugnám, hogy jusson neki nagyobb izgalom, mint egy ilyen szánalmas szart írni.

_Toto_ 2010.03.14. 12:40:45

És mit érdemel az az igénytelen paraszt aki kócos fejjel, gyűrött ruhában, korpás hajjal, horpadt-karcos-mocskos autóval, koszos-büdös ruhában, kutyaszaros cipővel közlekedik?

Én szeretem, ha szépen néz ki és esztétikus egy használati tárgyam. És ezzel saját magammal szemben akarok igényes lenni, nem másoknak megfelelni.

scsaba1 2010.03.14. 12:44:20

@Pszt!:

Neked sosem volt erős oldalad az irónia...:D

A mitokondriális DNS vizsgálatával kiderült, hogy teló-tok közeli rokona a hasitasinak meg az autós táskának.

puszi 2010.03.14. 12:50:05

Üdvözletem mindenkinek, aki úgy gondolja, hogy nem kell vigyázni a dolgokra. Nyilván nincsen neki kisgyereke, aki a vide/TV/DVD/akármi távirányítójára ráöntötte már a málnaszörpöt vagy a teát vagy a levest, vagy bármit, ami bele tud folyni, és másodpercek alatt hazavágja. Nyilván nem is próbált még keresni gyári távirányító helyett aranyáron másikat, mert sajnos nem mérik olcsón, és nyilván nem is próbált meg úgynevezett univerzális távirányítókat venni pótlásként, amelyek egyrészt sokkal gyorsabban tönkremennek, mint az eredeti, bárminemű védelem mellett is, másrészt pedig a funkciók csak részlegesen elérhetők rajtuk, bármennyire is univerzálisak.
Kiskori élményem volt, amikor táborból mentünk haza, gazdag apuci csinibaba lánya a válla felett átnyúlva a háta irányába a hátához szorítva vitte gazdag apuci által megvett drága bőröndjét, majd a buszmegállóba érve laza mozdulattal elengedte, a bőrönd akkorát puffant, mint ide Nagykáta (és az messze van hozzánk), el is repedt kissé, ő meg csak a vállát vonogatta, majd apuci vesz másikat. Én meg azt kívántam, legyen olyan férjed, aki majd fizeti ezt a sok mindent neked, én beleraknálak a bőröndbe és küldenélek Kamcsatkára.
DE! És itt jön a lényeg: mindenki azt csinál a saját tárgyaival, amit akar, és ami jólesik neki. Ha akar vigyáz rá, és nem kell kéthavonta újat vennie, ha akar, nem vigyáz rá. Jót röhögtem a műltkor, egy karcos kijelző miatt az ürge nem tudta megmondani, ki hívja, azt mondta, ott van a szám a karcok mögött, én meg azt mondtam magamban, ez a te életed, barátom, én mindig látom a kijelzőmet, mert az enyém TOKban van.

norbi2k 2010.03.14. 12:50:39

@_Toto_: Én is, akkor te sem rakod tokba? ... Mondjuk egy olyanba amitől kétszer olyan vastag lesz, vagy egy olyan gagyi átlátszóba, vagy flippes tokba? :D

A fólia szerintem más kategória, teljesen normális, főleg a gyengébb minőségű telefonok kijelzőjét jó dolog megvédeni vele..

"Leona" 2010.03.14. 12:52:50

Dícséretet. Az ilyen kekec f.sz meg egy seggbekúrást.

PiBá 2010.03.14. 12:57:01

Jézusom!!!
Miért baj, ha nem karcolom össze rögtön az első héten?
Ha meg is vetsz,de az öreg autómat is fel szoktam polírozni rendszeresen és a kárpitot is kitísztitom. Mert úgy szebb. Te csak ülj bele a sok éves mocskodba ....
Amúgy .... állítólag a rózsaszínű bogyóktól meg szoktak nyugodni .... próbáltad már?

ocse1917 2010.03.14. 12:57:56

gratulálok a posthoz. fantasztikusan felesleges. én használni szeretem a telefonom és nem idegenek előtt villogni vele. szerintem meg az a szánalmas. és ahhoz hogy sokáig tudjam használni, nem baj ha nem kaszabolom össze a kulcsommal, vagy az apróval.

amúgy a bejegyzés alapján nem úgy tűnik mintha sokmindenért megdolgoztál volna eddig.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2010.03.14. 12:59:04

Miért baj, az ha valaki vigyáz valamijére? Ja, mert te kedves konzumidióta, a fogyasztói társadalom összes reklámjára vevő posztíró félévente veszel mobiltelefont? Én speciel nem két évre veszem. az autómat sem. sőt, semmi mást sem. Én szeretném használni. Ameddig működik, ameddig ÉN jónak látom. És ennek része, hogy vigyázzak rá.

A fóliát addig hagyom rajta a kijelzőn, míg el nem kezd felválni. (Akkor leszedem , mert ronda lesz. És újat nem teszek rá.) A mostani mobilomon nincs tok, de övtokban van.

Távirányítót nem csomagolok, azon zavar bármilyen fólia. (Le is vannak kopva a számok a gombokról.) Viszont kb. kétévente szétszedem és kitakarítom a zsíros mocskot, ami belekerült. (Láttátok már belül a távirányítótokat? Meg lennétek lepve milyen retkes a kezetek. :-))

Én kérdezhetném, hogy mi érdemel az a számomra idióta, aki mindig a kezében szorongatja a mobilját? Néha a környezetét idegesítő zenehallgatással súlyosbítva? (Ez olyan, mint az öregek állandó Sokolrádiózása, ami bezzeg tök égő, mi?)

Szerintem sokkal nagyobb baj, hogy nem becsüljük meg a tárgyainkat, értékeinket, legyen az kisebb vagy nagyobb. Nem azt mondom, hogy mindenre úgy vigyázzunk, mint a hímestojásra, persze, hogy használunk egy mobilt. A mai elferdült értékrend jobb, amikor szarunk le mindent, majd veszünk másikat?! Szomorú.

A válasz a poszt címére: Dicséretet.

norbi2k 2010.03.14. 12:59:41

@puszi: Van gyerek a családban, nem bántja a távirányitót, telefont stb...

mégis milyen tv-d van amihez képtelenség beszerezni távirányítót normális áron? Univerzális távirányitók terén nézz körül a logitechnél, minden készüléket ismer, tizenegykétezer forinttól...

csillafuck (törölt) · http://csillafuck.blog.hu/ 2010.03.14. 13:00:18

@puszi: egyet értek,... az a karcos kijelző! Ha nem akarunk tokot, akkor abban a zsebben kell tartani a mobilt, amelyikben nem a csiszolóport tartjuk.

petbecks 2010.03.14. 13:02:21

1, a blaszfémiáért: nagy bráner a seggedbe.

2, szerintem meg az a szánalmas, amikor valaki nem képes vigyázni a dolgaira. a "tönkremegy a kocsim, veszek másikat" mentalitás meg arról árulkodik, hogy kurva sok pénzed van, eszed annál kevesebb. nyilván nem orvos, és nem is tanár vagy. valami autónepper inkább..

