Mindig is volt háziállatom, csak a klasszikusok (hal-papagáj-macska-kutya) az egzotikus állatok (varánusz, madárpók, piton vagy oroszlán) otthoni tartása soha nem vonzott. Az állattartás felelősséget is jelent, legalábbis nálunk, normális embereknél. Soha nem értettem, hogyan lehet egy állatot csak úgy sorsára hagyni, amikor a kedves gazdi megunja a korábbi kiskedvencet vagy belefárad a gondozásába.
Még inkább felháborít, ha ennek ráadásul egy olyan kegyetlen formáját választják, hogy kidobják a szerencsétlen blökit a mozgó kocsiból közúton. Sajnos egyszer szemtanúja voltam egy ilyen fájdalmas kutya-gazdi szakításnak, amit az is súlyosbított, hogy autópályán történt: leállósávba lehúzódó, ajtót kinyitó, kutyát mozgó kocsiból kidobó, ajtót becsukó. Szegény blöki még teljesen sansztalanul megpróbált az autó után futni... Az ilyen "gazdi" nyilvánvalóan nem gondol arra, hogy nemcsak a kutya, de az utat rendéltetésszerűen használni kívánók életét is veszélyezteti. Miért nem megy egyből át egy úthengerrel a kutyán? Vagy azt gondolja az ilyen, hogy "kapsz egy utolsó esélyt" és ha eljutsz a következő autópálya lehajtóig, akkor élhetsz (mint a Tökéletes célpontban és hasonló remek filmekben).
Még szerencse, hogy a kutyákban van egy kis emberség és néha segítenek a bajba jutott társukon (megrázó képsorok - CSAK ILLUSZTRÁCIÓ):
MIVEL BÜNTETNÉD A KUTYÁJÁT AUTÓPÁLYÁN KIDOBÓ GAZDIT?
Nyakörvet és láncot az ilyen "gazdira" és élje egy hétig a láncra vert ebek eseménydús életét. Természetesen naponta kapja meg a szükséges csont és száraz kutyatáp adagot.
"A börtönéveket követően kötelezzük, hogy segítsen sebesült állatokon saját költségén, pl. ha bejelentés érkezik elütött állatról, neki kéne kimenni legalább 10-szer." by Franky4fingers
Aki kóbor kutyát (vagy hasonló esetet) lát az autópályán, az hívja az Autópálya Felügyelet központi ügyfélszolgálatát: 06-40-40-50-60 és reméljük idejében érkezik a segítség. (Rozinak köszi a felvetésért.)
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Sárga hó 2010.02.05. 15:16:18
Trackback: 2010.01.19. 10:33:36
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2010.01.18. 17:34:46
Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.01.18. 18:12:03
Undorító, aki így megszabadul évek után egy állattól, faszom az ilyenbe. Bazmeg KITENNÉM az embert. Nyugati aluljáró szerűségbe, mozgó helikopterből kidobás, de valahol Kirgizisztánban, hogy ne találjon haza. Vagy ejtőernyővel Irakba bepottyantás öltönyben és Ray Ban szemüvegben, CIA alápólóban. Ezt bekameráznám, tévének valóságshowként elad, a bevétel 10%-ából pedig építenék egy kutyamennyországot kifogyhatatlan velőscsonttal, a maradék 90%-ból meg egy diszkrét blogszanatóriumot aranyból magamnak.
Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2010.01.18. 19:01:28
Kikötném egy forgalmas úthoz az illetőt, lehetőleg tűző napra. Vizet nem adnék neki. Azt még nem döntöttem el, hogy szatyrot húzzak e a fejére vagy lássa hogy jön a kamion?
A videót meg sem mertem nézni:/
Amphiprion Ocellaris · http://bohochal.tumblr.com/ 2010.01.18. 21:08:50
nyílméregbéka 2010.01.19. 08:23:47
Kiskutya kidobása nem sokban különbözik a csecsemő kirakásától. Védtelen, kicsi, a gazdi / szülő gondjaira bízott lény. Kár,hogy kutyát is, gyereket is szabad jogsi nélkül tartani.
Az autópálya súlyosbító körülmény. Tehát 2 év letöltendő. Min.
Tibetiyeti 2010.01.19. 08:28:56
atila68 (törölt) 2010.01.19. 08:28:57
Szerencsétlen blöki úgy ötven métert futott a forgalommal párhuzamosan majd állóra fékezett kerekekkel széttrancsírozta egy kamion.