Dr Kangörény 2010.03.14. 13:03:09

:-) A hozzászólásokból egyértelműen kiderül, mennyi kispályás, nevetséges figura őrizgeti az örökkévalóságnak a szaros holmijait.

Bár valaki a 6 éves telefonját hozta fel példaként, de aki fóliázza és tokozza a telefonjait, az általában tényleg az eladás miatt tartja "karcmentes" állapotban. Én csak telefonálásra használom a készüléket és 2 évente cserélnem kell, mert bizony vagy tönkremegy a készülék, vagy az akku lesz használhatatlan. Ilyenkor kuka.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2010.03.14. 13:04:18

De miért csak úgy lehet vigyázni valamire, hogy tokba teszed? Miért nem úgy vigyázol rá, hogy nem ejted le, hogy nem teszed be kulcs mellé és nem focizol vele.

Soha, egyik telefonom se volt tokba, nem babusgattam, nem simogattam, egyszerűen figyeltem rá, figyeltem hova teszem.

Az előző telefonom még otthon megvan, hibátlan és szép. Egyedül a középső gomb kopott le. Az azelőttit amit majd' két évig használtam most az egyik haverom használja, és még mindig jó állapotban van.

Nem úgy kell vigyázni valamire, hogy fóliába teszed, hogy ha leesik ne sérüljön meg. Nem kell fólia és nem kell leejteni.

jelentéktelen alak 2010.03.14. 13:06:04

Komolyan irigyellek a problémáid miatt.

Bár nincsen tokban a mobilom, a biciklimen van egy diszkrét tükör és az autóimon is -bár nem feltűnő helyen- vad síp. Ha koszos ruhában kell bele üljek valamelyikbe, bizony elő kapom a csomagtartóból az üléshuzatot.

Mert ezeket praktikusnak találom. De valahogy soha nem tudott érdekelni, hogy mások miként tesznek azon eszközökkel, amiért ők adtak ki pénzt, amiért ők dolgoztak meg.
Úgy gondolom, amit megvettem, az az enyém. Azzal azt csinálok, amit akarok. Ha akarom a vitrinben tartom, a soha ki sem bontott dobozban, de akár a pénztár után ronggyá is tiporhatom. Mert az enyém és szabadon rendelkezem felette. De a más tulajdonához, semmi közöm.

UFFF, beszéltem :-)

norbi2k 2010.03.14. 13:06:05

Kíváncsi lennék mégis milyen telefonokkal rendelkeznek a postolók, jó lenne tudni milyen telefont ne vegyen az ember, mert amelyiknek pár hét használat után karcos lesz a kijelzője az szar, szvsz.
Soha egyetlen telefonomhoz nem vettem tokot, és nem is volt gond a kijelzőikkel, nem voltak karcosak, kivéve az olcso szar nokiámat, na annak már nem lehet olvasni a kijelzőjét, de nem is ért többet mint 10ezer forint mikor megvettem, és persze hogy plexis :)

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2010.03.14. 13:10:13

@norbi2k:

Értsd meg, velünk van a hiba. Egyesek szerint akkor vigyázol a telefonra ha tokba teszed, mert ha leesik, nem sérül meg, és mi hülyék vagyunk, mert nem tesszük tokba, hanem vigyázunk rá. (Nem úgy, hogy babusgatjuk, csak nem tesszük be a zsebünkbe a csiszolópapír mellé, ahogy más is mondta).

Nokiáknak meg csak a dobozuk jó.

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.03.14. 13:12:43

@hipokrita: teljesen normális, ha másképp gondolod. Két csúsztatásra felhívnám a figyelmedet, az egyik: "Az élvezeti értékét nem csökkenti az autónak (egy ülésvédő huzattól nem fog hirtelen megállni vagy három henger :)" - az, hogy a hengerek működnek, nem az élvezeti értéke, hanem az alapfunkciója a kocsinak. A másik: "igaz az autós ülésvédőre is. Ha elkopik, beteszel egy újat, szép" - éppen erről szól a poszt, hogy az emberek fele szerint kibaszott ronda. A másik fele szerint szép. Nekem is 2-3 évig megvan egy telefon, és azt hiszem 6. éve van meg az autóm. Nem szeretem szétaggatni a dolgaimat. A tuningosok is kapni fognak, pedig belőlük is sok van.

zsoltix 2010.03.14. 13:13:05

En is vigyazok a kijelzore, de nalam ez kimerul annyiban, hogy nem abba a zsebembe rakom, amelyikben kulcs, fempenz, ongyujto, stb. van. Igy is lehet, nem kell ehhez ormotlan tok, vagy vedofolia:)

scsaba1 2010.03.14. 13:13:49

@Liuska:

Szerintem meg az a nyomorult idióta, aki úgy vesz egy vagy két havi nettó átlag keresetért mobilt részletre, hogy az anyjával él, mopeddel jár, meg macskája van, és így akar kemény lenni. Utána lefóliázza, bebőrözi, zoknit húz, meg még egy kotont is, mert mi van ha véletlenül vízbe ejti.

Volt ilyen kollégám. :) 3 hónapos sem volt a mobil, amikor az erkélyen könyökölve buzerálta, kicsúszott a kezéből, és a negyedikről leesve atomjaira hullott a járdán. Utána még sokáig fizette a részleteket egy low budget Samsungot használva.:D

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.03.14. 13:14:47

@Pszt!: "Olyan ember kirohanását olvashattuk a post-ban, akinek semmiért sem kellett megdolgoznia úgy igazán." - viszlek egy kört az életemen, mindjárt mást fogsz gondolni. Minden, amit használok és amire nem vigyázok, a sajátom. Tévedsz sajnos, nem ebből adódik a dolog, hogy zavar.

_John_Doe_ 2010.03.14. 13:14:59

Mi a faszt lehet azon élvezni, ha a telefon "újszerű"?

Megveszem, használom.
Aztán egy év múlva jön egy nagyobb tudású, akkor cserélek.

Csak a plebsz "vigyáz" a dolgaira.

cso zsi 2010.03.14. 13:18:33

A régi telefonjaim mindig veszélyben voltak iparosoktól, így természetes, hogy tokban volt.
Az utóbbi időben az egyre szebb készülékeket övtokban, vagy zsebszütyőben tartottam. Az érintőképernyőset egyszer vágtam hirtelen zsebre, naná, hogy a kulcscsomó összekarcolta.

Távirányítófóliázás?
Életforma kérdése is lehet.
Egy telefont viszonylag gyorsan szétszedek, és ki tudom takarítani, ha úgy látom szükségesnek.
Egy távirányító tönkremenetele egy másik eszköz használatát lehetetleníti el.
A huszonéves tv-távirányítómon még olvashatók a feliratok, anno még a műanyagot színezték, vagy ültették bele más színnel a karaktert.
Számítógépklaviatúrán is lekopik a felirat, vagy elmocskolódik a billentyűzet, párezer forintért cseréled.
A távirányítók gumigombjaira festett jelölés nem sokat bír.
És kivel nem fordult elő, hogy csirkecombos-fasírtos-tunkolós vacsora közben lehalkítsa az arcába üvöltő hüvelygombát?

PiBá 2010.03.14. 13:18:47

@norbi2k:
Küldök még szőrszálat ... hasogatni :)
Akkor legyen 1/2 év? 2 év? amostani kütyü 3 éves és ahhoz képest tűrhetően néz ki, pedig munkaeszköz is, mert olyasmit is tud ...

paranoid T.R. marcipan 2010.03.14. 13:20:29

@cso zsi: és ha nincs a gumin h on felirat, nem tudod bekapcsolni?

zsoltix 2010.03.14. 13:27:01

Amugy szerintem egy felholyagosodott vedofolia legalabb olyan szarul nez ki, mint egy karcos kijelzo:)

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.03.14. 13:29:23

@puszi: 1. van univerzális táriványítóm 2. én gyerekkoromban sem öntöttem le a videoton tévé távirányítóját, de azt elnézem, ha valaki béna 3. az én kijelzőmön is mindig látni, ki hív, mert én is vigyázok rá, csak bőrtokba nem teszem.

Megvan a következő csatlakozó a fenti csoporthoz: aki nagyon sok mindent tesz a farmer farzsebébe! Kezdve a brifkóval, ezzel egyfajta brazilsegget kialakítva magának, akár féloldalasan. Fürdőgatya gumijába betűzött zsepi, Marlboro + mobil, vállon hordott övtáska... aranybánya.

phranxinatra 2010.03.14. 13:29:33

Van ez a műbőr-szerű védőakármi, amit tipikusan alsó-középkategóriás autók motorháztetejére raknak, hogy védje a kocsit a kavicsfelverődéstől. Van értelme?

Chuck No Risk 2010.03.14. 13:31:10

2 évente én is lecserélem a telefonomat mert addigra vége van.De nem is adok érte soha 10ezer forintnál többet.Egy lelketlen szar használati tárgynak tekintem ami értem van és nem én őérte (ahogyan már előttem írták). A kijelző egyébként soha nem lesz annyira karcos hogy ne legyen olvasható a tartalma.Alapjában véve az nem baj ha valaki vigyáz a dolgaira (saját autó stb.).Egyszerűen csak megtanultunk ebben a szar világban megbecsülni a dolgainkat.DE : A telefon az egy használati tárgy.Egy semmi egy nulla.A falra mászok azoktól az idióta picsáktól akik élettársként tekintenek a szaros mobiljukra hogy csili-vili legyen amikor lekapja magát a tükörben hogy az iwiw-en pózoljon.Keres 80ezret,de 120-ért vesz mindentudó szart,azt is 4 havonta lecseréli (a régit eladja 40ért).Ellenben az autómra vigyázok. Az üléshuzat pedig nem rosz dolog.Használatával tényleg úgy élhetsz a kocsiban ahogy akarsz.Ha bármi kemény szennyeződés kerül rá (gyerekek által beletaposott csokoládé,kávé,stb.),csak lehúzod és mehet a mosógépbe.Ez jóval költséghatékonyabb mint újra huzatni az ülést.Kedves posztoló, ha viszont a leharcolást hirdeted akkor eladáskor ne is próbáld úgy beállítani hogy megkímélt meg újszerű mert én attól is agyfaszt kapok amikor egy autót úgy próbál eladni a tulajdonosa hogy hú de megkímélt,aztán mindenhol gyorskötöző szigetelő szalag és egyéb gányolt megoldások fogadnak.

babsz 2010.03.14. 13:36:25

eszembe jutott, hogy általános iskolában a színes, szagos radír volt a menő, nem nagyon lehetett kapni. aztán osztálytárs mondja, hogy adjam már oda az én radírom, mert neki radírozni kell. hát mondom, neked is van, ott az a szép, láttam. dehogy ő avval nem radíroz, mert akkor elkopik...

abrak_a_dabra 2010.03.14. 13:36:32

És vajon Neked meg miért fáj, ha valaki vigyáz a saját dolgaira?
mondjuk a távirányítót befóliázókat és is furcsának érzem, de egy telefont tokban tartani nem tudom miért gáz.
vagy csak irigy vagy az újnak kinéző telefonokra?

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.03.14. 13:37:16

@ocse1917: te is tévedsz :)
@bonifac: te is tévedsz :) A mobilját állandóan a kezében tartó + azon mások zenei ízlését befolyásolni próbáló idióta témát viszont köszi! :) 2 éve láttam először olyan gyereket, aki tök egyedül állt egy nyaralóhely főterén, és jóformán táncolt és diszkózott arra a zenére, amit kihangosított magának. EZ MIÉRT ALAKULT KI?

@jelentéktelen alak: neked pl. igazad van.

Még azt várom, hogy oda eljussunk, hogy hülye, akinek van zsebe.

scsaba1 2010.03.14. 13:39:30

@nosferato:
A Marbisdobozt még úgy is lehet fokozni, hogy csak a doboz Marbi, benne a legolcsóbb, piacos ukrán Priluky van.

cso zsi 2010.03.14. 13:40:52

@paranoid T.R. marcipan: Majdnem. Bár arról szót sem ejtettem.

breQ 2010.03.14. 13:49:16

En azt nem ertem, hogy ilyen apropobol minek megvetni vagy lenezni azt, aki mas? Ha maskepp gondolkodik, akkor "modoros", "plebs", "nevetseges", miegyeb? Ki a vihart erdekel? :) Ez annyira magyar mentalitas :)

K-ree 2010.03.14. 13:50:17

"Mától megfogadom, hogy ha meglátok egy fóliát valakinek a telefonján, letépem a gecibe."
Az enyémen van!!! Őszintén remélem, egyszer összefutunk a metrón és megpróbálod majd letépni róla..

Liuska 2010.03.14. 13:52:26

@scsaba1:
igen, az ilyen szerintem is nyomorult idióta.

viszont nekem édes mindegy, hogy mások mit csinálnak a saját pénzükből vett szarjaikkal.

és aki szerint én büntetést érdemlek, mert a saját telefonomra vagy távirányítómra vagy autómra bőrtokot/kotont/fóliát húzok, az egy a sok-sok ember közül, aki miatt olyan nehezen élhető ez az ország.

más kontinenseken ezek a dolgok egyszerűen nem számítanak. pontosan tudom, éltem ilyen helyen. többször, több ilyen helyen. és egyszer sem hiányzott az itthoni módi.

szerintem amíg a poszt írója szennyezheti a virtuális környezetét a lehúzó faszságaival és butaságaival, addig a fóliázóknak is van létjogosultságuk és az összes fentebb említett tipusnak....

mit érdemel az a bűnös aki szerint telefontok alapján ítélkezni elfogadható?

Max, a Birca · http://maxval.co.nr 2010.03.14. 13:54:26

én amikor könyvesboltban könyvet veszek, becsomagoltatom, s otthon így teszem csomagoltan a polcra, sosem bontom ki

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.03.14. 13:55:18

@scsaba1: VAGY egy mobil van a malbisdobozban!
@K-ree: nem fogunk összefutni a metrón :(
@breQ: neked is igazad van amúgy, témától függetlenül ez a jó álláspont.