---
Aki ilyenre vetemedik az legalább menjen el a legközelebbi lehajtóig és ott tegye ki, hogy ne az autópályára fusson fel utána. Lécci.
Senkifia 2010.01.19. 08:33:38
Legundorítóbb dolog,ami létezik,kutyával ilyet tenni . Csóró közmondásosan hűséges,erre a suttyó takonygerincű"gazdája" kirakja az autópályán .... annyi vér nincs a pucájába,hogy elvigye egy menhelyre.remélem valahol az égben ezeket a bűnöket is jegyzik. És duplán,vagy triplán számít az emberekkel szemben elkövetettekhez képest.Mert az ember tudja,mireszámthat egyes "ember"társaitól.Szerencsétlen kutya nem tudja,és csak néz....
indapass90210 2010.01.19. 08:38:40
ged 2010.01.19. 08:45:50
Srácok ne azt mondjátok el, hogy mit tennétek ezzel a paraszttal. Hanem MIT TESZTEK az ellen, hogy ez ne forduljon elő többet, hm?
Ma amikor nincsenek értékek, mindenhol azt sugalmazzák, hogy vedd meg, mert jár neked, ha már nem kell, dobd ki, vegyél újat, akkor miért csodálkoztok, hogy így viselkednek az 'emberek'.
Itt a virtuális térben mindenki nagy erkölcscsősz és tökéletes, nézzetek magatokba, a való élet minden területén is ennyire feddhetetlenek vagytok?
Mert rajtatok is múlik, hogy milyenek az embertársaitok.
Gera 2010.01.19. 09:08:57
Gera 2010.01.19. 09:14:00
Amphiprion Ocellaris · http://bohochal.tumblr.com/ 2010.01.19. 09:21:49
Thyme 2010.01.19. 09:22:20
Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2010.01.19. 09:26:54
@ged: Az a baj, hogy Mo-n az emberek teljesen rosszul állnak a kutyákhoz, ilyen fogyóezköznek tekintik őket... Én elmondhatom magamról, hogy sokat, és nem csak azon vagyok felháborodva ha valaki kivág az autóból egy kutyát. Szólok, ha éhezik, ha láncra van kötve, ha rosszul bánnak vele.
Igen is megkínoznám azt, aki láncra verve tartja a kutyáját, hogy egy életre elmenjen tőle a kedve Valamint azokat is, akik kalitkában tartanak madarakat, sőt, tulajdonképpen az Állatkertet is felszámolnám, aki egzotikus állatokat akar látni, az menjen oda, ahol azok élnek, vagy a nyóckerbe.
De legjobban akkor is a kutyák miatt haragszom- a madarak annyira nem állnak közel hozzám, de őket is nagyon sajnálom-, és amikor megkérdezem, hogy miért kell meg megkötve tartani azt a szerencsétlen kutyát
Azt feleli, hogy azért, mert egyfolytában ráugrik a ruhájára. Az már nem jut eszébe, hogy egy kutyát meg lehet tanítani arra, hogy ne ugráljon, mint ahogy azt sem tudja, hogy azért ugrik rá, mert szeretethiánya van, és még annyi sincs neki, hogy legalább a házból kiszivárgó szagokat érezze
(nem is beszélve arról, hogy egy megláncolt kutya semelyik betörőnek sem tud a seggébe harapni, csak ugatni, de azt amúgy is megteszi).
Picur87 2010.01.19. 09:28:12
Hogy akadályozod meg, hogy egy primitív "ember" mondjuk a gyerekével tegye ugyanezt? Jahogy azt szigorú szankciók követik.
Sajnos ez nem Amerika, ahol az ilyen aljadék a gatyáját is kifizetné egy ilyen után és akár több évet is börtönben tölthetne
mirikrantz 2010.01.19. 09:29:42
felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2010.01.19. 09:52:20
A cica rühes volt, most már nem az. Kapott oltást is, és szerencsére egyre jobban van.
Az előző gazdinak köszönet, hogy egy ilyen kedves állat csapodótt hozzánk, egyébként meg szívlapátot neki, de erősen, kettőt a hátán eltörve.
indapass90210 2010.01.19. 10:03:03
Lawjer · http://bunti.blog.hu 2010.01.19. 10:03:36
Azon kívül egy kutyát üldözni az autópályán viszonylag nehéz lehet, de persze akkor ezt nem is mérlegeltem.
Nyilván lehetett volna másképpen is eljárni, nem akarok ezzel vitatkozni.
Gera 2010.01.19. 10:04:02
Dr. Trebitsch 2010.01.19. 10:33:17
Sok a frusztráció bennetek, vagy mi van? Hogy lehet egyszerre szeretni az állatokat és kötelet, kínzást, börtönt kívánni embereknek?
A kutyáját kidobó ember érzéketlen tahó, aki saját magát minősíti a tettével. Ahogy saját magát minősíti az is, aki habzó szájjal fröcsög rá, és holtan akarja látni. Megvan egyébként ennek a tettnek is a súlyával arányos büntetési tétele, ma már akár letöltendőt is lehet kapni állatkínzásért. (Autópályán kidobás esetén talán meg is állna a minősítés.)Más kérdés, hogy nagy az esély megúszni, de ez így van sokkal súlyosabb bűncselekmények esetében is.
Mondom mindezt úgy, hogy szerető gazdija vagyok egy országúton talált, kidobott kutyának, aki vallásosan imádja az új családját. És láttam, amint évekbe telt nála, amíg úgy-ahogy kiheverte az átélt traumát, és látom, hogy teljesen soha nem lesz már lelkileg egészséges.
És mégsem szomjazom senki vérére. Arányérzék, plíz!
PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.01.19. 10:35:08
UzB 2010.01.19. 10:48:38
ati27 2010.01.19. 10:49:32
Hagrid 2010.01.19. 10:51:25
Itt ebben a blogban az indulat a döntő:
Összekötözném a lábát és kitenném az autopályára az Egyesült államokban.:D
Vagy haverokkal megkergetném autoval. Mikor 2-3 auto cicázik vele, meggondolja, milyen is az, amit tesz.
Szerinted az emberi élet drágább, mint egy másik állaté?:D Mond ezt majd néhány ezer év múlva, mikor már emberiség sem lesz, mert kipusztította önmagát és más állatok és a természet veszi vissza az uralmat a bolygón.
redrick 2010.01.19. 10:56:27
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.19. 10:57:57
Itt az is közrejátszik, hogy az állat ránk van utalva, nem él meg pl. egy autópályán esélye sincs, ezért duplán aljas, aki ilyet csinál.
Mondjuk én azt gondolom, hogy aki képes egy kutyát kitenni autópályán, vagy kikötni egy fához, míg a szerencsétlen éhen pusztul (ezt láttam), az úgy nagy vonalakban közveszélyes és semmi keresnivalója egy társadalomban.
redrick 2010.01.19. 11:02:22
Dr. Trebitsch 2010.01.19. 11:03:18
Igen, észrevettem, hogy a blog az indulatról szól, ezért írtam, hogy ijesztő.
És nem védem az állatkínzókat, még csak megbocsátó sem vagyok az ilyen magatartással szemben. Csak éppen az állatszeretetbe burkolt mizantrópia is taszít...
Dr. Trebitsch 2010.01.19. 11:05:37
Idet 2010.01.19. 11:06:43
Aki egy jószággal megtesz ilyet, előbb-utóbb embertársával is megteszi.
Én olyat is láttam, hogy kikötve hagyták ott a kutyát az út mellett. Eloldoztuk, de megfogni nem sikerült, mert hetvenhétfelé rohant el.
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.19. 11:07:14
Vidéken éltünk és befogadtunk egy kismacskát. Kis vörös gombolyag volt, elneveztük Vacaknak. Félig kinti, félig benti macska volt, ahogy kedve tartotta (télen leginkább bent persze). Fontos megjegyezni, hogy a környéken senkinek nem volt sem baromfi, sem galamb, sem egyéb jószág a portáján, alvóváros jellegű település, nem falu volt, ahol egy macska nem okoz gondot vagy kárt.
Egy februári napon valaki légpuskával meglőtte Vacakot, a lövedék a kis gerincébe fúródott és a macska deréktól hátrafelé lebénult.
Természetesen műtöttük, szteroidos gyógyszereket kapott, hogy visszanyerje a mozgást a hátsó részében. Teljesen inkontinens volt és mivel télen nem lehetett volna kiengedni, naponta takarítottuk utána a házat, de még a szag sem érdekelt, csak gyógyuljon meg... a mellső lábán vonszolta magát, groteszk látvány volt, legszívesebben sikítva futottam volna el, de mégis szeretni kellett, olyan ragaszkodó volt. Ragaszkodott hozzánk és az élethez.