Max, a Birca · http://maxval.co.nr 2010.03.14. 13:56:05

régebben a nokiánál dolgoztam, volt olyan panaszos eset, hogy az ügyfél beküldte javításra a telefonját a központi nokia szervízbe, a javítás sikeres volt, de az ügyfél fel volt háborodva, hogy védőfólia nélkül kapta vissza a készülékét, pedig ő úgy adta le... ez nem vicc

vagyok, aki vagyok... 2010.03.14. 13:57:39

@mimindannyian: azta!! jó, én hiszek neked, hogy ez ennyire messzire vezet :)

CernaGeza 2010.03.14. 13:58:53

- Több dolog az eszembe jutott a post kapcsán.. Egyrészt ha olyan zsebben hordom a telefont amiben nincs semmi más, nem fog okádékul kinézni.

@_John_Doe_: Ha a telefon újszerű, jó kézbevenni. Ha a kaja nem büdös, jó a számba venni. ha a barátnőmnek van foga, jó ránézni. soroljam még?

az "évente nagyobb tudású mobilt vásárlók" jóvoltából születnek a palmtop méretű mobil-szörnyszülöttek, de ez egy külön kaszt már..

univerzális távirányító tizen-párezerért?? hát persze. Annyiért tévét lehet venni.

(ha valaki meg megvette a "lápostívít" 200-ért, annak külön had gratuláljak)

cso zsi 2010.03.14. 14:04:44

@Max, a Birca: Néhány könyv nem is érdemel ennél többet, bár megvenni is kár volt. Bizonyos könyveket, ha az olvasáshoz kiveszed a papírborítóból (ami széppé teszi), és becsomagolod, hogy ne koszolódjon amíg olvasod, 30-40 év múlva is használható, és szép marad. Igaz, a mi korosztályunk még a tanszereit, és a ruházatát is becsomagolta.

mama ottmarad 2010.03.14. 14:17:40

Lehet, hogy le kéne vennem az ottholkát, hogy a Papa néha a kezibe vegyen? :D

camparisoda 2010.03.14. 14:27:53

Mai rádióhír: előrehaladottak, és felgyorsultak a kutatások a skin touch technika terén. Akkor aztán tényleg bőrtokban lesz a távirányító :DDD

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.03.14. 14:35:37

Új ötlet! Műkörömre vigyázás érdekében kesztyű! Randi előtt kell levenni, de dugás közben már újra rajtad lehet.

szilvacska 2010.03.14. 14:42:08

Drága telefonra vigyázunk, mert érték. Intelligens ember vigyáz a dolgaira. (A fólia rajtahagyás viszont gáz. TOK=MENŐ)

Kukori és Kotkoda 2010.03.14. 14:45:07

Még szerencse, hogy nem vagyunk egyformák!
Engem pl. aki posztot ír arról, hogy a "használom" és "vigyázok rá" nem fér meg egymás mellett, az jobban röhögésre ingerel, mint az, aki tokban tartja az esetenként elég négyértékű telefonját.
Ha arról írtál volna, hogy megveszi, de nem használja, mert félti, az rendben lenne. De ez így szar.
A tok ebben az esetben nem megy a használhatóság rovására, viszont megóvja az esetleges olyan sérülésektől, amik befolyásolhatják a használhatóságot.

Szalacsi_Dezső 2010.03.14. 14:45:31

Most ezt nem értem, ezt a posztot. Most akkor mivaa'??

Kukori és Kotkoda 2010.03.14. 14:49:58

Bármiben lefogadom, hogy a napszemüveget meg tokban tartja.

netracinghu 2010.03.14. 15:02:05

Ez szar volt. Kicsi a cerka vagy frigid vagy na ezt hogy hoztam össze?

Higany 2010.03.14. 15:04:36

Lefóliázott távirányító? Vadember. Én láttam már a kocsi középkonzolját óvóan lefóliázó állampolgárt is... :)

cirrmurr 2010.03.14. 15:06:00

Koton teló ,guminő ,koffeinmentes kávé, alkoholmentes sör ,művirág

mit hagytam ki ?

LyukasBogrács 2010.03.14. 15:29:33

@nosferato:
Köszönöm a javítást!
Egyébként a napokban vettem fel a legnagyobb aukciós portálon az elmentett eladóim közé egy tok-boltot.
Már vettem tőlük mp3 / mpeg lejátszó bőrhuzatot, továbbá kinéztem egy neoprén laptop tokot. Jöhet a hideg-meleg.

@cirrmurr:
A kötött kutyakardigán.

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.03.14. 15:42:53

@LyukasBogrács: hányás :) most buktam meg. eddig bárki felsorolta, hogy szerinte is undorító ez, az, amaz, kivéve EGY dolog, mert az neki is van, azon gondolkodtam, hogy vajom mi az, ami nekem is van. Na, a neoprén laptop tok az. Nem használom, mert szar beletenni, nincs füle, meg nem is olyan szép, de akkor jó ötletnek tűnt. Na, akkor lemegyek övtáskáért.

C10H12O6 2010.03.14. 16:10:24

Ökrök.
Zagg.com
itt vehetsz fóliát bőrtok árban
Na ez nem lesz karcos.
Tapasztalatból mondom.

Unommáazegészet 2010.03.14. 16:18:06

Hülyeségeket írsz!A szemüveget is tokban hordják, hogy ne karcolódjon. Ha valaki vesz magának egy telefont drágán és vigyáz rá, a7zal mi a baj? Csak mert jópofa, ha szakadt, koszos, kopott?

Unommáazegészet 2010.03.14. 16:20:49

@theveryguest: Jó neked, hogy ennyi pénzed van, másoknak viszont nincs. Ennyi.

misbelief · http://tevhit.blog.hu 2010.03.14. 16:20:50

Engem a karcolódás nem érdekel, így tokom sincs.
Ellenben nem tudok szabadulni a gondolattól, hogy a mobiltelefon a világ egyik legkoszosabb cucca (pénzes, utcás stb. kézzel fogdossa az ember a nap 16 órájában), és ezért időnként alkoholos fertőtlenítővel "leápolom". :)

scsaba1 2010.03.14. 16:30:50

@misbelief:

Ha nem akarsz alkohollal pepecselni: a mikrohullám is kitűnően fertőtlenít. bevágod a mikrosutőbe, 900W, 5 perc, garantáltan csíramentes lesz.

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2010.03.14. 16:49:04

Az eszközök vannak értem nem én értük. Nekem az autó azért van, hogy elvigyen A-ból B-be és ha nekem úgy tetszik tövig nyomott gázzal és satu fékekkel vagy csikorgó gumikkal. A telefon is egy használati tárgy bár én részben fóláis köcsög vagyok mert a gyárit rajta hagyom míg nem kezd lejönni, de amúgy nem kímélem a telefonokat. Nem egyszer ejtem le és dobálom. Jó egy iPhone biztos sokkal törékenyebb, de eleve nem is veszek érintőképernyős készüléket mert tudom, hogy nem vigyáznék rá.