Félév múlva az állatorvos kimondta az ítéletet: Vacak sosem fog meggyógyulni, béna marad. El kellett altatnunk, nem volt életképes. A végsőkig jókedvű, aranyos cica volt, végtelenül hálás a törődésért, amit kapott.
Szerintetek mit érdemel, aki meglőtte?
redrick 2010.01.19. 11:09:55
"Csak éppen az állatszeretetbe burkolt mizantrópia is taszít.."
Nalam a mizantropia szoros osszefuggesben all az allatszeretettel. Meg onmagam szeretetevel is, mivel fajtarsaim egyre hatekonyabban basszak tonkre az elohelyemet.
Hagrid 2010.01.19. 11:11:31
Apropó vega. Szerinted a pályán kidobott kutyusokat megeszi valaki? te megeszed a kutyádat? Ha kínai felmenőd van, megeshet, bár nem valószínű. Még a távol-keletiek sem tesznek ilyet a kedvencként tarott állataikkal. Nah innentől kezdve ne magyarázzon nekem senki sem ilyen csontig lerágott hülyeséget, hogy az állatkínzás és a vegetáriánusság párhuzamba vonható.
indapasssucks 2010.01.19. 11:13:18
Vajon mit érdemel az, aki csinál egy blogot, hogy öncélúan hergelje az embereket?
Hagrid 2010.01.19. 11:14:48
Apropó vega. Szerinted a pályán kidobott kutyusokat megeszi valaki? te megeszed a kutyádat? Ha kínai felmenőd van, megeshet, bár nem valószínű. Még a távol-keletiek sem tesznek ilyet a kedvencként tarott állataikkal. Nah innentől kezdve ne magyarázzon nekem senki sem ilyen csontig lerágott hülyeséget, hogy az állatkínzás és a vegetáriánusság párhuzamba vonható.
Dr. Trebitsch 2010.01.19. 11:14:48
Ha kivétel vagy, ok, de rajtad kívül is vannak kivételek, sokan, ha nem is elegen. Ebben az esetben nincs okod utálni az embert, úgy általában.
Idet 2010.01.19. 11:15:36
És még: büntetés, jogszabály, az van, csak az nincs, aki betarttassa, és ez nemcsak az állatok gyötrőire igaz.
redrick 2010.01.19. 11:16:37
Bokorványi Bábolna 2010.01.19. 11:18:02
Nem az a kérdés, hogy mit érdemel... hanem hogy milyen ember az, aki képes ilyet tenni.
Expurgatio 2010.01.19. 11:18:52
Dr. Trebitsch 2010.01.19. 11:19:52
Erre a kérdésedre válaszoltam, nem állítottam, hogy húst enni állatkínzás lenne. Ha nem lenne drágább, nem merülhetne fel, hogy megesszük őket. Ahogy agyon kéne lőni a vadászokat és a hobbihorgászokat is.
Tudom, hogy abszurd, de a kérdés is az volt, elnézést.
AutosVilli 2010.01.19. 11:21:28
Szerintem.
redrick 2010.01.19. 11:22:04
Persze en sem lehetek teljesen kivetel, de torekszem ra.
Dr. Trebitsch 2010.01.19. 11:23:51
Most már látom, hogy darázsfészekbe nyúltam, elrontottam a játékot. Bocsi. Ventilláljatok tovább nyugodtan, végül is jobb itt levezetni a feszültséget. Nekem sajna mennem kell...
Utó Pista 2010.01.19. 11:24:00
Idet 2010.01.19. 11:24:01
Kinek volt ő útban? Nincsenek háziállatok (kiscsirke, mondjuk), nem vadászott az énekesmadarakra sem, csak pockot fogott.
Költse az illető minden pénzét koporsószegre, legyen ez bármilyen vérszomjas kívánság is.
Franky4fingers 2010.01.19. 11:25:50
Miért? Az ilyen emberek mentalitása abból az egyszerű, pszichológiai által sokszor vizsgált magatartásból származik, hogy minél jobban eltávolodom a szenvedéstől, annál kevésbé vagyok együtt érző. Kicsit közel vinném...
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.19. 11:27:08
Bokorványi Bábolna 2010.01.19. 11:27:47
Idet 2010.01.19. 11:29:16
redrick 2010.01.19. 11:30:07
AutosVilli 2010.01.19. 11:31:47
És tudod miért nem ,mert kenelt elég kevesen építenek a keritéshez,inkább eldugják a kert végébe,mert az egy építmény és kinézete van,és elég kevesen tehetik meg hogy ha már kenelt építenek akkor abba beletoljank 200-e Ft-ot hogy ki is nézzen valahogy.A legtöbb kenelt nem is látod, és az eldugott kenelben a kutya is elvan dugva.
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.19. 11:33:10
Idet 2010.01.19. 11:34:01
Azért, egy nap láncrakötés nem ártana...
ragamust 2010.01.19. 11:39:49
Idet 2010.01.19. 11:39:55
Hóhér Tibi · http://bunti.blog.hu 2010.01.19. 11:41:30
indavideo.hu/video/A_radikalis_allatvedok_orrot_tornek_egy_kiskutyaert
UzB 2010.01.19. 11:49:54
Idet 2010.01.19. 11:52:51
white_widow · http://bunti.blog.hu 2010.01.19. 11:54:43
csináld meg a posztot, közzétesszük
JeffreyD 2010.01.19. 11:58:56
Idet 2010.01.19. 11:59:28
redrick 2010.01.19. 12:03:36
atila68 (törölt) 2010.01.19. 12:04:06
Kedves Rozi!
Nem, nem tudlak megnyugtatni.
Ha úgy érzed elemi kötelességem lett volna a több sávos autópályán(M1-M7 kivezető szakasza) leküzdeni a kocsiból történő kilódítás helyszíne és a köztem lévő közel ötven(50) méteres távolságot és a kirakott eb után futnom a 90-120 km/órás sebességgel haladó gépjárművek közé akkor te sem vagy különb a kutyát kitevő "gazaembernél"(sic!), csak ezúttal engem kívánsz a vágóhídra.
Húsz éve hallom a kamion kerekeinek csikorgását miközben ott állok tehetetlenül.
Az végkép rejtély hol találod hozzászólásomban "az emberi gonoszságról szőtt filozofikus gondolatok"-at, egy biztos, "feltehetjük a kérdést: mit érdemel az az állítólagos állatbarát, tájékozatlansága okán erkölcsi fensőbbséggel mereng a sorsán a számítógép előtt ülve"?
Nem kell bocsánatot kérned.
Idet 2010.01.19. 12:26:16
Ha ellep a düh, verbálisan nekimegyek egy "telefonfülkének" is, eddig még sikerrel, általában elhátrálnak a törpefúriák elől.
Szelid sunmalac 2010.01.19. 12:39:56
PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.01.19. 15:11:37
PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.01.19. 15:14:48
Thyme 2010.01.19. 17:44:00
Thyme 2010.01.19. 17:47:20
Lawjer · http://bunti.blog.hu 2010.01.19. 17:50:24
Azóta van internet a zsebemben, így lehet könnyebben jutok infóhoz, igaz az is balesetveszélyes.
Thyme 2010.01.19. 17:55:18
Nyilvánvaló, hogy nem vizualizálok én sem heroikus autópályai kergetőzést, aminek valószínűleg tömegkarambol lesz a vége, és nemcsak a kutya hal meg, hanem sokan mások is.
De az azért ugye nem kérdés, hogy egy telefont bárki megereszthet, ha ilyesmit lát, feltéve, ha ismeri a megfelelő telefonszámokat (az internetről össze lehet gyűjteni őket). És akkor legalább valóban kap szegény kutya egy esélyt.
Thyme 2010.01.19. 18:10:00
nyílméregbéka 2010.01.19. 19:06:22
Egyébként aki állatokkal kegyetlenkedik - és az autópályán kirakást, fához kötést vastagon ide számítom -, az az emberekkel sem fog sokkal normálisabban viselkedni. Töb helyen olvastam már, hogy a sorozatgyilkosok zöme gyerekkorában állatokat is kínzott. www.gondola.hu/cikk.php?szal=42253 Nem is lep meg az összefüggés. Tehát már csak ezért is igenis oda kell csapni, ha ilyen történik.
privateer 2010.01.19. 20:25:42
Ma amikor nincsenek értékek, mindenhol azt sugalmazzák, hogy vedd meg, mert jár neked, ha már nem kell, dobd ki, vegyél újat.
Vajon emberi életre is igaz? Baráti, szereteti és családi kapcsolatra is?
flea 2010.01.20. 13:15:25
sasfiók 2010.01.20. 15:18:29
A főcímhez : 9 mm ólom vagy acél /opciós lehetőség/ kissé elnyúló formájú hengeres alakban.....
flea 2010.01.20. 15:42:08
atila68 (törölt) 2010.01.21. 00:10:29
Ez esetben természetesen hozzádszólásomból a nem kívánt rész törlendő, én kérek elnézést, számomra félreérthető volt kinek is szólsz.