Zee 2010.03.14. 16:51:40

bármilyen érdekesen hangzik,de én az SEK750i-met mióta megvan bőrtokban hordom.Ennek több,mint 3 éve.és mi az eredménye?nem kellett másik telót vennem,mert a kijelzőm éppen csak karcos,az akku tökéletes,a mindennapi használatra megfelelő.

nem kellett beleölnöm másik 3 telóba,mert leesett,mert összekarcoltam,mert rászartam.:)

egy 2500 ft-os tétel volt 2 éve.

szerintem jó üzlet volt :)

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.03.14. 17:04:30

@Zee: a bőrtok mondjuk az akksihoz sokat hozzátesz :)

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2010.03.14. 17:23:23

@nosferato: el se tudod képzelni mennyit! :)

Ez a téma is olyan, hogy valamiről írni kellett. Engem nem zavart a bőrtok eddig se bár nekem nincs. Akinek tetszik viselje.

Viszont van egy műbőr autós táskám. :D

feketebarany666 2010.03.14. 17:42:42

gondolom a post iroja megkap mindent apucitol.
es akkor nem kell vigyazni ra...

Pennywise 2010.03.14. 17:45:07

Hastaskaban kell hordani a mobilt. Az a meno.
Ez az egesz probelmafelvetes maga luzerizmus. Megveszem a legolcsobb telefont ami elem kerul, ha tonkremegy beledobom a kukaba es veszek egy ujat. Csakis a legolcsobbat, leggagyibbat. Mobiltelefon-kerdesrol ennyit. Nemhogy tokokkal foglalkozzon az ember...

Igaz Juhász 2010.03.14. 17:51:50

Himihumi ájfón 1 hónapos, zsebkopott eladó. 1milla

vagy

Himihumi ájfón 1 hónapos, vadiúj állapotban eladó. 1milla

Szerinted, melyiket veszem meg?

Egyiket sem, mert a posztolóval ellentétben nem vagyok bzui.
Pont.

SzekelyG 2010.03.14. 18:01:08

kőfelverődásvádő megvan mindenkinek?
www.fonixtuning.hu/content//termekek/774-1.jpg

Egyébként én telefont azért veszek, hogy használjam, könnyedén.
És mivel tudom, hogy egy telefon egy eldobhatós fogyasztási cikk, nem veszek belőle drágát.
Van egy régi szar nokiám, addig használom, ameddig működik. Most lassan három év után kezdett elöregedni billentyűzet szilikonja, nem veszi be mindig a billentyűt, lassan veszek másikat majd, fillérekért. Az idők során szarrá karcolódott és kopott, de leszarom, mert ez a funkciót semmiben sem befolyásolja, és nem azért vettem, hogy nézegessem.
Tudom sajnálni azt, aki vesz egy ájfónt spórolt pénzecskéjén, és aztán babusgatni kénytelen, meg stresszel, hogy elejti, megkarcolódik elromlik.
Én ezzel szemben könnyedén szarhatok rá, hogy épp hogyan kokettál a kulcscsomóm a telcsim kijelzőjével a zsebemben, és ha leejtem és összetörik, akkor csak bemegyek az üzletbe, rábaszok az asztalra, hogy ide nekem egy telefont, lehetőleg nokijásat, mert azt szoktam meg, és tudok telefonálni megint. Nem tekintem értéknek. A babusgatós vágyaimat pedig kiélem más hobbiban, nem használati tárgyakat próbálok fetisizálni, hanem olyan dolgokat, amiket kifejezetten erre találtak ki.
Ezzel szemben akinek beszarik az ájfónja az meg mehet az almásszervízbe, ahol esetleg majd szopathatják a garival, aztánmeg kivszik két hétre a timbuktui szervizükbe. És ezért valaki kiad 150k-t, arról nem is szólva, hogy két év után ugyanúgy egy elavult ócska ciki szar lesz, mint a cigányvajda S mercije...

SzekelyG 2010.03.14. 18:03:02

@Unommáazegészet:

Ha a szemüveg összekarcolódik, akkor nem látsz vele. Ellentétben egy telefonnal amivel akkoris tudsz telefonálni, ha műanyagig kopott le a festése, és lövészárkok húzódnak a kijelzőjén...

SzekelyG 2010.03.14. 18:05:48

@Unommáazegészet:

bázd+, pont erről szól a poszt, hogy akinek nincs pénze, az ne akarjon már iphone-t venni, mert képtelen méltósággal használni.

Sierpe (törölt) 2010.03.14. 18:10:52

azon én is röhögni szoktam akik nem veszik le a fóliát :) Azzal viszont nincs bajom aki tokban tartja. Kérdés, hogy mi a lényeg? Mutogatni akarod a telefonodat, hogy milyen szép vagy telefonálni akarsz vele?
Előző telefonomhoz vettem olyan bőrtokot amit az övre lehetett csíptetni, de az mondjuk olyan tok volt, hogy a telefonáláshoz ki kellett belőle venni.
Jó volt, emiatt a mostanihoz is vettem ilyet de az jóval vastagabb volt így zavart hogy ott dudorodik oldalt vagy elől a derekamon, úgyhogy azóta inkább zsebben tartom

kbci 2010.03.14. 18:21:03

Eddig teljesen jó postok voltak, de ez (nekem) értelmetlen. Mit érdemel, aki alkotói válságában ilyen dedós dolgon fröcsög? :)

phranxinatra 2010.03.14. 19:46:42

De most komolyan: ha valaki nem óvja féltő gonddal a tárgyait, nem rak üléshuzatot a kocsijába, nem bugyolálja nevetséges tokokba a telefonjait, nem tekeri be fóliával a bőrfotelt, nem veszi le kerékcserénél a csuklójáról az Omegát, az csak azért lehet, mert apucitól kapta rá a pénzt?
Húzzatok melegítőt az öltönyre, úgy biztos nem lesz pecsétes sehol!

petbecks 2010.03.14. 20:21:03

@SzekelyG:
"bázd+, pont erről szól a poszt, hogy akinek nincs pénze, az ne akarjon már iphone-t venni, mert képtelen méltósággal használni."

méltósággal használni? mi a fasz köze van a telefonnak a méltósághoz? észnél vagy te ember? pont akkora seggfej vagy mint a tanulatlan barom posztíró. primitívségedben egyben sznob, az a fajta proli hülyegyerek, aki lélekben proli marad, azután is, hogy sok pénze lesz. sőt, akkor lesz csak igazán tenyérbemászó seggfej..

_John_Doe_ 2010.03.14. 20:36:27

@CernaGeza:

Kedves CsóringerGéza,

bazd meg, nehogy már ételhez vagy nőhöz hasonlíts egy telefont!
Nyilván nem a te és a hozzád hasonlók miatt fejlesztik a telefonokat. Nektek jó az akciós mobil is, és ti nyilván még azt is nylonba csomagoljátok. Ez így is van rendjén.

A csúcstecnhnológiát nem a plebsnek fejlesztik.
Ti majd megkapjátok néhány év múlva. Bőrtokban.

_John_Doe_ 2010.03.14. 20:39:46

@SzekelyG:
"akinek nincs pénze, az ne akarjon már iphone-t venni, mert képtelen méltósággal használni."

Mit?! Egy telefont?!

norbi2k 2010.03.14. 20:46:15

@_John_Doe_: megveszel egy kétszázezres telefont aztán szilikon tokba rakod? vagy bőrtokba, egy kutya, szerintem erre gondolt... meg arra hogy az iphone képernyője nem karcolodik, a 20ezres nokiak plexije biztosan...

norbi2k 2010.03.14. 20:49:28

Azoknak akik annyira féltik a telefonjukat ajánlom a Samsung Xplorer-t vagy a Sonim XP sorozatát, ezt dobálhatjátok, karcolhatjátok sőt még vizbe is márthatjátok, ehhez nem kell bőrtok :)

-MJ- 2010.03.14. 21:58:04

Nekem egy HTC Hermes 300-am van, de csak hogy stílusos legyek, nokia tokban hordom. Ezt adták mellé.
Én igazából alapvetően féltem a kijelzőt, mert egy 2,8" kijelző+érintő lap nem olcsó mulatság, konkrétan annyiba kerülne beszereltetéssel együtt, mint amennyiért vettem.
A karcoktól nem féltem, már eleve elég karcosan vettem. Majd lepolíroztatom. Na AKKOR fogok rá fóliát tenni! Ezt a telefont még szándékozom használni jópár évig, és igencsak kellemetlen, ha a stylus egy már jól bejáratott vájatban fut. Vagy az X gomb helyén bemattul a képernyő. Vagy akármi.
Jónapot.

Vaandor 2010.03.14. 22:00:03

"Nem úgy kell vigyázni valamire, hogy fóliába teszed"

Én is ezen az oldalon állok. De attól még sok cuucomra kényesen ügyelek.

Bünti:
Tegyen fel védőfólia-védő fóliát (védőhuzat-védő huzatot), majd keveredjen végtelen ciklusba!

_John_Doe_ 2010.03.14. 22:36:28

@-MJ-:
"egy 2,8" kijelző+érintő lap nem olcsó mulatság,"

De. Az.

norbi2k 2010.03.14. 22:48:46

@-MJ-: és mégis mennyi a kijelző hozzá mert az egész telefon nem sokat érhet már... szvsz ez van ezekkel a telefonokkal, két év használat után már úgyse ér egyik se semmit...

k.bates 2010.03.15. 01:33:14

a telefontokosoktól kivagyok: kiveszi, visszateszi, akkor is amikor csak a időt akarja megnézni rajta. időhúzás - tizenegyes

volt egyszer egy pasim: kölcsönkértem a fényképezőgépét (középkategóriás) és véletlenül összekarcoltam (1 kbszott lehelletnyi karc) a gép alján lévő elemtartó fedelét. kiborult, hisztizett, h én nem tudok vigyázni semmire. és vett 4e ft-ért egy új elemtartó fedelet...
notórius telefonkijelző fóliázó volt.

szerintem ezek simán válóoknak számítanak.

meg az új étkészletet nem használók, az új ruhát hétköznapra nem felvevők...

k.bates 2010.03.15. 01:35:18

majdnem lemaradt: amerikában szokás az ülőgarnitúrát lefóliázni. azon ülnek, h nehogy koszos legyen.
ó, h pudvásodjanak oda ...

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.03.15. 11:10:26

@k.bates: 1. járjunk 2. az ülőgarnitúra lefóliázás jól jön (a) gyilkosságnál (b) squirtelésnél (c) habpartin. Az ülőgarnitúra egyébként annak ellenére, hogy undorítóbb lefóliázni, mint a telefont, vagy a távirányítót, mégis érthetőbb, mert a család bevétele szempontjából jelentősebb kiadás, és hosszabb távra is szól. Csak ha úgyse szép, miért nem vesz egy olcsót? És miért nem árulnak eleve PVC ülőgarnitúrát ezeknek az állatoknak?

CernaGeza 2010.03.15. 22:15:46

@_John_Doe_:

kedves John Doe..

- Látom a személyeskedés a te asztalod, itt érzed igazán otthon magad:) A telefon karcolgatós, pózolj-pénzzel fotós srác!
Hát akkor beszélgessünk így.

- Tudod, az emberek egy részének - mert a világ még mindig nem a "minden eladó" zsúrfiúk kiváltsága - a telefon is egy műszaki csemege, amit nem feltétlenül az ára hanem a benne rejlő használhatóság jellemez helyesen.
- Az ilyen dolgokra az ember vigyáz, már csak az önmaga felé hajló igényesség okán is: retkes, lehánytforma tárgyakat nem szeretek a kezembe fogni. (ezt a mondatot nyugodtan ugord át..)

A "csúcstechnológiát" pedig ugyanazok használják ebben az értelemben, akik kis méretük révén nagy autóba akarnak ülni, ha érted mire gondolok.

de nem hiszem hogy érted..

Adam Brody 2010.03.16. 15:08:20

@nosferato:
És mit érdemel az az utolsó ge@y aki lenyeleti a barátnőjével?
("És legyen 10 pontos csaja, de ne nyelje le!")
Szerintem fóliát a fejére.

Kmg42 2010.03.16. 15:12:12

Én azért vettem az iPhoneomhoz szilikon tokot hogy ne csússzon ki a kezemből. Ugyanis a készülék vékony, nehéz és szana széjjel van polírozva. Ha leejtem és szétreppen a kijelző akkor t-mobile úr 70 ezrest kér a cseréért. Maszekba 10 ért is van ugyan de akkor ugrik a gari.

Amúgy engem úgy neveltek hogy vigyázzak az értékeimre. Egy 180 ezres készülék meg asszem bele esik ebbe a kategóriába.
Vagy manapság az a menő aki az E Mercijébe cementes meg krumplis zsákot dobál? Úgy tudtam hogy ez nem olyan régen a "nem menő" kategóriába tartozott és a kivakarózott parasztokra volt jellemző :-/

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.03.16. 15:34:12

@Adam Brody: ????? :)))) teljesen más világban mozgunk azt hiszem. nem azt írtam, hogy "de ne tudja lenyeletni vele", hanem hogy ne nyelje le. Önkéntes. Amerre én jártam, eléggé többségi. Nem kell megérteni. Vagy ha nem nyeli le akkor neked sem kell kinyalni? :D:D Nagyon szép modoros baszás körvonalazódott most előttem, csomag zsepivel egyik kézben.

Adam Brody 2010.03.16. 16:12:58

@nosferato:

A hideg kiráz tőled. Amúgy elgondolkodtatók az írásaid, mindig is érdekelt az emberiség ezen (remélem kisebbségben lévő) szarabbik fele.

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.03.16. 16:22:26

@Adam Brody: egészen pontosan 2% van belőlünk. Nehéz kenyér szarfejnek lenni, próbálok minél kevesebbet kihozni belőle.