Tudod mikor velem történt, hogy a szemem láttára ítélte halálra a tettes a kutyáját, még nem volt sem mobiltelefon, sem internet.
babin 2010.01.27. 15:53:02
Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.01.27. 20:56:04
Kell csinálni egy üzleti tervet némelyik felsőoktatási intézménynek, ami már tényleg csak arra való, hogy viccet csináljon az oktatásból. Ha ki lehetne hozni, hogy ugyanannyit keressen az intézmény a dolgozó rabokon, mint amennyit a harmadévig megtűrt, majd elbukó költségtérítéses diákokon, szép fordulat volna.
- Te melyik campuson vagy?
- Balassagyarmat. Sajnos.
Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.02.09. 08:01:34
A gyógykezelés sajnos jogos, attól meghülyül, és ha nincs tudatánál, nincs böri. Akkor zártosztály van... de ez milyen már, hogy arra büszkék és még hivatkoznak is rá, hogy "nem szoktak" letöltendő büntetést kiszabni? Hát persze, hogy nem szoktak, kurva anyád, ez a BAJ. Hihetetlen.
redrick 2010.02.09. 10:20:29
@nosferato:
MI A FASZ?!! Hat bazmeg ezt nem hiszem el! Nem szoktak??? A budos kurva aktabuzeralo anyadat!! Most van torveny, vagy nincs torveny? Mi a tokom megy itt? Elvonokura?! Legfeljebb, ha az oxigenrol szoktatjak le...
Basszatok meg ez a biro, meg az "elitelt" is kulon posztot erdemelne! Kiveve, ha vki tudja a felfuggesztett csavo nevet, cimet. Nem vagyok a kurucok es modszereik hive, de ezt a tetvet szivesen meglatogatnam, ha veletlenul kiszivarogna nehany szemelyes adat...
flea 2010.02.09. 10:48:32
1) A bíróság okkal feltételezi, hogy ha leszoktatják az anyagról (ami valószínűleg az alkohol), akkor állatkínozni sem lesz a továbbiakban hajlandósága.
2) Ha te egy ilyet "meglátogatsz", akkor megoszlanak a vélemények, hogy te sem vagy jobb, vagy kimondottan rosszabb vagy, de ebből a kettőből választhatsz.
@nosferato:-nak viszont teljesen igaza van abban, hogy a "nem szoktak", az nevetséges.
redrick 2010.02.09. 11:30:25
"leszoktatják az anyagról (ami valószínűleg az alkohol), akkor állatkínozni sem lesz a továbbiakban hajlandósága"
Es megis mibol jutottak erre a kovetkeztetesre? De mondjuk, hogy igy van. A birosagnak akkor sem az a dolga, hogy feltetelezgessen, hanem hogy megbuntesse azt, aki bunt kovetett el, a direkt erre a celra alkotott torvenyek alapjan. "nem szoktak". Tenyleg nevetseges lehetne, megsincs kedvem nevetni.
A kutyaval senki nem torodik, pedig arrol kene szolnia az ugynek. Meg az eljovendo bantalmazott kutyakrol, akiket ezutan is vigan megkinoznak, legfeljebb majd azt mondjak, hogy "nagyon reszeg voltam biro ur, megbantam, megigerem leszokok. Soha tobbet nem vagom le a kutyam labat viragos jokedvemben" Ja, megigeri? Akkor mehet, tovabbi sok sikert az eletben.
"Ha te egy ilyet "meglátogatsz", akkor megoszlanak a vélemények, hogy te sem vagy jobb, vagy kimondottan rosszabb vagy, de ebből a kettőből választhatsz"
Szivesebben orulnek a jol megerdemelt bortonbuntetesnek, de hat megigerte az a draga meber, hogy jokisfiu lesz.
Jobb vagyok, vagy rosszabb... ezek egy hangyanyit szubjektiv meghatarozasok. Szerinted ugyanolyan/rosszabb. Rendben, de en inkabb a sajat ertekrendem alapjan dontenem el vmirol, hogy helyes, vagy helytelen, ha nem banod. Te gondold azt nyugodtan, amit akarsz, nem lesznek emiatt almatlan ejszakaim.
Viszont szetbasz az ideg, ha elkepzelem, ahogy ez a szemetlada meseli a haverjainak, mekkora kiraly ugyvedje van, hogy kihuzta a szarbol. AAAHH