Adam Brody 2010.03.16. 17:15:34

@raoul_duke: : (
@nosferato: : (
kívánok jó egészséget és gusztust a barátnődnek ahhoz a 2 mililiternyi nosferatohoz.
Komoly büntetés lehet, mikor nem nyelheti le : (

k.bates 2010.03.16. 23:35:52

jaj de szép ív vezetett a mobiltoktól a szopásig :D
mint úrinő ebben ragaszkodnék a szalvétához :DD

sztem ha olyan használati tárgyat veszel amit félsz használni, akkor hülye vagy.
persze itt nem arra gondolok, h csapkodjuk a mobilt a földhöz, a kocsit meg a padkához, de kövezzetek meg: én morzsázok a kocsiban, nem kapok szívrohamot ha megkarcolódik a mobilom, és a hajamat pedig megmosom, ha koszos lesz. pedig hordhatnék gumisapkát egész nap. bondage rlz :D

PathosVerdesIII · http://www.rongo.hu 2010.03.18. 14:23:17

Vazz én ugyan műanyagtokos ájfonos vagyok, de mentségül szolgáljon, hogy ajándék volt és amúgy is kell a plusz műanyaglencse. Griffin Clarifi. www.griffintechnology.com/products/clarifi

Dirk Diggler 2010.03.18. 16:20:11

@ adam brody: lényeges kérdés következik - a csajod/fiúd a kis adam brody-kat általában kiköpi (zsebkendőbe vagy ihpone bőrtokba) vagy lenyeli? nem igazán tiszta az álláspontod és kifejezetten érdekel, hogy létezik-e a földön olyan férfi, aki szereti, ha szopás után a nője/pasija kirohan a wc-be köpködni, vagy esetleg az ágyban ülve egy zsebkendőbe ürít. nagyon fontos lenne a válaszod, előre is köszönöm!

Dirk Diggler 2010.03.18. 16:27:57

@ adam brody: bocsánat...árnyalom a kérdést. lenyeli, kiköpi vagy nem engedi a szájba élvezést, ezzel megelőzve a döntési kényszert? vagy tovább: te veszed ki, nehogy döntési kényszerbe kerülj? mi van ha csukott szemmel, öntudatlanul makogva élvezel el, és jut egy kevés a szembe is?

Adam Brody 2010.03.18. 17:41:56

@Dirk Diggler:
Mindig az ágy mellett van anyád termosza.
Reggelente úgyis felétek kanyarodom.

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.03.18. 20:03:00

Ennél a résznél mondja Galahad a franciának Kern András hangján, hogy "nincs ott valaki más, akivel beszélhetnénk?" illetve "gyermekded lélek".

Nem kerültem közelebb az orálfóbia megértéséhez.
modoros.blog.hu/2009/11/26/manir_a_fasz_mindket_vegen

Adam Brody 2010.03.19. 13:36:22

@nosferato:
Elolvastam. A gyermekded lélek valóban találó rátok, ilyen témának nagyközönség előtti kitárgyalásával utoljára 12 éves koromban találkoztam.
Szánalom - a fasz mindkét végén.

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.03.19. 14:13:46

@Adam Brody: öcsém így soha senki nem fog megérteni. Képtelen vagy képviselni az álláspontodat. Tiszta dedó amit művelsz, ki hány éves, meg anyázás, de hogy MI A FASZOM A BAJOD, azt nem tudod kinyögni. Tudod egyáltalán, mi a véleményed, és miért az? Tudsz emberül?

Adam Brody 2010.03.19. 15:32:22

@nosferato:
Igen, így tényleg sohasem lesz vége, hogy az utolsó szó jogáért harcolunk.
Nem akarok én itt semmiféle következtetést levonni meg kiosztani a holnapi észt is, csak szar látni, hogy mi szivárgott itt bele a köztudatba.

Amúgy lennél szerelmes egy olyan nőbe, aki nem nyeli le????

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.03.19. 17:46:28

@Adam Brody: persze, sőt, voltam is, sőt, esetemben később derül ki, h lenyeli-e, mint az, hogy szeretem, méééégőstebb: nincs is semmi összefüggés. Csak rég nem találkoztam olyannal, akinek ez magától ne jutott volna eszébe. Ez nem az én heppem, hanem az én tapasztalatom szerint ez a normális. Más tapasztalata szerint meg pont nem. Ilyen emberekkel ismerkedek meg. Most mondd meg... nem tettem panaszt, az tény.

Adam Brody 2010.03.20. 10:30:23

@nosferato:

Érdekes témákról írsz és sok helyen osztom a véleményed, de amikor a legvégén egy ilyen - számomra alantas - fordulattal zársz valamit... Ez kicsit kiábrándító.

Nem neheztelek, mert nem te személy szerint tehetsz a kialakult helyzetről.

Arról a helyzetről, hogy nem merem majd elengedni a gyönyörű lányomat szórakozni, esetleg a barátjánál ottaludni, mert az fog járni a fejemben, hogy az a srác vajon milyen értékek mentén nőtt fel.
Mert ha ebben a pornós fordulatoktól csöpögő közegben szocializálódott, és számára azzal teljesedik ki egy kapcsolat, hogy a "választottja" benyakalja az ő végtermékét... esetleg még jól rá is szarjon egyet... vagy nemtom most mi a divat...

És most el lehet kezdeni szittyázni meg turbókeresztényezni, de erről szó sincs. Egyszerűen csak szar érzés belegondolni, hogy mitől lett ilyen a világ és hogy mi jön még ezek után.
Értem én, hogy fejlődünk meg liberalizmus, de én nem tudom elhinni, hogy azért, hogy nekem jó legyen és ne kelljen két minijoul energiát belefektetnem és egy kibaszott zsebkendőért nyúlnom, ha már leszopatom magam egy nővel.

Tényleg kimerítettem a témát.
Kurvajót röhögtem amúgy ennek a fasznyaló dirk diggler felvetésén a makogva elélvezéstől, gondolom személyes tapasztalatokból jött az ihlet : )

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.03.20. 11:15:03

@Adam Brody: lányos apa! Így már értem. Tényleg hullámvölgyet élünk szexuális erkölcsöket illetően, de ne gondold, hogy folyamatosan lefelé megyünk. Egyedül az változik, mennyit lát a köz, mennyire elfogadott társaságban kibeszélni, és mennyire van terítéken az, ami amúgy évezredek óta nem változik zárt ajtók mögött.

A rómaiaknál tabu volt a szopás, viszont rommá nyalták a nőket (ez egy jó hely, kérem), közben szándékosan fel-felhánytak egy tálca szőlőt és sertéssültet (mégse olyan jó hely). A görögöknél a családon kívüli- és belüli kisfiúkúrások korra és nemre való tekintet nélkül részei a történelmüknek és az irodalomnak, bár gondolhatták volna cikinek is.

Az egyiptomiakba egyáltalán bele sem merek gondolni, érzelmes verseket írtak egymásnak és trubadúrkodtak, de azért a biztonság kedvéért felskicceltek az amfóráikra pár baszást, amin legalább az egyik fél állatnak van öltözve. Ott szerintem patakokban folyt a vér, és még a temetések közben is nyolcasával "kamaráztak", az ünnepélyességet emelendő.

Vagy gondolj az István a királyban Koppány szeretőire, akik egyszerre hárman énekelnek hozzá - és ez még amúgy igen diszkréten vajon mit szimbolizál, ha nem azt, hogy halomra kefélte őket, és nem egyesével. Statisztikailag a háromból minimum 1, maximum 2 lenyelte.
xteszt.szerver2.org/stat.php?p=1&k=21

A makogva élvezést Bill Murray állítja az egyéjszakás Nancyről az Idétlen időkig című filmben. De ő nő.

Mindenki maga dönti el, mi tetszik neki, és ha olyannal akad össze, aki nála betegebb, akkor valószínűleg sose derül ki, hogy a másik még miket forgatott a fejében. Senkit nem kell félteni, hogy olyat csinál, ami neki nem jó, az meg tök mindegy, hogy vki olyat csinál, ami neki jó, NEKED viszont nem volna jó, ha ott se vagy. Utóbbiról szólhat nagyjából Madonna élete, illete David Carradine-é. :)

Adam Brody 2010.03.21. 12:32:39

@nosferato:
Szia! Köszi a kimerítő választ, fogadkoztam, hogy nem válaszolok, de annyira meggyőzőnek hatnak az érveid, hogy arra nem lehet nem reflektálni.

A két referenciádat illetően:
az ókorban valóban keményen űzték az ipart, a középkori népek sem szerénykedhetnek, az újkori történelemben már mindenki mindenkivel, és ennek a szép nagy történelmi dugáskatarzisnak eredményeképp ma már 8 évesen fel kell világosítani a gyerekeket.
És nem arról, hogy hogy lesz a kisbaba, hanem hogy hogy lesz az AIDS meg a herpesz.
És igen, az egyiptomiak hánytatták magukat, a görögök kisfiúkat is kényeztettek, a csótányok megeszik a halott egyedeket, a fekete özvegy pedig a férjét az aktus után. ?????akkor most ezzel mit bizonygatsz????

B. jelű bizonyíték:
xteszt.szerver2.org/stat.php?p=1&k=21
idézek:
"Nyaltál már ki csajt menstruáció alatt?"
"Dugtál már menstruáció alatt?"
Egy ilyen deviáns kérdéshalmot bedobni hivatkozási alapul...
Ez kb olyan, mintha a demokráciáról vitatkoznánk és az egyikünk bedobná hogy "de ott a májdkámpf"

Még egy és utána már tényleg lezártnak tekintem ezt az eszmecserét:

"Senkit nem kell félteni, hogy olyat csinál, ami neki nem jó, az meg tök mindegy, hogy vki olyat csinál, ami neki jó, NEKED viszont nem volna jó, ha ott se vagy."

Szerinted egy 14 éves GYEREK tudja, hogy mi milyen következményekkel jár?
Ha egy kretén barom rábeszéli hogy "koton nékűl se lesz gond" és abban a pár percben/órában tényleg úgy érzi, hogy megérte, az akkor JÓ?

Nagyon remélem, ha lesznek gyerekeid, kicsit meg fog változni az értékrended.

k.bates 2010.03.21. 13:35:11

uraim, lássuk be, h az ember nem akarja tudni, h a gyermekének / szüleinek is van szexuális élete.
ha magamból, illetve megboldogult lánykoromból indulnék ki, akkor a még nem létező lánygyerekemet a pincében tartanám a radiátorhoz bilincselve. de szerencsére a szüleim se tettek így.

de az biztos, h ha olyan sráccal jönne haza akinek a mobilján rajta van a fólia és azt bőrtokban hordja, akkor az a fiú sok jóra nem számíthat :)

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.03.21. 19:17:06

@k.bates: tegye át a fóliát a telefonról a farkára, és akkor elviheti a gyereket fél8-ig. Ha a bőrtokot is, akkor negyed kilencig.

Stefanie · http://blog.hu 2010.03.27. 00:17:19

Én speciel azért vigyázok a dolgaimra, mert nem akarok évente újat venni, nincs annyi pénzem nekem sem.
Az is jobb érzéssel tölt el ha látom, hogy szép állapotban van - adott esetben a telefon - és nem úgy lógnak ki belőle dolgok vagy csörög recsegve és miután felveszem, alig hallom a másik felet.

Az hogy vigyázunk a dolgainkra, az csak az igényesség jele. Gondolom Te magad sem jársz szakadt, sör foltos ruhában, mert vigyázol a ruhádra és van egy minimum igényed.

Nem, nem hordom a mobilom bőrtokban, de 1,5 év után is nagyon szép állapotban van és örülök neki.

ludyko 2010.03.27. 12:33:36

LegLOLabb evör: egy ismerősnél nyaraltunk egy hétig, használtuk néha a laptopjukat. A laptop billentyűzete egy réteg háztartási fóliával volt lefedve... A használattól szinte ficnikre volt szakadva, folyton beleakadt az ember keze a lyukakba. Merthogy így nem hullik bele a por.... Hát kívánom nekik, hogy öntsék le narancslével, aztán a laptop hamvai fölött gondolkozzanak, hogy megérte-e a lyukacsos fóliával szenvedni.

tz1 2010.05.01. 18:59:07

Ó, az a szilikon tok, csak azt tudnám feledni. Az egyik legundorítóbb dolgok közé tartozik, mint a szilikon pántos cicifix. Egyébként egyetértek a blog szerzőjével. Nem használok tokot, hogy aztán,nem bénázok, körülményeskedek vele, hogy aztán más élvezze később milyen szép a telcsi. Bár igaz, hogy már régen nem is adom el ezeket. Használom 2-4 évig aztán megy a fiókba a többi mellé. Szerintem a telefon tok meg az ülés huzat olyan, mint a burka a nőkön. A kocsim szép üléshuzatát meg nem fogom elfedni valami ótvar rongydarabbal, vazze. Ha piszkos lesz majd kimosom. A telefon karcos lesz a pina meg kitágul, ezért néha cserélni kell őket.

trolkotze 2010.05.02. 00:36:36

@tz1:
"a pina meg kitágul, ezért néha cserélni kell"
Szüleid gondolom már nincsenek együtt...

tz1 2010.05.05. 13:52:05

Ááá! Megint egy személyeskedő, képmutató, álszent, saját véleményt alkotni képtelen, bárdolatlan barom. Áruld már el, hogy jön ez ide! Esetleg valami hozzászólás a témához? Miii? Nincs? Csak beszólogatsz frusztrált és szánalmas életed kompenzálandó. Ja, értem. Csak nyugodtan engem nem zavar. Egyébként harmónikus kapcsolatban élnek és - bár ezt nem kérdezted, én is lassan 15 éve. Javasolnám az iedgen szavak gyűjteményének irónia bejegyzését elolvasásra. ;-)

trolkotze 2010.05.08. 02:02:15

@tz1: grat a barátnődnek, szerencsés.
(utánanéztem az iróniának és már használom is : )

Viktriat 2010.05.18. 10:22:04

Aki szerint az autós-üléshuzat gizdaság, annak hányja tele a hátsó ülését két óvodás!

eszement · http://jateknaplo.blog.hu 2010.06.25. 18:08:16

az előző 3gsemre nem vigyáztam, csak használtam örömből. Nem raktam kulcs mellé. Csak zsebben hordtam. Az eredmény, szétrepedezett hátlap miatt csere, plusz egy baszott nagy karc a kijelzőn. Szóval erre igenis fólis kerül, meg ütésálló tok.
süti beállítások módosítása